Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek bizományi cuccok vagy sajátjaik? Mert ezt kérdeztem, de csak annyit mondott, hogy vezetett szervízkönyv. Jelen esetben 1 bejegyzés.
aúúúúvan ott egy rsv1000 is
Ömlesztve a válaszok:
- Bajnok motorban van igen, ott ahol mondod
- Azt mondta a tulaj, hogy hozzak embert és nyugodtan szarakodjunk vele 1-2 órát, de ha akarjuk, akkor vihetjük szervízbe is
- Forgalombahelyezés az új motornál: rá is kérdeztem, hogy mit is tartalmaz az 1,5M, de még nincs válaszom, de gyanítom, hogy az a "csupasz" ár.
- És pont azt írtam nemrég, hogy a garanciális motorral ott is bukok, hogy muszáj márkaszervízbe hordanom (ez 2 év alatt legalább 3 alkalom), ami kieső idő és pénz. Ebből főleg utóbbi "zavar".
- ABS nekem kell és ennyi.
Lökött neki egy 1-est aztán fúrón akart végigmenni még egy kört.Sajnos über alles dójcse technika feladta a harcot és féltérdre ereszkedett.Driftelni szeretett volna,de sem az autó sem a pilóta nem volt alkalmas a feladatra.Lett is nagy csend a lelátón,mikor az eset történt.Érdekes módon senki nem mondta,hogy a merci a világ legjobb kocsija.Driftre mindíg is a Japán márkák voltak jók.Csak halkan mertem kuncogni,nehogy meglincseljen a bercibuzi közönség
Egyébként a belépés ingyenes volt.Feleösségvállalási nyiltkozatot senkivel nem töltettek ki,nem úgy mint velünk normál esetben.Így megértem,hogy rászékelt a jóember a pályatakarításra
én is néha de én eddig a többlet kilóimnak tudtam be
Na hallod.Én is mindíg megrugdosom a dobozt meg a hátsó ülést.
Ezek szerint tényleg öregszem.
Van egy nagyon jó cimborám.2007-ben vett egy sv-t.Ő is rettentően válogatott hónapokig keresgélte a számára megfelelő motort.Nagynehezen talált egyet.Rá 1 évre szarrá törte a gondosan kiválasztott motort.
Szerintem ne vacilálj sokáig Jégember komám mert semmi értelme.Ha van 1 olyan ami Neked megfelel akkor vedd meg mert a végén olyan öreg leszel hogy már fel se tudsz rá ülni
Sziasztok! 650-re keresnék indexet! Ha valaki tud írjon! Előre is köszönöm!
Mondjuk egy ennyire új gépnél lehet, hogy felrúgnának mikor felhajtom a tankot és elkezdeném bontogatni a gyertyákat, rángatni az elejét és tsait....
Én már rájöttem.Nem egy üzlet a motorkerékpár csak ha vlaki eladja őket.
Viszont, ha mar ennyire szamolsz a szazalekokkal az ujnal szamold bele az uzembehelyezes koltsegeit is, ami 80-90ezer.... , aztan jon az ezres szerviz is hamar.
Kavicsoson baszhatod az ABS-t.
Egy pici húzás és már fekszel is buta vigyorral az arcodon és motorral a csizmádon.
Az enyém K6 és azon még pont nem volt ABS, megjegyzem nem is látom értelmét! De ez személyes vélemény! majd a kavicsos lehet megváltoztatja a buksim.
Mivel nem japán ezért vagy az elektronika adta be a kulcsot vagy Hans helyett Ali rakta össze.
Jaja.A legidősebb.
Merre van az?......megyek ha megvárnak meló után....
Hogy sikerült kakucson meghajtani egy mercit annyira, hogy felrobbanjon a motorja?
Heló!Csak egy kérdés:vezettél már ABS-es motort?
ha a kéthelyi bajnokmotorról van szó,akkor én megyek oda 7 végén...
Köszi
"2-3 éves ABS-es nemigen lesz.Asszem 07-es a legfiatalabb"
Mármint legidősebb, ugye?
Mert azok most 3 évesek.
a kérdés az mennyire ér rá az eladással. nem bizomnyos értékesítésre van ott ? ha igen akkor neki nem sürgős.
Az lehet, hogy ő 1,4-et gondolt érte, de ha újat kapsz 1,5-ért, akkor ez 1,4-ért nem fog elmenni. Szerintem még 1,3-ért is nehezen.
2-3 éves ABS-es nemigen lesz.Asszem 07-es a legfiatalabb.Nagyobb merítés még németeknél sem lesz belőle.Ez a tipus nem a full extrás biztosnágra vágyókat vonza hanem az ár érzékeny V2 re vágyókat.
Mert a használt 2-3 éveseket megfogod 1.1 1.3 között ami ellenőrzött és jó!