De az plexihibás lett de az van másik meg az álla.
Inkább azon gondolkodom búvárkodás jobb hobbi lenne.Vagy a bélyeggyüjtés.
A horpadásgyüjtés tankon az picit vicces de inkább fájdalmas.
Imbuszkulcs kell a két oldaltakaró levételéhez, hogy utána kitekerhess két mésik csavart az ülés levételéhez. Így férsz hozzá az akksihoz. Szerintem 5-ös és 6-os, de akinek sv-je van, jobban tudja. Az udvar nagyon kavicsos, de nem látszik a motoron, hogy hajtották volna. A horpadás, ami inkább egy éles csík, a tank jobb oldalán van majdnem a tetején, de én nem nyúlnék hozzá. Szinte alig látszik.
Őőőőő sándor inkább 300e körüli árat mondott.Amúgy ha lemennél megnézni hívd Tsándor urat megdumáltok egy időpontot és átnézi a gépet.
Taknyolásról most eggyenes ági beszámolóm van.
Hát tépném a hajam egy ilyen bemutató után ha maradt volna rajta az idom.
Így relatíve megúsztam egy karból és egy kis plexi csiszolásból.
Három kérdésem van:
- "Imbuszkulcsot mindenképp, mert csak visszakapattam a csavarokat." Ez mit is jelent?
- Illetve mekkora az az udvar a kipróbáláshoz? Valami normális sebesség elérhető rajta (egyenesfutás, fékpróba)?
- Hol van a horpadás, illetve mennyi egy ilyet javítani?
Ezzel nekem csak az a bajom, hogy szerintem kva. drága megvenni külön a cuccokat, ahogy így elnézem bontva meg úgysem lesz. gondolom az ABS vezérlőszaraiért simán 100K-s nagyságrendeket elkérnek. És onnantól már nem éri meg.
Egy kérdés. Az idomos és csupasz SV között mi a különbség?
gondolok itt arra, hogy GS500F-et nagy taknyolások után is előszeretettel alakítanak sima GS500-á.
Eddig nekem ezek jutottak eszembe:
- első fék tartálya kör alakú és átlátszó, nem a szokásos téglatest
- kábelek hosszúsága nem azonos
- felső villahíd eltérő, S-nél nincs rajta az órát tartó idomrész
Na figyu. Megnéztem a motort, egy sérülés van rajta, a tankon egy kb 4 centis éles nyomás, de a festék nem sérült. Az akksi le volt merülve, de bikával pöccre indult. Olaj van benne,(ez volt az első )és a kipufogó könyök sincs még elszineződve.
A motort a hirdetett árért el lehet hozni, vagy ajánlatot adni rá és a bank eldönti, hogy odaadja-e annyiért.
Az udvaron ki lehet próbálni, de a telephelyről nem lehet kivinni, viszont szerelőt vihetsz, meg szerszámot is.
Imbuszkulcsot mindenképp, mert csak visszakapattam a csavarokat.
Hondáról dobj egy e-mailt és küldök infót meg kontaktot hozzá. jegember kukac free... hu
Dióhéjban annyi a lényeg, hogy 1 éves és rettentően megkímélt. A srác még ahhoz is külön szívacsot, "speciális habot és habszórót" vett, hogy azzal mossa, nehogy karcos legyen a fényezés . Végletekig megkímélt, sok extrával. Túrázni használta, de már nincs meg a barátnője, ő meg egyedül nem nagyon megy. Idém még egy métert sem ment tavaly nyár vége óta garázsban áll. Egész télen csepptöltő volt rajta.
Mindegy, nem ragozom, végletekig precíz a gyerek. Egyik évfolyamtársam, 35 éves.
még a bukot is lerakjuk,nem csak a térdünk
de még pár év gyakorlás és király modon fogunk tudni motorozni
Meg a motornak sem veszes
Inkább azon gondolkodom búvárkodás jobb hobbi lenne.Vagy a bélyeggyüjtés.
A horpadásgyüjtés tankon az picit vicces de inkább fájdalmas.
tényleg a bukód az meguszta?kicsit sem ért a úthoz?
Ha nem dobta le a festéket én nem foglalkoznék a horpadással.
Nekem lesz még rajta.
Olyan, mintha egy 4 cm-es "léccel" belevágtak volna? Vagy ilyen nagy mély horpadás?
TSANYI! Tudnánk egyeztetni valamit telefonon vagy levélben? jegember kukac freemail pont hu
Taknyolásról most eggyenes ági beszámolóm van.
Hát tépném a hajam egy ilyen bemutató után ha maradt volna rajta az idom.
Így relatíve megúsztam egy karból és egy kis plexi csiszolásból.
Ó, hát ezt nagyon köszönöm!
Három kérdésem van:
- "Imbuszkulcsot mindenképp, mert csak visszakapattam a csavarokat." Ez mit is jelent?
- Illetve mekkora az az udvar a kipróbáláshoz? Valami normális sebesség elérhető rajta (egyenesfutás, fékpróba)?
- Hol van a horpadás, illetve mennyi egy ilyet javítani?
Nekem van 2003-as ,össze kéne nézni ,szerintem nem változott. Ha kell teszek fel fényképet!
Egy kérdés. Az idomos és csupasz SV között mi a különbség?
gondolok itt arra, hogy GS500F-et nagy taknyolások után is előszeretettel alakítanak sima GS500-á.
Eddig nekem ezek jutottak eszembe:
- első fék tartálya kör alakú és átlátszó, nem a szokásos téglatest
- kábelek hosszúsága nem azonos
- felső villahíd eltérő, S-nél nincs rajta az órát tartó idomrész
A motort a hirdetett árért el lehet hozni, vagy ajánlatot adni rá és a bank eldönti, hogy odaadja-e annyiért.
Az udvaron ki lehet próbálni, de a telephelyről nem lehet kivinni, viszont szerelőt vihetsz, meg szerszámot is.
Imbuszkulcsot mindenképp, mert csak visszakapattam a csavarokat.
Dióhéjban annyi a lényeg, hogy 1 éves és rettentően megkímélt. A srác még ahhoz is külön szívacsot, "speciális habot és habszórót" vett, hogy azzal mossa, nehogy karcos legyen a fényezés . Végletekig megkímélt, sok extrával. Túrázni használta, de már nincs meg a barátnője, ő meg egyedül nem nagyon megy. Idém még egy métert sem ment tavaly nyár vége óta garázsban áll. Egész télen csepptöltő volt rajta.
Mindegy, nem ragozom, végletekig precíz a gyerek. Egyik évfolyamtársam, 35 éves.