Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bud meg Kutya most linkelt a hegylakókba egy cafe racert M kormánnyal.Szerintem baba lenne neked is.Lajosban meg pont van ilyen kormány.KB fél óra szerelés és semmi mást nem kell változtatni csak a kormányt cserélni.
Simán visszajön.Tapasztalat.
Elvileg.50-50% holnap kiderül.
Van vmi tavaszi hányós vírus tudom ajánlani -5kg pár nap leforgása alatt, szerencsére nem saját tapasztalat de gondoltam rá, hogy kipróbálom
Zsének!Kicsit megfaragtam a szüröházat.A hangja vadabb lett,talán kicsit jobban is megy,mert igy több levegöt szivhat,vagy könnyebben lélegezhet,de mivel pont aznap irta Sanyi bá a gépet ezért nehéz megmondani,hogy a faragás,vagy az irás hozta e a plusszt.De már csak a szivohangért megéri.
hogy lesz ez a Csesznek, mikor, hányan, meddig?
Zoli, jössz? (mész?)
Elvileg 1-2 nap, nem?
Ez nem is hulyeseg . De legyszi ne gyertek ilyen otletekkel, mert meg a vegen elgondolkozok ilyesmin... Az asszony megolne, ha lenne meg egy 3-ik motorom
offtopic:

remelem ez a kocsog vulkan nem kavar be es megnyitjak a reptereket par nap mulva.Mert ha nem jonnek az ausztralok, mivel Amsterdam is zarva, akkor minusz sokszazezer es fizetetlen lesz a vege.Azt nem hogy tuning nem lesz, hanem benzinre se

Dusseldorf is bezart kozben...Istenfasza van itt, 2010 es kitor egy vulkan azt megall az elet...
Biztos igaz de nemcsak egyenesben hanem kanyarban is veszettebbek..Hozzáértők szerint is elég stresszes egy veszett ezrest terelgetni a pályán megfelelő rutin hiányában..
igaz...Tul optimistan indultam ki magambol

A nem ezresek olyan kicsik, h ulnek mint majom a koszorukovon...Najo, ez rossz kifogas.Teccik a nyers ero es az allati gyorsulas.
Ha odabaszod a motort amire elég nagy esély van eleinte(míg nincs az embernek nagyobb rutinja a pályázást tekintve)akkor is érted kell menni valamivel ha nem tudsz hazajönni a motorral..Akkor meg már szinte ugyanott vagy.
Úgy legyen Én azt mondom a gixer 1000 tapasztalt motorosoknak jó akik ültek már egy-két motoron.Amíg valaki kezdő teljesen megfelel neki egy gyengébb motor is..Úgysem a motor miatt lesz valaki gyorsabb..legalábbis ilyen szinten.
najo, de akkor kell kocsi, futo...Amit nyerek vele, azt rogton el is bukom a hordozgatasnal
majd jon az menet kozben

k6 gixxi

ez se rossz ar...
Külföldi motort kell nézned papírok nélkülit.Mivel úgy sem akarod forgalombahelyeztetni neked hobbicélra tökéletesen megfelel.
Sok az a gixerezer..Az a teljesítmény gyakorlott kezekbe való..
te gondolatolvaso is vagy vazze?

amugy, lehet, h most megkoveztek, de egy k1-k3 korul gixxer ezresre gondoltam...Annak meg szep formaja volt...
Csak, az a bibi, h nem nagoyn talaltam belole eladot..."csak" 750, es de azok olyan 1.2M korul mentek...
Lehet hülyeséget mondok de nem jobb lenne egy 650-est venni és azt megcsinálni pályázni?Ha odaveri magát az ember a pályán akkor csak nem az "utcai" motorját teszi oda..
jo...bizonyos ertelemben nem, persze...De, en mindig ugy vagyok az uj cuccokkal, h ovom, meg a szeltol is...Aztan, mikor mar nem annyira ujak, akkor aztan durr bele .

Eze filozom a palyazason, h rendori csekkek nelkul tephessem mint allat
Szerintem nem mindegy de ez csak az én véleményem..



leszarom, egyszer elunk, meg valsag vege...Kolunbenis, ha mar torott, nem mindegy meg hanyszor torom ossze...Szuzesseget elvesztette
szep a csizmad!

Mit csinaltal a legszurohazaddal?Lett valami eredmenye?
hu de baba....csak gondolom romma van hajtva...Vagy ezek mas blokkal mennek?Hulye vagyok, nem erteni technika...

Amugy, nem rossz ar, ahhoz kepest, h mi van benne
Az igen Akkor lesz mire költeni az elkövetkezendőkben..