2007-es 636 ülés alatti csöves és injektoros. Az sv 2000 csővázas és arra vonatkozik minden a karbis sv-ből többet ki lehet hozni mint a befecskendezősből, lehet álmodozni hogy kompjuter átírással csodákat lehet csinálni, de egy injektor térképet nehéz módosítani. Minél több érzékelőt raknak egy motorba annál környezet kímélőbb és nehezebb belenyúlni.
Csere után sem volt jobb és nem rosszabb a többi CBF -nél. a másik motorom egy 2007-es 636 volt. Az jobb volt az sv-nél. Titán rendszer, módosított vezértengely, más karbi és fékrendszer. mikor megvettem olaszban a fickó csak mosolygott.
Szép napot.
Én nem tudom de komámnak is CBF-je van de hosszú egyenes jön már hallom hogy váltogat vissza de nincs esélye sem. Kettővel fentebbről simán verem nagyobb súllyal. Amúgy tudjátok a leömlőcső milyen átmérő mert nekem titán rendszer van fent/Shark/ és 35-ős. Hat méterről lelövöm a plakátot a falról vele.
a 750 nekem szimpi volt mindig is, pont azért, mert nem villanymotor-sivíttatós 600-as, de nem is szuicid ezres :). A 636 is ezért tetszik, mindenütt nyomatékra dícsérik. (már hatkilós viszonylatban persze).
nekem volt 750es GSX-F, ami szinten 'nyomatekszegeny'. Viszont fordulaton lendult rendesen. Egyszer indultam vele gyorsulason is . mert idok -->13.oldal, 15.-en vannak sv-k is
Szerintem nem annyira gáz csak többet kell gépészkedni a váltóval.
Hülye kérdés sokadjára:A bőrnaci tényleg ennyire csúszik az ülésen vagy csak kifogtam egy jól beszilikonozott darbot?
Esetleg valaki kicseszett velem és az ülést szilikonozták be?
és egy 600-as utcán milyen? érezni menetben azt a nyomatékszegénységet, amit a számok meg a görbék mutatnak? vagy ez csak elmélet, és a gyakorlatban teljesen jók?
Tsanyi vagy a sugo-motors a tippem.
Pár hete volt egy "kisebb" bukfencem.
Ez okból kifolyólag keresek,első teleszkópokat 2006-os évj, 650-hez.
Én nem tudom de komámnak is CBF-je van de hosszú egyenes jön már hallom hogy váltogat vissza de nincs esélye sem. Kettővel fentebbről simán verem nagyobb súllyal. Amúgy tudjátok a leömlőcső milyen átmérő mert nekem titán rendszer van fent/Shark/ és 35-ős. Hat méterről lelövöm a plakátot a falról vele.
Ezzel ismerkedem most
(Egyébként hamar elmúlik a csúszkálás, legalább is nálam. MEg amúgy is évente egyszer-kétszer suvickolom csak ki)
Hülye kérdés sokadjára:A bőrnaci tényleg ennyire csúszik az ülésen vagy csak kifogtam egy jól beszilikonozott darbot?
Esetleg valaki kicseszett velem és az ülést szilikonozták be?