Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre mondják a vez.tech tréningeket.....csakhogy ott a váratlanra is számítasz és a feltételek is ideálisak na meg ki van az ember épp hegyezve a dologra és jobbak a reflexek........viszont közúton elbambulva vagy egy vita után teljesen másra gondolva avagy csak a jövőn elmélkedve(és igazából normál helyzetben ez az általános hétköznap) mindenki satut húz............
Jobbára más ember gépén kéne.
Eleg reg motorozom mar en is, bar tobb szazezret meg nem mentem. Arra mar rajottem, hogy veszhelyzetben eleg nehez felulirni a reflexbol jovo satu fek huzast . Mar joparszor megcsuszott az eleje ilyen esetben, tobbnyire megfogtam, de egyszer egy porosabb szakaszon el is dobtam .
Az a gaz, hogy nem tudom hogyan lehet gyakorlni reflexbol jovo veszfeket...
aki profi annál is legfeljebb amíg nem kerül bajba el is hiszik neki, de ha megtörténik a baj akkor ráfogja akármire......ha megyek akár 70-80-nal és kifordul elém valaki pár méteren belül és nincs kikerülési lehetőség mert jönnek szemből vagy bármi más akkor mindenki tövig húzza a féket......aztán ha jó gumi-futómű és útviszonyok vannak akkor bejön.....ha bármelyik hiányzik ütközés lesz.....
Kuldtem neked emailt
Az adott szituban szerintem nagyon kevesen vannak, akik ezt végig tudják gondolni. Akkor az első reflex az annyi, hogy FÉK! És már rántod is izomból. Legalábbis azoknál, akik nem profik, egész biztosan.
Én beletartozom a 99% ba.Sőt nekem jönne legjobban.Bár a murvás két fekvőbukfencemet nem védte volna ki.
Sajnos az ABS sem balfaszbiztos az én esetemben.
Inkább visszaveszem a tempót.Inkább szaladjanak előre és várjanak rám a szakasz végén minthogy megint eldobjam.
Elhiszem, hogy egy profi pályamotorosnál hátrány lehet. De az embereknek szerintem kevesebb, mint az 1%-a profi pályamotoros.
Ha csak egyszer nem esek el emiatt, már megérte.
de akkor is később állna meg és váratlan helyzetben egy pillanat alatt ijedtében mindenki behúzza ahogy bírja, legfeljebb a spíler gyorshajtók felpörgött állapotban nem, de normál tempónál mindenfelé bámészkodva, tájat nézve vagy mást még ők is.......aki azt mondja, hogy mindent kivédene az még nem került ilyen helyzetbe vagy csak nem vette észre mert a többiek kivédték.... .......én a már levezetett tgk-szgk 4-5 milla és motorral is kb félmilla km után azt mondom, hogy az életem kb 30%-a nem rajtam múlott hanem a többi közlekedő figyelmének és persze vica-versa...,de az ABS igencsak megkönnyítené a túlélési esélyeket közúton....bármilyen gyakorlott az ember az abs-t nem hiszem, hogy űberelni tudná......
Az tény, hogy pl vizes úton hamarabb megállsz vele, sőt valszleg szárazon is. De vizesen nem satut kell húzni, ez valszelg szárazon is buktaértékű.
Tény hogy közúton jó az ABS, de azért ez egy kicsit eltúlzott.
Ezen gondolkodom én is hogy lehet egy ABS promo a dolog.
Amúgy tapasztalatlan motorosoknál tuti segít a rossz reflexeket kivédeni.
Nekem azt mondta az egyik kereskedő, hogy a versenyszakma sem ért egyet az ABS létjogosultságával.
Erre azt mondtam, hogy az lehet, de én nem versenyző vagyok, hanem egy kezdő motoros.
Ezért ragaszkodtam az ABS-hez. Az alábbi videó szerintem jól szemlélteti a lényeget.
Mondjuk ha nem satuzna talán nem esne el...
Suzuki olajcsere akció!

3l Motul 5100 10W-40 + HF138 olajszűrő + Motul Roadplus láncspray = 11.500Ft.

Utolsó darabok akcióban!

Silkolene Pro Chain 100% szintetkius sport láncspray: 2500Ft - készlet: 2db
Shell Advance láncspray 300: 2000Ft - készlet: 3db
Motul Roadplus láncspray: 2500Ft - készlet: 4db
Ferodo Sinter első fékbetét SV 650-be (használt, 70%-os): 5000Ft/2 pár
Van haszna az biztos.....legfeljebb kikapcsolható kéne mert a pályán nem mindig előnyös, de azt végülis simán meg lehet oldani....utcán igen jó dolog......a hétvégén pl. én az 1000km-ből legalább 600-at esős-nyálkás hegyi úton tettem meg és mivel az elsőt nem igazán preferáltam, de Fr elég jó tempót diktált így javarészt csak a hátsót használtam........na és akasztották a hóhért .......egyszercsak beesett a hátsó pedál egy szerpentinen lefelé.....elmelegedett az öreg fékfolyadék.......még nem jutottam odáig, hogy lecseréljem...
Tyűűűűűű az a támkerék megmozgatta a fantáziám.
Nem csak esőben fogok én motorozni.
analfabetista block system "ABS" Van benne valami, de ha nincs hát nincs!

Nembaj.
Mély levegő és kifujva a két fülcimpádat a mutató és hüvelykujj közé csippentve mond hogy Szúúúúúúúszzááááááá.
Ez van Zoli! "Idegállapotban vótaaam!"
Mostanában egyre költőibb vagy.
Nagyon csücskösre sikerült eme szösszenet.
Ez a kérdés komoly? Mi a véleményünk az SV-ről?

"Mi mind akik itt vagyunk utáljuk az SV-t és imádunk szenvedni és nem szeretjük a technikai megoldásokat. Azért vettük!
A véleményünk meg kizárólag az, hogy sose vegyél, nem éri meg! "

Viccet félretéve számunkra nagyon is a legmegfelelőbb gép! Nyomatékos, pörgethető, szép és jó!

Csak ajánlani tudom!
Vélemény:Jó.
Konklúzió:Vegyél.
Szia!
Gyere fel a média fórumára van fent pécsi.
Sziasztok!
Én most szeretnék venni 650 SV-t!
Szeretném megkérdezni a véleményeteket róla és ha van Pécsi és olvassa az üzenetemet, akkor akár találkozhatnánk is, hátha tud segíteni!
Köszi előre is!
Vigyázzatok magatokra és további szép napot!
Velem is kevesebb mint 1 percet beszélt. Még meló van.