Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem lenne szélvédelem, ha az se lenne! De szerintem az még pont jó ott!
Az a hülye durung óra nem illik a képbe.
hú ez rohadtul tetszik!

én pofázok a kompromisszumokról, és ez helyett a csutkázás helyett csak egyenes kormányt vettem rá...
Persze csak a fejét! A többi maradna, és + műanyagok sem kellenek!
Na valahogy így képzelem el:
én azért vitáznék. Akinek az tetszik, miért ne? Van, aki nem szereti a kompromisszumos műszaki megoldásokat. A verseny zsigulimra mindenki azt mondta volna, hogy utazásra alkalmatlan, mert rallyra/pályára van építve. Én meg azzal mentem 800 km-re meg vissza, és rohadtul élveztem minden méterét. Igaz, hogy majd megsüketültem, meleg volt, és ha átmentem egy huszason megmondtam hogy fej vagy írás... de ahhoz az élményhez a feleségem Mercije vagy a mostani bömösünk sehol nincs...
Balu!
irtam mailt!
info@motormatricak.hu



Itt is jelen vannak matrica úgyben a fórumon megírod nemik mekkora köll és simán megcsinálják.Én villahíd védőt szeretnék csináltatni csak le kelett volna rajzolnom mit akarok de lusta voltam.Majd felszívom magam eccer és megcsináltatom.
Matricagyártó ember ismerőse valakinek?
Mondjuk fix hogy motorozni jobban tud.De a fejlődési irány adott.
És a keresztnév is azonos! WOW!
Testalkatra még hasonlítunk is.
Palyara valo gumival biztos meg jobban alazott volna
Oncsik "Mocsok" Zoli egy bmw GS ezervalahányszázas boxerrel bütykös gumival alázta a népet a Pannónia ringen a legenda szerint!

Mondjuk kinézem belőle mert Ő már majdnem a "BETEGAGYÚ" határon motorozó kategória!
Ezzel az erővel mondhatnám azt is hogy hű de faszán laza kéjmámorban lehet egy DL-el 2.10-es köridőt karcolni a ringen.
Nekem van ismerősöm aki napi két pakli cigi szív el 20 éve és semmi baja.De attól még a cigi a másik 1000-1500 embenél okoz tüdőrákot.
Mindenre van példa és ellenpélda.
Nem azt mondtam hogy versenypálya mellé kell költöznie minden sportmotorosnak és csak a bekötőútjáig lehet menni vele hanem hogy célszerűbb nem egy pályagéppel túrázni mert az nem arra van optimalizálva.
Gondolj bele egy kellemes magyar bombakráteres úton milyen élvezet menni egy pályagéppel?
Van ismerősöm aki rsv-vel szokott járni túrázni.Szlovákia-Erdély-belföld..Az sem egy túragép de pl.ő nem panaszkodik..
Lehet hogyne.Bár túrázni inkább R1200-al,Adventure-el,SMT,val mennék.
Igazából simán megeszek egy tányér bablevest akár villával is de a kanál azért sokkal célszerűbb.
Bizony bizony!

Mindennel lehet mindent, csak elszántság kérdése!
Embere válogatja..Láttam már ducati 999/1098-al is túrázni embert pedig az a gép alapállapotban is elég pályaorientált.Vagy mondhatnék bármilyen sportmotort amit az utcán lehet látni rohangálni.
Ebben van valami
Zsé a versenygép pályára optimalizálva és a 3-4ezer Km re tervezett túrázósgép eléggé kizárják egymást.Ezt érdemes lenne megfontolni.Nem hiszem hogy 3 ezrenként takarítást kívánó sportszűrős gyorsváltós betonkemény pályafutóműves orraállós versenyfékes gép ideális lenne túrára.
Jesszőr..Van hozzá gyorsváltó is amivel kuplung nélkűl tudsz felfelé váltani gázelvétel nélkűl..Hasznos kis szerszám de szerintem versenyzőknél van értelme..
offtopic: de szép is az élet mikor zuhan a forint

Balu, ha a tuning összejön, az királyságos lesz ám (ha jól láttam, lehet hozzá venni gyorsváltót is, mert a PC-mal kompatibilis)
Ha egy üzlet beindul.
Asszony nem kapaszkodik bele?