Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsé , utoljára a pályán a Mansell kanyar elötti féktávon többször megemelkedett a 650-es hátulja! Emelkedőn kb 160-ról fékezve ,270-es átmérő ,úszónyereg. Biztos van jobb fék ,de ha nem muszáj minek költsön erre az ember fia fölöslegesen. Ha meg köridőket akarok döntögetni veszek egy K8-as 600-as gixert oszt kész.
Vasárnap, ha az időjárás is úgy hozza én Euroringre akarok menni, mert a meghirdetett autóverseny elmarad! Vegyes nap lesz, fela autó, fele motor félórás váltásban. Én két X 30 percre megyek vagy egy egész délutánra még nem tom! De függ az időjárástól. Amúgy meg ki akarom próbálni mit tud a Bt021.
Mikor is lesz a menet hova?
németül tudóknak egy kis helyi vélemény a tavalyiról:

alpen masters 2009
fura, h a bmw mocik mennyire elön vannak...Vicces egy német újságtól nem?Azért megnéznék egy független tesztet is.Mondjuk fastride, motorrevü esetleg superbike vagy hasonló formában, h kihoznák-e a német ratyimocikat elsőnek...

A józan észnek mond ellent a teszt amúgy.Mert milyen típusú mocikat találtak ki kanyarvadászatra alapvetően?túrát vagy sportot?Lehet túrával is döntögetni, de felpakolva, alacsony lábtartóval azért érdekes nem?
azárt nem kéne ferdíteni...5 kategóriában osztanak díjakat...
meló faszomba van dögivel....a pénz meg hozzá csak láttamba...Nem is annyit utaltak, valami elszámolási gond...Ha nem, akkor egy fejessel kevesebb, mert átnyomom az agyát az üvegajtón

Figy, a vasárnapod hogy néz ki?Délután az első dolgom az lesz, h beröffentem, csak az idő legyen kegyes

Vagy hétfőn délután?Esetleg Kakucson filózom, nemtom lesz-e rá elég időm,de benne lennék....

Henti olvasod?Mintha a hétfők nálad okésak lettek volna...

Zoli:

Az, h mi van alattam, nem jelenti azt, h ne lenne állítható...Én nem mondtam, h pályabeállításokkal vágok neki egy ratyi útnak...Nem is lehet.Alapból úgy van az ökölszabály, h súlyhoz állítjuk a futóművet...Továbbá az M5 nem racsingos.Vagyis részben, mert középen fut a legkeményebb részen, oldalt tapad mint állat.
Mivan még, ja igen.Versenyfékek?A suzuki fékei egy rakás fos a pályán, tehát alapból yamaha fékeket raknék fel rá.

Na mindegy, úgyse értünk egyet
nincs összehasonlítási alapom, szal nemtom, h meg vagyok-e vele...
Az biztos, h jobban megy, mint a görkorim, vagy fater babkója

De, ha fel lehet túrni, miért ne?Ha karnyújtásnyira van tőlem, akkor meg pláne!
A vasárnapot még megbeszéljük!
Van hát! 8000-.
Jó8.
Mehetünk, ott még úgyse voltam!
Nem megyek, mert más dolog lett, de ha jó az idő akkor vasárnap megyünk?
Van eladó?
Mennyiért? Mikor? Milyen?
igen E betűs
Basszus!Myke ,nem én megyek minden túrán elöl ,két személyel! (Inkább el se megyek ,csak hogy ne a második legyek)
Mész kolnap az Eringre?
Jaja.Mostanin a CB1300-as előtte meg DL.
És milyen jól kezeled azt az "öreg" 650-est! Ha fele annyira tudnék menni az enyémmel!
Húúúúú.
Nem a hißtech-el van a baj hanem a beállítással.Már mondom csak nem akarjátok megérteni.
Egy sima pályaaszfaltra állított futómű úgy pattog el egy rossz minőségű kanyarban ami előfordul rendesen túrán (pláne alsórendű digó utakon) mint a pinty.
Egy pályafék szakadó esőben simán nem fog és tudod ki fog K&N szűrcsit 2 naponta olajozni tisztítani ha meg vagy pakolva?
Nem is beszélve egy jó racsingos tapadós gumiról ami simán lekopik mire kiérsz Korzikára.
Én erről beszélek de nyugodtan vágj neki ne halgass rám.
Nem igen van ebben tapasztalatom csak józan paraszti eszem.Inkább R1200-as bömössel mennék mint RSV1000-el az tutifix egy hosszút túrára.Ennyi a véleményem lehet szidni.
Bár a kis bgyikékkel fogok eccer nekivágni pénzügytechnika miatt de hogy nem racsingcuccal az biztos.
Az igazi túragépeket, pont pl. korzikás kanyargásra találták ki...
Nem véletlenül nem szupersportgépek nyerik az AlpineMasters teszteket...
Mizu édesöcsém? Megy a meló?
Szabi mikor? Mehetnénk!
Az. Nekem bejött,téyleg olyan érzés mintha egy üres hátizsák lenne rajtad.
Zsékettő ,igazad van ,de nem értem miért nem vagy megelégedve az ezres képességeivel? Én az öreg 650-essel teljesen ki vagyok békülve!
cső! jártál mostanában kisvárda környékén?
bocs, h megint ém belevau, nekem pl. a felsoroltak valóban kellenek, de rókás a gerincvédöm (bocs, nincs hossz ö-m)...A forcefield nem gyözött meg...

Amúgy, nem értem Zoli, miért ne lehetne fullos technikával túrázni, nem az lenne a normális, h hißtech van a segged alatt, nem egy sima túravas?

Nem leszólom a a túragépeket, de egy korzikás kanyargászáshoz a feljavított gépem jobban el tudnám képzelni...Mondjuk most is megáll két ujjra, de én csak megérinteni akarom a fékkarokat
Igen ez jó darab! Próbáltam a mellkas protijukat! nagyon jó!