Az apukához lenne egy-két szavam.
Ez kb az az eset amikor megállok a velencei kilátónál, megáll melletem egy autó, kiszáll egy sereg gyerek. Az egyik gondol egyet odajön aztán nekiáll ledörzsölni az odaszáradt bogarakat a lámpáról.
Az ostoba szülő meg le se szarta.
Ettől félek én is!
Amikor vettem a kis Hondámat alig hallottam róla pár darab volt.
Most meg! Kintről behozott, szaporodunk emlékszem meg a fórum kezdetén is voltunk 5-en max! abból is az 1-ik srác CB-1-el!
Pemüben a laboros srácnak is ilyen motorja van mint az enyém. Van neki riasztó beszerelve. És igen én is elgondolkodtam rajta és akármilyen nem szép 1-esek szerint azért alkatrésznek még elkelhet bármikor sajnos. Amikor jártam továbbképzésre az volt az első hogy vettem 1 kurvajó láncot amit flexelhet a paraszt.. na de ha nem betonoszlophoz kötöd a gépedet vagy nem porta/secu elött parkolsz ugyan ugy csatt és viszik ha kell (nem mintha a riasztó ilyenkor segítene mert általában plató azt csókolom!) De akkor is ott visiít feltünést kelt ha épp a közelben vagyok akkor szaladok ha tudom megakadályozom!
Mellesleg annak idején olvastam hogy fizet a lopáscasco motorra hát kb a seggünket törölhetjük vele mert fel kell mutatni az elvágott láncot stb.. okosságok!
De jóformán csak a mi lelkünket nyugtatják ezek a kütyük ha otthagyjuk a drágaságot valahol! Nekem a halálom volt ha otthagytam a buszmegállóban és ráláttam a gépre az előadó teremből az apuka meg ültette a gyereket rá. Részben erre is jó a riasztó.
Szóval motornál az a baj hogy nem a lábán viszik hanem tesznek alá valamit...és max 3 ember kell hozzá. Úgy néz ki mint 1 adás vétel nem de? Érdekel valakit? nem! Riasztó lánc és tárcsazár ami esetleg ezt a tevékenységet megszakíthatja vagy még ezt se! De jobb ha van mint hogy nincs akármelyik a 3 közül vagy esetleg mindhárom.
Jól mondod!
Amikor az enyémet vettük ez volt a legdrágább régi N-es hasznaltauto.hu-n.
Abban az árban már lehetet volna válogani a "szögletes" S-esek között. (Csak egy fordulatszámmérő borítás 13 ropi újonnan, és talán az az egyik legolcsóbb résza a műszeregységnek.)
Olcsó, kommersz és régi motor? Tekints körbe a piacon és mondd meg hány régi SV650N-es verzió van épp kínálaton! Mert igen is ritka darabról van szó, mikor én árultam 4db volt fenn neten és 35db S-es fagyis a fejidomos verzió. Szerintem ez mindent elmond. És olcsó motor? Én vasárnap a 2000-es évjáratú motoromat adtam el 2250Euroért, be lehet szorozni 275-el. Tsanyi majdnem ennyiért mondott a minap egy 2005ös S-est
Alkatrész,alkatrész,alkatrész.
Ha ellopja és a jel nélküli dolgokat kiárulja KB 3-400-et is kaszálhat.
A váz meg a blokktömb megy egy bányatóba.
És mivel sok van belőle sportúra gép kezdők is veszik rendesen kelendőek hozzá a törő cuccok rendesen.
Csak az utóbbi pár hónapban nézd meg mennyien feküdtek sak SV-vel.
GS-el nagyságrendel kevesebben.
Erről meg amúgy az a véleményem, hogy ha a tiedet akarják elvinni, el fogják. Mert annak jó a színe, az évjárata, a mittudomén milyen paramétere... Akármi, ami pont a "kliensnek" kell.
Egyik haverom úgy tartja 3 éve a motorját (sőt motorjait, mert 3 van neki), hogy a garázst se zárja rá éjjel. Azt ne mondja nekem valaki, hogy egy kerék nélküli motorral jobban megéri szenvedni, mint egy nyitott garázsban állóval, amit szép csöndben csak kitolsz és kész. Valószínűleg inkább "pont az kellett" vagy "pont az volt kéznél".
Szerintem nem kelendőbb, mint más, csak nagyságrendileg több van belőle, tehát sokkal több ellopott SV-ről hallasz, mint másról.
Persze nyilván benne van az is, hogy az SV "jó korban" van. Például GS-t, ami hasonló tömegmotor (volt) szerintem közel sem lopnak annyira (legalábbis a GS fórumon az elmúlt években 1-et se hallottam), mert már nem éri meg. Az SV viszont még megéri és sok van belőle.
Hamá gazdög volnék.