Én se tudok motorozni, pedig már csinálom jópár éve... Szerintem ezt nem is lehet megtanulni tutira, de talán így van ez mindennel. De itt az esés mindig benne van, lehet mögötted egymillió kilométer is...
Én is tyuningolok.
Fékcső kellett me nem ért fel a kormányig.Öreg hiba.
Csomagtartó/doboz kelett mert van motyóm mindíg.
Szivargyujtó kellett me eltévedek még a szobámban is.
Rugó erősebb kellett mert nehéz vagyok mint a lánchíd.
De hogy most radiális vagy tudja fene milyen bizgere van a kormányon amit gajra török az nem mindegy?
Az olasz gépekből ritkán spórolják ki a féket és a futóművet ,de ott a vételárban benne is vannak a minőségi alkatrészek. Ha japót veszel az meg jó alap egy későbbi legózáshoz. A kérdés kinek mire van szüksége.
Hát sztem fokozatosan kell tuningolni, aztán ha már jó, minek költenél rá többet?
Betétet meg úgy is cserélni kell, akkor ugyanannyiért vagy olcsóbban miért ne tennéd bele a jobbat...
Ha ez se elég, bár mondjuk ezt nem hiszem, akkor még mindig lehet fékhengert is cserélni vagy komplett féket.
Attól függ kinek mennyi lóvéja van pimpelni..Egy radiális felfogatású brembo fék (pl:ami az enyémen van) olyat fog,hogy csinálod is vele a fejen átfordulást.Elsőre szinte fél az ember fékezni vele de megszokás kérdése csak.Persze ha megnézzük az árát akkor lehet beéri az ember olcsóbb megoldással is.Ez egyén és pénztárca függő..
Szerintem
Fékről már kb ezerszer írtam, nekem fékcső, fékbetét, fékolaj cserélve lett.
A fékcső cserével semmi változást nem éreztem, de 4 éves volt, hát ledobtam, és akkor már legyen fém. Jelzem 30-ból megvan az első-hátsó.
A fékfolyadék csere másfél évente fontos, nekem nem bírt 2 évet.
A fékbetét meg aztán ég és föld, az új Brembo betétekkel soha nem látott fékhatásom lett.
De persze mindenki azt csinál amit akar, viszont rendes karbantartás mellett teljesen felesleges az SV fékjelihez nyúlni. Jó betét és rendszeres folyadékcsere, ennyi.
Fém fékcső a megoldás, ég és föld a gyári "gumislaghoz" képest. Elég ha elől lecseréled, kb. 20-25 pénzből megvan (márka és boltfüggő).
Javítsatok ha tévedek de tudtommal sem a Suzuki sem a Yamaha nem gyárt féket. :) Nissin/Tokico/Brembo stb. gyárt féket, x dugattyús, normál/radiális kivitelben. Adott bringán a fékhatás attól függ, hogy a konstruktőrök a tescogazdaságosabb-gyengébb vagy a drágább-combosabb kivitelű féket választják a beszállítói polcról.
Hát zsé meghajlok.
Neked az isten is a yamaha R1-et találta ki.
Ring szervízkanyar után péntek este felszereled a dobozokat le a rongyá pályázott D209 GP-ket fel a Power 2ct-t és usgyi meg sem kell állni kairóba.
Fékcső kellett me nem ért fel a kormányig.Öreg hiba.
Csomagtartó/doboz kelett mert van motyóm mindíg.
Szivargyujtó kellett me eltévedek még a szobámban is.
Rugó erősebb kellett mert nehéz vagyok mint a lánchíd.
De hogy most radiális vagy tudja fene milyen bizgere van a kormányon amit gajra török az nem mindegy?
Zoli32 VS tuningosok
1 : 0
Én tök meg vagyok elégedve a sövö fékjével gyári betéttel.Még ez is simán kiesik alólam mert hülyén kezelem.
Először az ember tanuljon meg motorozni utána el lehet gondolkodni hogy tuningoljon vegyen jobbat vagy mászkáljon busszal.
Betétet meg úgy is cserélni kell, akkor ugyanannyiért vagy olcsóbban miért ne tennéd bele a jobbat...
Ha ez se elég, bár mondjuk ezt nem hiszem, akkor még mindig lehet fékhengert is cserélni vagy komplett féket.
Szerintem
A fékcső cserével semmi változást nem éreztem, de 4 éves volt, hát ledobtam, és akkor már legyen fém. Jelzem 30-ból megvan az első-hátsó.
A fékfolyadék csere másfél évente fontos, nekem nem bírt 2 évet.
A fékbetét meg aztán ég és föld, az új Brembo betétekkel soha nem látott fékhatásom lett.
De persze mindenki azt csinál amit akar, viszont rendes karbantartás mellett teljesen felesleges az SV fékjelihez nyúlni. Jó betét és rendszeres folyadékcsere, ennyi.
Javítsatok ha tévedek de tudtommal sem a Suzuki sem a Yamaha nem gyárt féket. :) Nissin/Tokico/Brembo stb. gyárt féket, x dugattyús, normál/radiális kivitelben. Adott bringán a fékhatás attól függ, hogy a konstruktőrök a tescogazdaságosabb-gyengébb vagy a drágább-combosabb kivitelű féket választják a beszállítói polcról.
Ez a kombo teljesen megfelel nekem, kicsit slide-os a valaga, meg néha nózit emelgeti ilyen kormányelkönnyülősre, de olyan BUD-osan lehet vele menni!
Neked az isten is a yamaha R1-et találta ki.
Ring szervízkanyar után péntek este felszereled a dobozokat le a rongyá pályázott D209 GP-ket fel a Power 2ct-t és usgyi meg sem kell állni kairóba.
link
A mindenkori díjszabás érvényes:
Egész délután: 11.000.-
Egy óra: 6.000.-
Euroring matricásoknak kedvezmény!
Nálam még van 2db matrica! Ha kell adok!
le kellene tesztelni a vadzsi új michelin pilot power 2ct-t hátul