Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cudar volt az a gebasz! Tényleg jobbulást! A teló miatt meg Sanyit sztem keresheted!
ja, így már vágom.
2007-es 636 ülés alatti csöves és injektoros. Az sv 2000 csővázas és arra vonatkozik minden a karbis sv-ből többet ki lehet hozni mint a befecskendezősből, lehet álmodozni hogy kompjuter átírással csodákat lehet csinálni, de egy injektor térképet nehéz módosítani. Minél több érzékelőt raknak egy motorba annál környezet kímélőbb és nehezebb belenyúlni.
Hát nem volt az olyan kicsi a képeket látva.Jobban vagy már?

Tsanyi vagy a sugo-motors a tippem.
úgyértem, karbi volt a 636-oson? vagy ez az sv-re vonatkozott?
Mit szeretnél olvasni.
Sziasztok!
Pár hete volt egy "kisebb" bukfencem.
Ez okból kifolyólag keresek,első teleszkópokat 2006-os évj, 650-hez.
Azért vegyük figyelembe, hogy a motor "ereje" egy 3-as arányszám következményétől függ! Lóerő/nyomaték/mozgatott tömeg!
Karbi?
Csere után sem volt jobb és nem rosszabb a többi CBF -nél. a másik motorom egy 2007-es 636 volt. Az jobb volt az sv-nél. Titán rendszer, módosított vezértengely, más karbi és fékrendszer. mikor megvettem olaszban a fickó csak mosolygott.
Talán egy 20 paci forja van a CBF nek az sv-vel szemben és jobb futómű alatta.Nem hinném hogy zavarba hozná.
Szép napot.
Én nem tudom de komámnak is CBF-je van de hosszú egyenes jön már hallom hogy váltogat vissza de nincs esélye sem. Kettővel fentebbről simán verem nagyobb súllyal. Amúgy tudjátok a leömlőcső milyen átmérő mert nekem titán rendszer van fent/Shark/ és 35-ős. Hat méterről lelövöm a plakátot a falról vele.
Nekem volt nitro,elég gyenge minőségű.Igaz nem ez a fajta volt.
Nitro csizmaval talalkozott mar valaki? Esetleg valami tapasztalat?
Ezzel ismerkedem most
Új.Most ültem rá először.
Tisztítás után tényleg csúszkál. De így legalább könnyebben ülöd majd ki a kanyarok at

(Egyébként hamar elmúlik a csúszkálás, legalább is nálam. MEg amúgy is évente egyszer-kétszer suvickolom csak ki)
Vizes lesz az új vagy még a lég olajos?
Egy 600-as túramotor nem fog lemaradni az SV-hez képest. annyi hogy nagyobb fordulaton kell járatni.
Jó is az a gép és többet tud mint a kis SV! A tulajban meg volt rutin rendesen!
Az a bugyikék CBF nekem speciel teccet vasárnap.És simán jött velünk rendesen nem volt gond a nyomatékszegénységgel.
Hát sajnos elég valószínű hogy ilyenem lesz, bár nem gixxer, úgyhogy majd elmondom... Bár jelenleg még ilyen sincs nem hogy más.
a 750 nekem szimpi volt mindig is, pont azért, mert nem villanymotor-sivíttatós 600-as, de nem is szuicid ezres :). A 636 is ezért tetszik, mindenütt nyomatékra dícsérik. (már hatkilós viszonylatban persze).
nekem volt 750es GSX-F, ami szinten 'nyomatekszegeny'. Viszont fordulaton lendult rendesen. Egyszer indultam vele gyorsulason is . mert idok -->13.oldal, 15.-en vannak sv-k is
Szerintem nem annyira gáz csak többet kell gépészkedni a váltóval.


Hülye kérdés sokadjára:A bőrnaci tényleg ennyire csúszik az ülésen vagy csak kifogtam egy jól beszilikonozott darbot?
Esetleg valaki kicseszett velem és az ülést szilikonozták be?
és egy 600-as utcán milyen? érezni menetben azt a nyomatékszegénységet, amit a számok meg a görbék mutatnak? vagy ez csak elmélet, és a gyakorlatban teljesen jók?