vagy a sípálya szállásra nem bírtunk felmenni, amíg a kipörgésgátló be volt kapcsolva. utána meg simán. (kis Bükk-gyakorlat persze nem árt itthonról). (Nem motorról beszélek, autóról).
Amúgy ma új infót szereztem vizsga ügyben......előbb-utóbb az lesz amit már mondogatok egy ideje a sportdobokkal kapcsolatban.........ma vizsgáztattam egy gépet és mondták, hogy 1-étől már csak E jelű dobbal mehet át mert fényképet kell csatolni az anyaghoz az E jelről a dobon.........mondjuk már megvan rá a megoldás is némi felárért, de ez előre vetíti azt, hogy nemsokára a rendőröknek is kiadják ezt és ott nem lehet egy kis trükkel elkendőzni a dolgot.......és ez komoly.......csak E jelű dob vizsgázik 1 hónap múlva!
Axen: a Shell kisebb kiszerelés, 300-as, de tudok hozni Motulból 100-ast is ami utántölthető. Szépséghibája hogy kb annyi mint a nagy.
A másik kettő normál méretű 400-as.
A töréses se olcsó múltkor néztem és ha jól emlékszem közelítette a részletét a motornak (jó mondjuk én esetemben idősebb sv-ről van szó) . Egy új motornál biztos bevállalnám de réginél nem biztos hogy megéri.
Na ja előfordul, de itt ugye amúgy is lassan lépés tempóban kerülsz. Így az enyém is látott már füvet meg sarat, csak itt olyan tempóba mész ahol tök mind1, hogy van ABS vagy nincs.
Amúgy biztos vagány dolog lehet főleg, hogy utána kell egy kis idő míg lejön.
majd írhatnál egy hosszabb SV-DL összehasonlítót :) (a szokásos 3-4 szónál hosszabbat... mondjuk... ...2 sor?)
Én ezt inkább ATV-vel csináltam :D
A másik kettő normál méretű 400-as.
myke által feltett kérdésre én is kiváncsi lennék.
www.motorbiztositasok.hu
májki, sorry nem jött ki túl jól a lépés...De két hét múlva számítok rád
...........Ki fog kihúzni...............
Amúgy biztos vagány dolog lehet főleg, hogy utána kell egy kis idő míg lejön.