Julius vége augusztus elejére kéne valmit tervezni a labancokhoz.
Addigra beszerzek egy kinyithatatlan malacperselyt és nem költök faszságokra cserkészbecszó.
Ez a Csesznek egy kósza ötlet volt eddig, csak beszéltünk róla! De Én megszervezem, csak az útvonalat nem tudom! Bár a vasárnapi program még nem alakult ki nekem, szóval 50-50%
Ne sokat lágíts rajta.Ha engem kérdeznél én hagynám a legkeményebben.Bár nekem még az is hintapaci tigrisbukfencel a bal váll felett kategória volt.Mostmár viszont faszántos.
a rugóelőfeszítés állítgatásától a rugóállandód nem változik. tehát ha felüt, akkor legkeményebben is felüt. megoldás: tsanyi futóműtuning. (rugók, villaolaj). hátul: rugóstag-csere (pl Zoli32: gixer rugóstag -- apropó, meg se sasoltam!).
hány kg vagy? az előző tulaj hány kg volt?
az alap motorost tudtommal 80 kilósnak veszik.
ha jól emlékszem (650-esnél), a fejidomos elöl-hátul 4-esen, a naked elöl-hátul 3-ason van. Mármint gyárilag. (1=legpuhább).
FYI elöl 4db ricni van, közöttük értelemszerűen 3 sáv. Mindegyik egy-egy állásnak számít, így jön ki a 4+3=7. Hátul adja magát. (7 helyre állíthatod).
Nyomtam ma egy kort es eszrevettem, hogy elol meg hatul is a futomuben a rugoelofeszites a legkemenyebb fokozatban van.
Van aki igy hasznalja? Katyukba futottam bele, annyira nem tunt veszesnek, de mind egyenes fuasban volt, nem tudom,hogy kanyarban elpattogna-e tole.
Nem akarom kiprobalni, ezert kerdem, hogy mit javasoltok?
Az utóbbi 4 napban egy darab szóbajöhető motort se raktak fel apróba, de nem szóbajöhetőt is kb 10-et. Nagyon megállt a piac. Én meg minden szarról lecsúsztam :(
A fene tudja, az injektoros sv-bol tobbet kihozok mint a karbisbol, tobb a lehetoseg es eleg csak a muszert csatlakoztatni es par prc mig a karbinal fuvokazas es tsai........ .....azert tunik a karbis furgebbnek mert abban alul valoban nincs tiltas, de azt konnyen kiveszem az ujbol is....
Addigra beszerzek egy kinyithatatlan malacperselyt és nem költök faszságokra cserkészbecszó.