Tényleg......most a denso U24 ETR kétpólusú (az NGK CR8EK megfelelője) igen olcsó ameddig annyiért kapom mint az egypólusút....tehát most 2300-ért tudom adni(míg az eksön tart) a 2 pólusút.
A szelep ellenőrzés-állításhoz itt kell hagyni a gépet.....a szinkron kb a szétszedéssel együtt is legfeljebb 1 óra......hívj és beszéljünk inkább.... ....hétköznap du. 4 után....
Liqui-Moly olajak jó áron.....4T Racing fullsynth. már 2500/L-től....
ha valakit érdekel....régebben használtam és igen jó volt, most sikerütl(teljesen hivatalos) tűrhető áru forrást találni itthon.......a fent említett áru olaj a Motul7100-nél elvileg magasabb kategória...
A sradra ('98 750) a szelephézag állítás, feszítő lánccal vagy lánc nélkül, illetve egy szívósor szabályzás mennyibe kóstál, ill. mennyi idő, egyre jobban idegesít a dolog e-mail: szgy3 kukac freemail pont hu Köszönöm !
vagy mégis....ha megnézed a pályalakók saját és motorjai kinézetét a legközelebbi pályázásra saját magad fogod kalapáccsal pályafeelingessé tenni a géped......
Fizikailag madnem boka meg faj.Viszont a lelki tores miatt lehet szakorvost kell hivni.Attol fugg tok e valami csizmafelet szervalni addigra es meg ki tom egyengetni a kormany.Kacsa szalaggal megsem allhatok palyara.Vagy megis?
A fene tudja.....a lopósok már 100 rugóért lopna közepes és 200-ért jó autókat, motorért sem hiszem, hogy többet kérnének...... ....elég undorító ez az egész és sajnos(vagy nem) az SV-ből igen sok van és ilyentájt törik is így kell az alkatrész......
Sziasztok én sem akarom turbozni a lehendö sv met csak kérdeztem, hogy lehetséges e Ha erösebet akarok akor ugyis veszek majd nagyobat ha tudok .amugy azt kérdeztem hogy halotatok e már ojanrol aki tet rá turbot vagy probált.
Es igen csak hosszu lanc kell, hogy a vaztol leerjen... . Hatso kerek szerintem is megfelel erre a celra. A riaszto meg szerintem felesleges, manapsag ki figyel arra, ha szol egy riaszto? En amikor elindulok a garazsbol allandoan megszolal ket kocsinak is
Meg amúgy is mindegy. Ha nagyon l akarják vinni, akkor simán kinyitják a legtökösebb ABUS-t is.
De olyat nem hallottam még, hogy valakinek kiszerelték a hátsó kerekét és otthagyták leláncolva, a többit meg vitték
Egyébként szerintem pont hogy nem a kerékhez kell rögzíteni, hanem valahol a vázon átvezetni. Legalábbis én mindig így szoktam.
Plusz kormányzár plusz riasztó, természetesen .
Pár forint turbóval.
Ja mint a ditekktuning.Keveset fogyaszt jóaz.Oszt lehet kijött volna az SV is a pízből.
Minek turbózni szerencsétlent így is veszélyes.
Mondhatnám hogy a murva a hibás de nem teszem én votlam.Kiheverem nem vészes.Csak lelomboz.
ha valakit érdekel....régebben használtam és igen jó volt, most sikerütl(teljesen hivatalos) tűrhető áru forrást találni itthon.......a fent említett áru olaj a Motul7100-nél elvileg magasabb kategória...
De olyat nem hallottam még, hogy valakinek kiszerelték a hátsó kerekét és otthagyták leláncolva, a többit meg vitték
Plusz kormányzár plusz riasztó, természetesen .
Ja mint a ditekktuning.Keveset fogyaszt jóaz.Oszt lehet kijött volna az SV is a pízből.
Minek turbózni szerencsétlent így is veszélyes.