Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés hogy ilyenkor motorhalál és azonnali csere vagy mehet fel ez a gumi?
Ugyanis a fasza Mio-t azt vittek a kocsival egyutt...
Nekem is az a combo, bar motoron meg nem probaltam.
Csak a progi garmin.Letöltve.A szerkezet egy telefon.
a "kerül ennyibe" a kulcsszó. annakidején mondjuk ezt is egy százasért vettük, de a motoros navikat akkor még 3 kilóért küldték (vagy nem is léteztek). én kifejezetten a motorra nem fogok navit venni. a meglévőt teszem fel, lesz amilyen lesz. (korábbi verzióban övtáskában volt a gps és fülesen hallgattam).
Ezért kerül ennyibe a Garmin :)
köszi a válaszokat. fullos fényerőn a kanyarokat pl már kezdtem látni, de mindent azért nem. na mindegy, még kisérletezek, csak gondoltam beszámolok h mi volt.
A navival van a gond.Autósnak nem elég a fényereje.A nokia+garmin kombó ebből a szempontból job.Nem is a fényerő miatt hanem a garmin óvodás kinézetű grafikája miatt.Nincs semmi extra grafika csak sötét utca és bazi vastag rózsaszín útvonal ami kanyarokban ráközelít és még vastagabb fehér nyíl lesz.
van eladó gumeszod?
Oké, köszi, számom mailem megvan.
En tanktaska tetejebe tettem a GPS-t (Mio c510), igy nem tukrozodott, viszont le kellett forditani a fejem, hogy lassam...szoval ez sem biztonsagosabb, mint az egy kezes vezetes . Meg az lehet megoldas, hogy fulhallgatoval hallgatod mit mond
SilverGuide 5000NAV. Vagy MyGuide.
nem tudom, melyik a márkanév és melyik a típus.

autóban elég a fényereje, de motoron az átlátszó műanyagos tokban már nem. + nem teljesen tudom magam felé fordítani, mert akkor kitakarja a műszerfalat, és az zavar. tehát nem teljesen merőlegesen nézem. ez így hülyén hangzik, de vasárnap meg tom mutatni :)
köszi fr, havernak kell, átadom neki
milyen GPS-t hasznalsz?
és még mielőtt jönne a sav: lepencére odatalálok gps nélkül is
még tapasztalat, a frissen felszerelt gps-emmel kapcs.
a homasitás zárhatófedelű szivargyújtóból (ami Zolinak is van) kicsúszik a szivargyújtós mini-usb-táp. Számítottam is rá, szóval vittem postásgumit, ráhurkoltam a tápra, és odagumiztam. (gyönyörűen az indexhez LOL).
a képet viszont nem látom jól. Zoli32 nemtom Te hogy vagy ezzel... fullra állítottam a fényerőt, de úgy is csak alig.
Végül úgy navigáltam, h minden navigációs pont után odaraktam a kezem ellenzőnek, megnéztem mi a következő teendő, és próbáltam megjegyezni. eredmény: folyamatosan százmétereket mentem félkézzel...
lehet, próbálok vmi ellenzőt fabrikálni, nade ez mégse a párizs-dakar :)
közben a motorozz.hu-n is megtaláltam :)
jaja, de pl jár hozzá az a kis cipzáras tartó (a többi termékükhöz ha jól láttam, műanyag doboz van). A szélzaj szerintem egész más freki, mint a kipufgó zaja, és ezért kicsit attól tartottam, hogy annak a dörgése továbbra is meglesz. De azt is szűri, nagyon bejött. Én szeretem a kipufogóm hangját, de hosszú úton zavaró. A Ladámnak is imádtam a szívóhangját meg a kipufogóját is, de mikor egy nap 800km-t tettünk bele, utána nem tudtunk elaludni a saját fülzúgásunktól és persze a fejfájástól. A halláskárosodással az a baj, hogy többnyire megmarad... most is csöng a fülem... (bár ez idegbecsípődés miatt is lehet, és nekem az is van, bibibíííí :-)) idő orvoshoz járni, az nincs.
577 túrakiírás a médián.
Hasonló gondom volt nekem is még az elején. Egy szenzor beszart és rossz jelet adott. A computer nem írt ki hibát. Nálam ingadozott 1400 és 800 között.
Szerintem állati jó cucc, bár önszántamból sosem adnék érte 8000Ft-ot, hiszen pár műanyagdarab az egész, nem hiszem hogy mindennel együtt több lenne gyártani, mint 500 Ft (tudom a sok fejlesztés drága).
De tényleg nagyon jó! És furcsa, hogy a szélzaj nagy részét megfogja, ugyanakkor lehet beszélgetni az emberekkel .
kipróbáltam ezt a füldugót, amit a motorozz.hu-n is valaki bereklámozott... (én a sebesség oltára blogon láttam először). hát hihetetlen jó! Mintha sportdob helyett gyári lenne fent. A szélzaj nekem sose tűnt fel, csak miután mentem pár km-t újra füldugó nélkül. Akkor jöttem rá, hogy amit addig észre se vettem, az milyen hangos. A kipufogóm meg olyannak hangzott, mintha nem is lenne rajta dob, rajtam meg sisak...

megint más: lepencei pihenőben óriás rendőri ellenőrzés, láttátok? mikor ott jártam, 2-3 autó és 2-3 motor volt (rendőr), jöttem le szentedre felé és még egy kb 4-5 autóból álló konvoj (zsaru-car is) + még 2 motorosrendőr ment föl. a megállítók az út mindkét oldalán álltak.
ha 577-ről van szó akkor én jönnék.

más... gurultam vasárnap egyet és a vége felé 1000 alá csökkent az alapjáratom. de most nem egyhengerezett, mint a múltkor (emlékszel, pipa beázás), hanem csak az alapjárat ment el. rátekertem, 1500 fölé került. finom állításra nemigen van lehetőség, próbáltam picit visszavenni, erre egyből 1000 vagy az alá került. ...szerinted? (spricnis).
Bingó, ott a pont!
Szerintem ez a szin 600-as
Nekem 750 volt, jo es kenyelmes motor