Egy combosabb buktát is ki lehet hozni 2-300K ból így nem igen van értelme az 500k-as önrésznek.
Persze ha gallyrateszed a vázat meg a blokkot is akkor más tészta de akkor meg GTK-ra veszik és úgy sem fizetnek annyit.
Én max 150e-res önrészest választanám vagy azt sem.Vagy ha lehet akkor max a lopásra.
Találtam lopás cascot a az AIM-nél.
A kisbetűst még nem olvastam végig, de ha vállalok 500K önrészt, akkor havi 7000, ha csak 250-et, akkor 10.000 ha pedig 150 körül akkor 12000 a díj.
Tudtommal kizárólag lopást nem igen lehet kötni, csak törést vagy a kettőt együtt. Legalábbis nekem ezt mondták annó.
Mivel kezdő motorosként vettem az SV-t, azt tanácsolta az eladó, hogyha éjszakára biztos helyre tudom tenni, akkor kössek csak törést és vegyek egy tutkó zárat. Így is lett!
Vegyél egy zárat mert a lopáskárnál csak akkor fizet ha még megvan a két gyári kulcs szűz vagy, de dugtál már és albinó négernek tünsz, magasabb vagy mint egy kosaras és mégsem éred el a 160 cm-t.
de az en kalkulációmba,törés lopáskár volt benne,azért volt annyi.
amúgy én is teszteltem Slovenskóba az erdei utat,hát nem nagyon teccen neki vagy rám gondótá he?
Tegnap volt egy gebasz az 5-ös úton letereltek minket a földútra! (erős túlzás mert földnek se mondanám, tiszta AFRICA CORPS volt). Roadkinggel megnéztük az SV endúró képességét! El tudod képzelni milyen vagány a pályázott meleg gumival összeszedni a redvát a földúton?
Így van sajna ez az igazság. Múlt évben is voltam jó pár tréningen minden kivétel nélkül benne volt az erős vészfékezés gyakorlása, a kanyar vételi technikák de ez mit sem segít ha az ember fáradt (mint ami nálam is valószínűleg a probléma volt) vagy bármilyen más koncentrációt befolyásoló helyzetben van.Azt sem lehet mondani, hogy nem ismertem az utat mert rengetegszer voltam arra ebben az évben így a sok kihagyást se lehet okolni, egyedül a pillanatok alatt bekövetkező szituáció rossz lereagálása az első fék túl erős használata volt a probléma...
bárhol kötsz cascót kb 12-13ezer havonta,30% os önrésszel.nekem ennél jobb ajánlatot nem mondtak a motoromra sehol,még ismeretség útján sem.de a tied új tehát ki tudja
Autókban már nem is lehet kapni ABS nélkül.És még a terepjárós gyártóknál is megtalálják a módját hogy érzékelje a lejtmenetet.
Sajnos a balesetek nagyonnagy százaléka embei hibár vezethető vissza.Nagyon kevés ember tanul meg normálisan vetetni.
Mondjuk nem is csodálom amennyi dugó van és trafi meg sebességkorlátozás le lehet élni az életet úgy hogy ki sem próbálom mennyit megy 6-ban padlón a gép.
Annyit látok hogy egyr több a biorobot az utakon.Megy előre és mintha nem is az úton lenne álmatagon ballag a többi után.Váratlan helyzetben persze hogy rémülten bombázzza a féket és mereven tartja a kormányt.
Megjegyzem én is ezt csinálnám.
Tény. ABS-szel hamarabb megállsz, mint ABS nélkül.
Tény. ABS-szel nem állsz meg pl földúton lefelé és meghalsz, mert elengedi a teljes féket.
Én nem vagyok benne biztos hogy nekem kéne.
Persze ha gallyrateszed a vázat meg a blokkot is akkor más tészta de akkor meg GTK-ra veszik és úgy sem fizetnek annyit.
Én max 150e-res önrészest választanám vagy azt sem.Vagy ha lehet akkor max a lopásra.