Amelyik 3-3,5-öt eszik az nem megy.Vagyis megy 80-at de ehhez végig nyélgáz kell.Tehát digitális.Nulla és padló.Ettől meg nem lesz költséghatékony.Ha meg elkezded tuningolni akkor meg pláne nem.Kiskerekű kis méretű gyösz gyorsabb mert kicsi a súlya de azon meg nem férsz el.
És gyári állapotában egy húzósabb külső 4 sávos gyorsabb útszakaszhoz azért kell némi bátorság is.
Ha lehetne egy 125-ös valamit 4t-ben elképzelhetőbbnek tartanék de az meg rendszám,bizti,vizsga stb.Ketyeg a költségszámláló.
Nem kell dinamiznus. Viszont még egy rendszámos gépet nincs pénzem fenntartani. Jó lenne valami robi ami beéri 3-3,5l-rel és megy azért 80-at. Vagy bármi más 50-es. Tudtok iylet?
Megjegyzem amikor futárkodtam az SV és egy robogó közt odaérésben kb 1-2 perc volt. De pl belvárosban volt hogy a robogó javára!
Most persze nem az idő a lényeg, hanem a fogyasztás és a fenntartási költségek.
Hát ugye a fogyasztás kb 1 lityóval több. Erőben annyival nem több, mint amire számítottam. Ugye plusz 25-30 paci, de plusz 60 kiló. ez egy tipikus túramotor rossz útviszonyokra hosszútávra.
Sajnos nekem a városban sokszor kell rohangálnom, és nem férek el vele. Persze lehet egy robogó majd megoldja a problémám, már régóta tervezgetem, hogy majd beújítok egyet, de nincs kedvem nézegetni, annyi a hulladék.
Ilyen napi 500km-es túrákon volt némi előnye a DL-nek, kevésbé fárasztó, de annyival nem jobb az SV-nél, hogy csak ezért iylenem legyen.
Nem akarom lehúzni, nem is érdemli meg, de még azért megvannak a kötődéseim az SV-mhez, és egyelőre még nem szoktam át :)
Hát igazából az előnyök-hátrányok fényében ha most vennék motort nem tudom hogy újra SV 650S vagy DL 1000 lenne, mert kb ez a kettő jöhetne szóba, esetleg még a DL 650.
Azért vettem meg ezt, mert ez a stílus is közel áll hozzám és ki akartam próbálni. Igazából be is jött meg nem is. Talán ha idén is eljutok több nagyobb túrára többet tudok róla mondani, egyelőre rövidtávon és városban SV a nyerő.
;-) nekem Mastek dobom van, megnéztem a mastek.hu oldalon (van ilyen), kiderült, h egyetlen jelenlegi dobjuk sem E-betűs. Nemhogy a régiek. (Én azt se tudtam, hol kell rajta keresni). Eladni szerintem amúgyis sansztalan. Kicsit hangos, megtömetem (nem a rendőr miatt), aztán ha lecseréltetik akkor lecserélem és kész.
az világos, h nem lehet őket összehasonlítani, akkor inkább úgy kérdezem, h miért döntöttél a DL-re való csere mellett, és h bejött-e vele a számításod.
Hát nem igazán érdemes őket összehasonlítani szerintem.
A másik kérdés az az, hogy mi a szokatlanabb, az ezres V2 vagy a sport-túra után a túraenduro.
Amúgy kezdem megszokni, és szerintem majd fogok azért róla írni, de én elhamarkodottnak tartom 3-4e km után.
Az előnyeit-hátrányait már nagyjából látom mind összehasonlításképp, mind magának a motornak külön.
Miért kell pont Ferodo és Sinter? Nem a legjobb betét ám...
Az MF 131 Bendix jobb nála pl, és az 7200/pár. De ha tutit akarsz akkor Brembo SA 8100-ért. Ha nagyon kell megnézerm mennyi a Ferodo...
Ipone-t nem ismerem, mind a 3 fajta sprayt kipróbáltam és használnám. Volt egy 4-ik is, a Fuchs Gel-je, az is jó volt. De többé már nem lesz Fuchs, mert bonyolult, így marad a másik kettő,d e ezek is jók, sőt... A Motul Roadplus talán a legjobb láncspray.
ez talán műár ebben az évben bekövetkezik......lehet, hogy a rendőröknek is kiadják az NKH-val egy időpontban......mondom a vizsga még nem lesz gond, de ez csak a kezdet....időben el kell adni különben nem lesz ára a nem E jelű sportdoboknak....
én addig fennhagyom, amíg a rendőr meg nem b... :)
vizsgán csakcsak megoldódik, ha meg helyszinen forgalmi érvényetelnítés lesz és mozaikba berendelés, akkor és csakis akkor veszek egy E-jelű dobot...
És gyári állapotában egy húzósabb külső 4 sávos gyorsabb útszakaszhoz azért kell némi bátorság is.
Ha lehetne egy 125-ös valamit 4t-ben elképzelhetőbbnek tartanék de az meg rendszám,bizti,vizsga stb.Ketyeg a költségszámláló.
Megjegyzem amikor futárkodtam az SV és egy robogó közt odaérésben kb 1-2 perc volt. De pl belvárosban volt hogy a robogó javára!
Most persze nem az idő a lényeg, hanem a fogyasztás és a fenntartási költségek.
Sajnos nekem a városban sokszor kell rohangálnom, és nem férek el vele. Persze lehet egy robogó majd megoldja a problémám, már régóta tervezgetem, hogy majd beújítok egyet, de nincs kedvem nézegetni, annyi a hulladék.
Ilyen napi 500km-es túrákon volt némi előnye a DL-nek, kevésbé fárasztó, de annyival nem jobb az SV-nél, hogy csak ezért iylenem legyen.
Nem akarom lehúzni, nem is érdemli meg, de még azért megvannak a kötődéseim az SV-mhez, és egyelőre még nem szoktam át :)
Azért vettem meg ezt, mert ez a stílus is közel áll hozzám és ki akartam próbálni. Igazából be is jött meg nem is. Talán ha idén is eljutok több nagyobb túrára többet tudok róla mondani, egyelőre rövidtávon és városban SV a nyerő.
ha megnézed azt megköszönöm
A másik kérdés az az, hogy mi a szokatlanabb, az ezres V2 vagy a sport-túra után a túraenduro.
Amúgy kezdem megszokni, és szerintem majd fogok azért róla írni, de én elhamarkodottnak tartom 3-4e km után.
Az előnyeit-hátrányait már nagyjából látom mind összehasonlításképp, mind magának a motornak külön.
Az MF 131 Bendix jobb nála pl, és az 7200/pár. De ha tutit akarsz akkor Brembo SA 8100-ért. Ha nagyon kell megnézerm mennyi a Ferodo...
a vizsga tényleg nem lehet gáz,mert okosság mindig van.de a zsaruk az uto n majd szivatnak miatta
vizsgán csakcsak megoldódik, ha meg helyszinen forgalmi érvényetelnítés lesz és mozaikba berendelés, akkor és csakis akkor veszek egy E-jelű dobot...
és kisebb vagy nagyobb rugó szerinted?