Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami sántít... Hogy lehet rajta 2012/5-ig műszaki?
Bakker.Ez komoly.
Nem értem mi a kérdés, amikor van SV 1000 830-ért hifivel, CD tárral
Értem én amit mondasz.Egyfelől.Másfelől viszont ezt lehet kapni.Azért egy kereskedésből vett 0 Km es gép már csak elbir 3-4 évet jobban mint egy tizenéves ki tudja milyen előéletű gép.A blokk meg a Motori Minarellinél készül mint a yamaha többi európai blokkja ebben a kategóriában.
A fogyasztói társadalomban nem örökéletű darabokat gyártanak hanem x évre tervezett gépeket.Nem kell csodát várni és nincs csalódás.52 paci és 40-45e Km futás egy ilyen.
Viszont ráülve kényelmes volt.
SV lett belőle mint láthatod.
Hát igen, egy árban vannak kb, de azokból legalább van eladó. Meg azt néztem, hogy elég jól tartja is az árát.
Igen, de elég drágák. A TransAlppal egyetemben. Annyiért már akkor DL :)
A 660-as 5x paci. hogy mennyire megy ki a világból az egy másik kérdés. Mivel nem szimmetrikus és nagy a nyomatéka, ezért triviális hogy kevesebbet fut el.
A TDM-eket nem nézegetted? Kényelemre ugyanolyan, mint a DL.
Na jó nem pont ezekkel a szavakkal mondta!
Énis Pegaso stradat vagy XT660at akartam, tök szép meg mégis csak Yamaha, de az a 40 valahány ló nem bíztatott annyira. Sokan viszont az miatt beszéltek le róla mert a nagy köbcentis 1 henegresek nem arról híresek, h kimennek a világból
Erre csak Sanyitól tudok idézni!

"Jók ezek az XT-k csak SZAR MIND!"
Jön mindenki ezzel az 5 évvel... Könyörgöm... Apróbetűt senki se olvas? Az 5 év, az 1+1+3, ami magyarán azt jelenti, hogy 1 éved van rá, plusz 1 talán, 3 meg nincs. Suzukinál legalább 2 biztos.
Az egy-az-egyben blokkokról meg meg kell kérdezni majd a Hyosungosokat... Meg persze itt inkább az elektronika ami gond lehet, illetve lesz.
én is néztem a pegaso strada-t (én szédülök, ha nincs alattam aszfalt), amikor motort válogattam... aztán azt olvastam, h egyrészt durvák a terhelésváltási reakciói, másrészt a hátsó fék hajlamos a blokkolásra (bekap). ettől én már meg is ijedtem.
A komplett blokk tokkal-vonóval XT660-as.Ezért is mertem volna belevágni.Meg az 5 év gari.Túltárolt 06-07-es gépek 1,2 körül voltak 0 Km-el garival.
Aha, persze :D
Az Apriliát nem merném megvenni :)
Én is az egy henger miatt vacilláltam régen mivel az első kinézett gép egy pegaso 650 lett volna.
Ha jössz szólunk Zsének jön ő is és nem húzzuk annyira.
Ez egy átmeneti megoldás, no meg hogy kipróbáljam ezt is. Igazából meglátjuk. Már volt egy ilyen amivel odáig jutottunk hogy holnap megyünk érte és elhozzuk, de addigra elvitték.
Igazából nekem az egy henger kevés lesz túrázni, de úgy vagyok vele, hogy a lehetőségeket ki kell használni, az meg sosem árt, ha az ember kipróbál ezt-azt.
Sajnos a másik probléma, hogy ezzel nem fogom tartani veletek az iramot, így lehet túrázni se fogunk tudni együtt. Sajnos tartósan 120 körül bír a gép.
Ez inkább csak elfekvő izék elpasszolása.Ezen a robin tuning már nem lesz csak gyári tej-kenyér járat lesz.Bár a tartalékok felélése minden nap megy.
Elsőre nem néz ki rosszul.
Xf 650 enduro.
Én is elgondolkodtam a tartalékok felélésén! Idén rengeteget akarok motorozni! Végre a társaság is jó (gondolok itt az itt megismert bandára) és a motor is pöpec!
Ez a marha döglött tehén kültakaróból varrt szerkó megfeküdte a píztárcámat.És hát az most lapos.Bár fogynak a robcsituningcuccok így nincs még veszve semmi.
Bár a bútor fogyna.
Csak sima CO-s de azzal lehet elvileg ponthegeszteni is.Bár én még nem próbáltam.Öcsi reszortja.Én csak a pálcással heftölök jó gányul.
Zoli, ponthegesztőd nincs véletlenül? Nálad sosem lehet tudni
Drága a flexkorong?