Áh van rajta két akkora bukócső, hogy semminek se lesz komolyabb baja ha eldől, és a súly pontja annyira lent van, hogy egy jobb kondiban lévő ffi is simán feltudja állítani egyedül.
hát sztem annyi h a tükör nem törik le általában egy kis borulásnál, pl állóhelyben, mert elhajlik... csak az üveg meg az indexbúra törik... míg ha oldalt van az index....tudjuk mi van.
hát akkor annyi. Szépen megpihen az oldalán, keresel egy markos cimbit és felállítjátok. aztán számolsz h egy tükör egy index egy fék/kuplung kar+ a karcok eltávolítása annyi mint.......sok.
Értem én, de azért egy SV bizonyos határokon belül még kezelhető ilyen szempontból (is). Ha ez a fél tonnás 7 millás cucc valamelyik irányba megindul...
Azt viszont elképzelni sem tudom, hogy egy 450kg-os motort utassal hogy a pikulába lehet megtartani ( álló helyzetben )mondjuk ha a dőlésszöge eltér több mint egy centit a függőtől.
Talán a sörhassal + nagy bajusszal lehet balanszírozni ?!
Voltam a willkernél, az említett táska elfogyott de állítólag lesz még. A márkát is megkérdeztem, de elfelejtettem
Viszont van egy-két szép Honda is, különösen a fűnyíró.
A CB 1000R nagyon tecc, de az a lámpa valami botzalom.. Na meg úgy vagyok vele mint a paradicsom, kedvelem a szélárnyékot.
Gs-be mennyit toltál bele?
(Leszámítva, hogy gúnyos megjegyzéseket tettek a vadiúj füldugómra Just for Bud)
Nincs SV, lesz SV.
2 hét és megjön!
Talán a sörhassal + nagy bajusszal lehet balanszírozni ?!
Viszont van egy-két szép Honda is, különösen a fűnyíró.
A CB 1000R nagyon tecc, de az a lámpa valami botzalom.. Na meg úgy vagyok vele mint a paradicsom, kedvelem a szélárnyékot.
Gyere vasárnap az Eringre ,ott nincs sóder!(remélem)
Amúgy valakinek fel kell söpörni a veszélyes útszélét.
Az út szélén fetrengenek ,feszt!
És ki sem dugom az orrom sehova a tél beálltáig.