Elhiszem h benne van , valszeg benéztem, vagy árulás van a manualomban. Kb 4-5mm engedtem ki belőle, a halványan esztergált sáv aljáig. Világrengető változást nem tapasztaltam. 3 cm ölég merész..
Nekem amúgy a csutkakormánnyal nincs bajom, csak túl alacsonyan van. Saját méréseim szerint +2-3 cm és kényelmesen tudnék ülni.
Annó mentem egyeneskormányos GS-el is, hát az elég béna üléspozíció volt nekem, mert úgy éreztem, hogy "tartanom kell" a kezem és kanyarban is jóval rosszabbnak tűnt.
Persze kinek mi.
Pedig benne van, na mindegy az a gyári amit írtam........el lehet térni tőle a kanyarogni akarsz.....pr mm-t ki lehet ereszteni.......volt aki 3cm-re....
Kösz Sanyi! Megvan a 650S manual, de az első futóműre vonatkozó rész kissé tudathasadásos, vmiért az 1000-es futóművéről firkálnak benne, írja a 6mm kilógást, meg az ábrán inner rod/damper rod (cartridge) látható, és csillapítási beállításokat is taglal.
Gondolom egy ilyen markolatfűtés "éltalános célú" aztán lemérték a piacon a leghosszabb markolatot és olyat gyártanak. Ha rövidebb az ugye gáz lenne, ha hosszabb az meg kit zavar...
Ha már a medián senki nem reagált: K3 utáni 650S felső villahídjából gyári állapotban mennyi látszik ki a teleszkópokból? Csak a kupak, vagy a telószár tetején lévő pár mm-es esztergált sáv is?
Mivel az vastagabb, lehet, hogy arra nem is megy rá. Egyébként a dolog úgy működik, hogy a "gázhúzás" irányába szorít, ellenkezőleg pedig forgatható. Tehát ha nem kell, a kar előre történő fordításával eltehető az útból. Viszont így is keskenyebb lesz a markolat valamennyivel.
Nem tudom ki hogy van vele, de SV-n a gázmarkolat rögzítéses "tempomat" engem tuti idegesítene, főleg ilyen felpattintós műanyagdarab formájában. A csutkakormányhoz sajnos ingyenes gyári extra a csuklófájás, szóval érdemes kimondottan alkarra gyúrni, vagy csuklószorítót alkalmazni. És lehetőség szerint nem a kormányon támaszkodni, hanem hátizomból tartani a felsőtestet..
Van nekem is. Semmi extra, csak annyi, hogy hosszú távon nem kell markolászni a gázkart, mert a tenyér "párnázott részével tudod nyomni. Szimpla kényelmi funkció, ami nem szorít semmit sehova, főleg nem a végsúlyhoz. Mindazonáltal nem tudom, hogy csutkakormányon hogyan működhet.
nem bőr, kemény műanyag.........és elvileg tényleg a kormányvégsúlyhoz szirítja mintegy paraszt tempomatként a gázkart, de arra is jó, hogy nem kell rászorítani hanem csuklóval is tudsz gázt adni-elvenni...
Annó mentem egyeneskormányos GS-el is, hát az elég béna üléspozíció volt nekem, mert úgy éreztem, hogy "tartanom kell" a kezem és kanyarban is jóval rosszabbnak tűnt.
Persze kinek mi.
olyan széles a markolatod, h nem lehetett visszatenni a végsúlyt?
(BOCSI)