3 ezer környékén nekem is ad ki fura csörgő hangot de se alatta se felette nem csinálja szerintem nem kell annyira izgulni de egy tapasztalt szerelő biztos megtudná mondani. Látom nem laksz túl közel pesthez ezért inkább hívd meg Sanyit és megnézi neked vagy egy megbízható szervíz a környéken esetleg vagy talán angol sv klubok.
Sajnos a hangok netes fórumon történő hibafeltárása nem kifejezetten megoldható.Ha kételyeid vannak el kéne vinni egy szervízbe ők meghallgatják és meg tudják mondani merre hány lépés.
Hali!
Lenne egy olyan gondom, hogy az utóbbi két napban megtettem a motorral kb 600 km-et és azóta mintha valami furcsa hangot hallanék a motorból. Nem biztos, hogy ezzel van összefüggésben, de 3 és 4 ezres fordulatszám között kicsit kerepelésre, vagy berregésre hasonlító hangot hallok, mintha valami rezonálna halkan, de szerintem a motorból jön. Emellett még azt vettem észre, hogy amikor üresből váltok 1-esbe, akkor elég nagyot kattan, amit emlékeim szerint korábban nem csinált, legalábbis nem ilyen nagyot. Mindemellett hibátlanul üzemel és pöccre indul, csak ez a hang zavar, ami lehet, hogy teljesen normális, csak nem értek hozzá...
Ha valakinek van ötlete, vagy korábbi tapasztalata, ossza meg velem legyen kedves!
Előre is köszönöm.
Sajnos tegnap hugomat is utolerte a balszerencse...A haros utcanal kijott ele egy wagon R+, egy idos faszi vezette. Hugom nem tudott megallni es oldalba trafalta...helikopter vitte korhazba, eltort a felkarja es a combcsontja... 6 oran at mutottek szegenyt. Nem ertem az autosok miert nem figyelnek jobban, a rohadt eletbe mar
Sanyi amikor szervizeltük a gépet mondtad, hogy 1000 km-ként nézzem meg az olajszintet és abból tudjuk, hogy mennyi fogyott. Nos 2000 km alatt (ebben volt pálya, szerpentin és agresszív motorfék valamint huzamosabb "highspeed") 1,5 deci volt a fogyás. Tehát 1000 km-en átlagban 0,75 deci. Szerintem ez erősen belefér a tűréshatárba ilyen motorozási tempó mellett. Kinek mennyit fogy az olaj?
Hali. ajanlottak teged, hogy valoszinuleg megoldast tudnal problemamra :). GS500am van, es egyre jobban csuszik. Ezt az olaj is kivalthatta, vagy a lamellaim kezdenek kopni? Hiaba allitom a bovdent, mar nem segit. Eroteljesebb gazadasnal mar meg is csuszott. A kerdesem az lenne, hogy lehetne e valamit meg allitani bent a kuplungon, v lamella cserere erett meg?
Jövő szombat.
Az autós remélem elnyeri méltó jutalmát...
Törve, hajolva sosem volt.
Lenne egy olyan gondom, hogy az utóbbi két napban megtettem a motorral kb 600 km-et és azóta mintha valami furcsa hangot hallanék a motorból. Nem biztos, hogy ezzel van összefüggésben, de 3 és 4 ezres fordulatszám között kicsit kerepelésre, vagy berregésre hasonlító hangot hallok, mintha valami rezonálna halkan, de szerintem a motorból jön. Emellett még azt vettem észre, hogy amikor üresből váltok 1-esbe, akkor elég nagyot kattan, amit emlékeim szerint korábban nem csinált, legalábbis nem ilyen nagyot. Mindemellett hibátlanul üzemel és pöccre indul, csak ez a hang zavar, ami lehet, hogy teljesen normális, csak nem értek hozzá...
Ha valakinek van ötlete, vagy korábbi tapasztalata, ossza meg velem legyen kedves!
Előre is köszönöm.
Amúgy talán 3 deci a 6e alatt.