Én biztos nem turbósítanék motort. Kocsin is körülményes "játék" (végigjátszottam ismerőseimmel), nem hogy egy motoron, ahol még hely sincs. Ha másba nem is, de gondolj bele abba, hogy hova teszed az IC-t és magát a csigát...
Persze ,minden lehetséges! Kicsit át kell dolgozni a motort ,csökkenteni a kompresszióviszonyt ,megerősíteni a kuplungot stb ,stb.Pár forintból meg is van a legrövidebb tuning!
Gyerekek! Felejtsétek el a mélygarázst meg az örzött parkolót! A legtöbb motort ilyen helyekről viszik el ,mert nincs forgalom és van idejük piszmogni! A kormányzár 0 védelem az csak azért van ,hogy a c gyerek ne tudja eltolni! Egy erőteljes rúgás és volt nincs. Vagy ga nem ,felteszik a kerekeket egy gördeszkára és már el is tólták ,tehát tárcsazár is kilőve!
A legjobb megoldás betonba dűbel ,egy megbízható min 50-60 e ft-os biztonsági lánccal a hátsó kerékhez! Meggondolják ,ha meglátják!
Kíváncsi vagyok amúgy, hogy mi az oka a tömeges SV lopásnak. Esetleg csak véletlen egybeesésről beszélünk.
Racionálisan nem látom sok értelmét, mert viszonylag gyakori motor, "alacsony" árakkal, tehát nekem nem tűnik nagy biznisznek. Ha csak nem valamiért könnyű elvinni. Nekem az a furcsa, hogy még évjáratban sem látok ezek alapján összefüggést.
Akkor már olyat lopnék, amiben hiány van. Mondjuk ABS-es SV-t .
Valaki kezdeményezett itt valami "akciót" én is kértem levelet, de még nem kaptam semmit.
Megkérdeztem az eladó SV-t sajnos tárgytalan.
Nem lehet kivinni a telepről (trélerrel sem), a telepen lehet vele furikázni és ennyi. Megkérdeztem még független szervízbe se engedik el, nemhogy menetpróbálra (ki van vonva a forgalomból).
Továbbá a BANK KÖTI őket a 8...3 nyitvatartáshoz. Ott anyázott a telefonba a kereskedő, hogy ez mennyire "répa" neki is és folyamatosan veri a bank ajtaját, hogy lehessen(!) 6-ig nyitva. Nem tudom ebből mennyi igaz, de elég gázul hangzik.
Tehát nincs próbaút, nincs független szervíz ezen kívül csak napközben tudnék lemenni, akkor pedig nem tud velem jönni senki. Ez így off sajnos.
Valami kapcsolatnak kéne lennie a gépek közt.Ahol az adatok vannak és hozzájuthatnak mert ennyi helyen enyi gépek kifigyelni nem lehet.Szervezetten konkrét címre kell hogy menjenek.
Szervíz,okmányiroda stb ahol a címek meg vannak.
Sziasztok,
SV1000/650 S-hez keresek 1db rogzito csavart, ami a fejidom+plexi egymashoz rogziteset biztositja.
Ha van valakinek talomban, boltoljuk le!
udv, Pisti
e-mailt küldtem. Köszi
Nem tudtam, hogy az ABS is szempont.
Én még olyat nem láttam, akinek lett volna SV-n ABS (persze ez totál nem jelent semmit). Mondjuk nekem az a furcsa, hogy banki lefoglalt motor, ami ugye azt jelenti, hogy elhozta hitelre nem tudta/akarta fizetni mittudomén... És az ilyen nem túl előrelátó-hitelezős figuráknál az ár a legfőbb szempont, ezért nem ártem miért vette az ABS-es drágábbat. Mindenesetre sok sikert a vételhez.
A legjobb megoldás betonba dűbel ,egy megbízható min 50-60 e ft-os biztonsági lánccal a hátsó kerékhez! Meggondolják ,ha meglátják!
Racionálisan nem látom sok értelmét, mert viszonylag gyakori motor, "alacsony" árakkal, tehát nekem nem tűnik nagy biznisznek. Ha csak nem valamiért könnyű elvinni. Nekem az a furcsa, hogy még évjáratban sem látok ezek alapján összefüggést.
Akkor már olyat lopnék, amiben hiány van. Mondjuk ABS-es SV-t .
Megkérdeztem az eladó SV-t sajnos tárgytalan.
Nem lehet kivinni a telepről (trélerrel sem), a telepen lehet vele furikázni és ennyi. Megkérdeztem még független szervízbe se engedik el, nemhogy menetpróbálra (ki van vonva a forgalomból).
Továbbá a BANK KÖTI őket a 8...3 nyitvatartáshoz. Ott anyázott a telefonba a kereskedő, hogy ez mennyire "répa" neki is és folyamatosan veri a bank ajtaját, hogy lehessen(!) 6-ig nyitva. Nem tudom ebből mennyi igaz, de elég gázul hangzik.
Tehát nincs próbaút, nincs független szervíz ezen kívül csak napközben tudnék lemenni, akkor pedig nem tud velem jönni senki. Ez így off sajnos.
Ami leginkább dűhítő, hogy két hete vettem a gépet :(((
Azt hogy a bánatba emelték fel.Legalább 3-4 ember kelhet hozzá
Mas tipus is igy megy?
Szervíz,okmányiroda stb ahol a címek meg vannak.
Na ez azért már elég meleg. 3 hét alatt 7 SV meg elég sok.
Sajnos 3hét alatt 7 SV már :(
2010.04.26 reggelre a XVIII kerületi Tövishát lakópark (Csád Géza utca)-ban található teremgarázs külön álló elzárt helyiségből ellopták a motoromat:
Motor tipusa Suzuki SV 650 S
Alvázszám: JS1AV111100119634
Motorszám:P503157990
Rendszám: UIT-052
Gyártási éve: 2002
Futott km: 33000
Szín metál kék.
A tankon egyedi kopott Japán matrica található, A hátsó idomon 3 db kb 10 cm-es mély karc található.
Elől fehér indexek, hátul mini ledes irányjelzők.
Zsírj új continental Sport Attack gumik elől hátul.
Kérem ha valaki tud valamit a gépről haladéktalanul értesitsen, jutalom ellenében.
Tel: 06-70-655-51-21
Köszi
SV1000/650 S-hez keresek 1db rogzito csavart, ami a fejidom+plexi egymashoz rogziteset biztositja.
Ha van valakinek talomban, boltoljuk le!
udv, Pisti
Nem tudtam, hogy az ABS is szempont.
Én még olyat nem láttam, akinek lett volna SV-n ABS (persze ez totál nem jelent semmit). Mondjuk nekem az a furcsa, hogy banki lefoglalt motor, ami ugye azt jelenti, hogy elhozta hitelre nem tudta/akarta fizetni mittudomén... És az ilyen nem túl előrelátó-hitelezős figuráknál az ár a legfőbb szempont, ezért nem ártem miért vette az ABS-es drágábbat. Mindenesetre sok sikert a vételhez.
A képet megköszönöm!
Mennyi lenne az annyi?
Profi kaszkadőrnek azé nem mennék el.
Keress meg légyszi a jegember kukac freemail pont hu címen! Téged ajánlott.