Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhhaaaa.Értem.Szép összhatás.
Gyári döntött, a kiemelő arra jött rá így magasabra került, tehát nem kell "feküdni" a tankra . Egy picit szélesebb a fogás, de kellemes. A "madzagokat " kelett igazgatni mível magasabra került az egész.
Csizma elsőre jó volt.Bár a vádlim ortopéd nagy mérete miatt picit nehézkes de simán ment a váltás.A gond a fokozatkijelző ellenére a lelkes kapcsolgatás 7.ben is szertem folytatni.
Térdproti meg a vanucci féle farmerban van és nagyon kényelmes az le van tesztelve és elég vékony térdre formázott kivitel hajlítható de visszatér.Vacillálok ez meg a beringben lévő lágyabb puhább vastagabb közt az kicsit nagyobb felületen takar.
Na a Kushitaniban volt ilyen ütésre keményedős cucc. Sajnos a fantáziám véges, így nem tudom elképzelni, hogy ez jobb legyen egy hagyományosnál ( nem a beollózott strand-polifoam matracra gondolok )
Kivettem, megnéztem, ütögettem... Hát kíváncsi vagyok tényleg jobb-e...
Jó hír, hogy a csizma is kezd betörni, így néha már sikerül elsőre 5. vagy 6.-ikat váltanom... Minden kis részsikernek tudni kell örülni!
Hajrá,hajrá.
Nem vették fel, majd hét közben megpróbálom megint. Ha úgy alakul, lemegyek érte, már ha még meglesz.
Nekem is van egy olyan érzésem, hogy ilyen esetben ez már rég nincs a banknál, mert "tömegesen" eladták az "ismerősöknek" fillérekért. Tehát gondolom egy kereskedésben fog egyszercsak feltűnni.

Valami szakértő amúgy tudna velem jönni vásárolni ha úgy alakul? Természetesen nem ingyen.
Amúgy arra gondoltam, hogy ha még megvan, akkor intézek ott helyben valami teljes átvizsgálást egy szervízben aznapra, mikor lemegyek és ha minden oké, elhozom.
Jól néz ki.Pásszol a sárgához.Picit a kiemelő is döntött?
Elvileg jó.Picit nyomnak a protektorok ha rámtapad a cucc.Ma kelett volna visszamennem hogy eldöntsem kívül vagy belül legyen a naci a csizmán.Nem tudtam a meló miatt.Marad kívül csopperos/túrásan egyewnlőre.Protektort meg cserélem egy pár knoxra vagy lajosos ütésre keményedőre mert ezek nagyon alsó kategóriás cuccok ilyen sárga polifoam CE cucc.
Hali . Felküzdöttem az Arany Pazzaz-t. Szokni kell de jó.
Hmmm
Jogos...
Ha jobban belegondolok, teljesen igazad van, de eszembe jutott, hogy a bicikliknél is van vastag kerekű ill vékony. A vékonnyal sem esnek többet mint vastaggal. Sőt a Tour de France-on sem azért vizsgálják a versenyzők a bőrükkel az aszfaltot, mert szar a gumi, hanem mert összeakadnak.
Basszus, most elbizonytalanodtam. Nem tudom melyik a rosszabb, ha elesek az új gumi miatt vagy ha a sündőr kivonja a forgalomból
Sikerült ma összerakni a mocit, úgyhogy holnap teszt élesben! Szűrőtakarítás, olajcsere, teleszkóp olajcsere, fém fékcsövek felrakva, új kormánygátló is felkerült....
El is felejtettem megkérdezni, hogy neked milyen lett az átalakított bőröd? Nekem nagyon klassz lett! A hosszához nem nyúltak ( megegyeztünk, hogy nem ) így most kb 2cm-el hosszabb mint kellene. Tanácstalonkodok, hogy lecsapassam-e azt a kicsit a végéből... hátha növök még...
Persze.Álmodik a ......
A gond hogy egy kis felületen kapcsolódik az úttal relatíve.Ezen kéne megállni pofára esés nélkül.Ezt a kis felületet még saját jószántából az ember nem csökkenti.Szerintem.
Egyébként 2db sportmax? ( ha jól emlékszem ) az eredeti gyári gumi. Eladnám, ha érdekel valakit 7000km van benne és 2006-os a moci ( 2007.04. for hely ). Vagy elcserélném valami engem is érdeklő mocis cuccra. Első körben egy SV 1000 érdekelne...( szőrin )
Flex? Nincs valami humánusabb megoldás?
Az a helyzet, hogy nem pályáznék vele, meg nem nagyon döntögetném, csak a városban csavarognék vele, meg hát kisebb-nagyobb túrákat esetleg. Arra talán még jó lenne. Vagy nem?
Ha már itt vagyok, akkor egy kis hirdetés:
Van egy eladó 120/70-17-es majdnem teljesen slick gumim. Kopásjelző nem zavar majd menet közben, mert az nincs.
Ellenben a helyedben felraknám az én motoromról a gyári gumikat a tiédre, occsóé.. :-)
Nekem már figyel a conti 2 a garázsban csak fel kellene rakatni. Ma még a régin csapattam egyet... Nagyon jó, lassan kopik ellenben remekül csúszik..
Ma dunakeszi körforgalomban ollljan vót mint ha taknyon mennék. Pedig F1-es ( nézői ) pályafutásom alatt azt tanultam, hogy a felgumizott ív esőben kerülendő. Itt láthatóan gumi volt rajta, mégis megindult a hátulja... ja.. és nem esett az eső...
Ha csak egyenesen akarsz menni ám legyen.Viszek flexet a villahídhoz.
Vágom én, hogy nem a láncra gondolsz, amikor gumiról van szó.
Mondjuk én a helyedben az eredeti 10 éves gumit sem raknám vissza.
Tegyek elölre is 170-eset?
Én se rknék keskenyebbet.Pláne elöl.
Egy kérdés.
Most egy 120/70-17-es gumi van a SöVö-n. Ingyér szereztem egy nagyon jó állapotú 110/70-17-es gumit. Szerintetek jó lesz ezzel is vagy inkább szerezzek egy centivel vastagabbat?
Teljesen hülye kérdés, de én annak a híve vagyok, hogy próbálok olyat tenni vissza a motorra ami eredetileg volt.
Mielőtt belémkötnétek, nem a régi 10 éves láncra vagy olajra gondolok.
Ma cseréltem le az olajat.A castroll volt benne,tehát a mai meccs:
Motul5100 v.s. Castrol actevo
Motullal kicsit zajosabbnak hallom a blokkot viszont a váltóm meg finomabban mükszik.
Első körben ennyi....Folyamatos próba in progress......
közben rákerestem... rájöttem h lerágott csont... bocsi! Szal az actevo a többség szerint nemjó...
Gyere.