Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy foglalkozik vki Sv-k bontásával? Csak mert az enyém még tavaly összetört és rájöttem hogy nem csinálom meg. Inkább eladnám így törötten. Milyen értéket képvisel mostanában egy 2000es 650 S ? Elég sok extra van rajta még régebben raktam fel róla képet is. Vagy esetleg valakit érdekelnének külön az alkatrészek? Van gyári ülésem hibátlan állapotban, BMC légszűrőm, meg egy hátsó ülésre szerelhető táskám ami pont akkora mint egy sisak. Vagy ha vki 180 kereket akar hátra akkor az enyémből át lehet rakni kompletten gumival is akár. Ha kell képet is rakok fel róla. Ha vkit érdekel vmi, vagy tudtok vkit aki megvenné az összetört mocit megköszönném. Balázs
Ezért szoktak a profi tunerek indukciós kapcsolót (gyakorlatilag mágneskártyát) beleépíteni és ha a kártya nincs elég közel, akkor a comupter átrajzolja az injektortérképet. Ergo ha a rendőr ül rá és húzza a gázt, nem fog 40-nél többel menni. Vagy nem tudom mennyi a határ Németországban. De ezek már igen profi cuccok és nem olcsók, de a Németeknél komolyan veszik az ilyesmit.
Nem volt egy nagy dolog.......a rendőr kivágta az útra mert akkora volt mint egy táska és egy sima dörzskerekes csak sebességet mérő cuccos volt amit a kezében tartott és ha többet mutatott 40km/óránál gond volt.....ennyi.....mivel a segédmotoroskerékpárnak a sebessége is meghatározott elég azt mérni....
Hát ez sem költséghatékony a birságtételek mellett az tény.
Marad valami Kínyai 4t lassúság és a rettegés.
Bár az SR-em elég kényelmes volt.Ha beletörődsz hogy átlagsebesség nem lesz 80 csak a max és nyélen akkor egy ilyesmit már lehet 100-150 közt venni.
ja, egyébként nemrég linkeltek egy videót ahol a németeknél a robogókat az útszélén a rendőrök teljesítmény mérésnek vetették alá és ha több volt amennyi lehetett ment a bünti....
Visszatérve a "profi mennyire ismeri be a hibáját" szösszenethez. Most nyilatkozott Klein Dávid hegymászó a balesetükről ahol megkérdezték tőle, hogy régebben mindig azt mondta, hogy elkerülhetetlen baleset nincs és megmagyarázta miképp lehetett volna mások baleseteit kiválóan elkerülni eddig és ezek után a saját balesetében is így gondolja-e? Természetesen a saját balesete elkerülhetetlen volt..... ..........ez tipikus hozzáállás és "profi" motorosoktól is igen sűrűn hallani ilyet miután mások baleseteit elemezve fikázzák az elszenvedőt, hogy ők ezt megoldották volna és ha velük van ez akkor azt senki nem oldotta volna meg mivel nekik sem sikerült és hát ő a profi.....
250-es 4t az necces a hülye is ránéz meglátja a külömbséget.
Talán egy 125-ös 2t-s SR.Kasznira ugyanaz csak a blokk böszmébb igaz a hangja is más és nem 3 lityót zabál.
Viszont a rendőr is sexuálhat miatta.
Láttam sérülés nélküli külföldit 300e ért hirdetni.