Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én megcsinálnám a helyedben és úgy adnám el.Csodálkoznék ha valaki 200-250e nél többet adna érte.
Láttam sérülés nélküli külföldit 300e ért hirdetni.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy foglalkozik vki Sv-k bontásával? Csak mert az enyém még tavaly összetört és rájöttem hogy nem csinálom meg. Inkább eladnám így törötten. Milyen értéket képvisel mostanában egy 2000es 650 S ? Elég sok extra van rajta még régebben raktam fel róla képet is. Vagy esetleg valakit érdekelnének külön az alkatrészek? Van gyári ülésem hibátlan állapotban, BMC légszűrőm, meg egy hátsó ülésre szerelhető táskám ami pont akkora mint egy sisak. Vagy ha vki 180 kereket akar hátra akkor az enyémből át lehet rakni kompletten gumival is akár. Ha kell képet is rakok fel róla. Ha vkit érdekel vmi, vagy tudtok vkit aki megvenné az összetört mocit megköszönném. Balázs
Róluk hallottatok már? Esetleg tapasztalat?
http://www.motorbiztositasok.h...
Nem a konyhait.Az SV-ét.
A hüttö? :)
És újabb bogarak kerülnek a régiek helyére
Hajtsd meg egy kicsit, aztan kiviszi a menetszel
Sziasztok.
kimostam a hűtőt,az magától kifog száradni?mert m,ég fél ora mulva is csöpög:)
ahhoz már nem semmi nyomás kell, hogy felborítsa :)
Bár ha tűzoltó a srác... :-)

Hűtőre figyelni? ...a lamellák miatt? Én pont a hűtőt szoktam jól kimosni (hátulról előre), hogy a beékelődött bogarak meg egyebek kijöjjenek.
Hali, most voltam Súgó motornál Baján ha jól emlékszem te kerestél balos lábtartót ugye? Meg kérdeztem és van nekik. 2006os sv-ről szedték le.
Ne döntsd fel közben

A sima víznyomás nem tesz benne kárt (ld esőben motorozás)

Nagynyomásúnál a hűtőre. láncra, kent részekre kell figyelni
Sziasztok. Ma rászánom magam h slaggal lemossam a motort,mire figyeljek oda?nem akarok benne kárt tenni:) köszi előre is a válaszpokat
Például:
http://www.scooterracing.hu/pr...

vagy

http://www.sco
oterracing.hu/pr...


Természetesen ez csak 2 megoldás a sokból.
Ezért szoktak a profi tunerek indukciós kapcsolót (gyakorlatilag mágneskártyát) beleépíteni és ha a kártya nincs elég közel, akkor a comupter átrajzolja az injektortérképet. Ergo ha a rendőr ül rá és húzza a gázt, nem fog 40-nél többel menni. Vagy nem tudom mennyi a határ Németországban. De ezek már igen profi cuccok és nem olcsók, de a Németeknél komolyan veszik az ilyesmit.
Sziasztok!

Eladó Vanucci Kabát 50-es méret, vadi új sosem használt.Gyári Protektoros, derekába cipzár.
Irányár: 35.000.-
Érd.: 0630/216-0449 Eszti /Győr/


Nem volt egy nagy dolog.......a rendőr kivágta az útra mert akkora volt mint egy táska és egy sima dörzskerekes csak sebességet mérő cuccos volt amit a kezében tartott és ha többet mutatott 40km/óránál gond volt.....ennyi.....mivel a segédmotoroskerékpárnak a sebessége is meghatározott elég azt mérni....
Akkor a 350es DR-ert mit kapok rendszam nelkul? Sajnos erintenem kell egy kis kozutat, mikor kimegyek terepre
Naja, de kint nem 45km/h-s meg 4kW-os korlát van, sőt a 125-ös is smkp egy bizonyos teljesítményig.
Remélem azért odáig majd 20 év mulva jutunk hogy minden rendőrautóban teljesítmény mérő pad lesz.
Hát ez sem költséghatékony a birságtételek mellett az tény.
Marad valami Kínyai 4t lassúság és a rettegés.
Bár az SR-em elég kényelmes volt.Ha beletörődsz hogy átlagsebesség nem lesz 80 csak a max és nyélen akkor egy ilyesmit már lehet 100-150 közt venni.
ja, egyébként nemrég linkeltek egy videót ahol a németeknél a robogókat az útszélén a rendőrök teljesítmény mérésnek vetették alá és ha több volt amennyi lehetett ment a bünti....
A 125-ös rendszám nélkül január 1 óta BŰNCSELEKMÉNY. Ez már nem megszexuálás hanem feljebb lépés. Tehát ebbe már nem mennék bele.
Visszatérve a "profi mennyire ismeri be a hibáját" szösszenethez. Most nyilatkozott Klein Dávid hegymászó a balesetükről ahol megkérdezték tőle, hogy régebben mindig azt mondta, hogy elkerülhetetlen baleset nincs és megmagyarázta miképp lehetett volna mások baleseteit kiválóan elkerülni eddig és ezek után a saját balesetében is így gondolja-e? Természetesen a saját balesete elkerülhetetlen volt..... ..........ez tipikus hozzáállás és "profi" motorosoktól is igen sűrűn hallani ilyet miután mások baleseteit elemezve fikázzák az elszenvedőt, hogy ők ezt megoldották volna és ha velük van ez akkor azt senki nem oldotta volna meg mivel nekik sem sikerült és hát ő a profi.....
250-es 4t az necces a hülye is ránéz meglátja a külömbséget.
Talán egy 125-ös 2t-s SR.Kasznira ugyanaz csak a blokk böszmébb igaz a hangja is más és nem 3 lityót zabál.
Viszont a rendőr is sexuálhat miatta.
Mikor eladtam a quadomat nekem ajanlottak 250es Leonardot 50es papirokkal ...gondolom a szarmazasa tisztazatlan volt