Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem 4 lyukat hanem 2-t.....lehet kanpi tűrhető kiemelőket olcvsón amihez utána elég a kormányt és a kuplung bowdent(a gázét is érdemes) és a fékcsövet cserélni.
"fúrni a gyári hidat". Ezt kicsit tudod nekem pontosítani?
Ez azt jelenti, hogy a hídba belefúrok 4 lyukat, arra megy a túrakormány 2 konzolja 2-2 csavarral (gondolom itt kb. 8-as méretű csavarokról beszélünk) és akkor mehet fel a túrakormány? Nyilván a lyukat én itthon nem tudom kifúrni, mert gondolom valami "rendes" fúrógép kell hozzá.
Van itt olyan, aki ezt megcsinálta? Nem balesetveszélyes?
De jó volt ez a kis túra, szerencsére igen jó időnk volt, egy csepp eső nem áztatott minket. Motorozható volt a szerpentin, a sodrós részek láthatóak és kikerülhetőek voltak és nem volt sok belőlük..... ....biqm, kösz újra a gépet!
Momentán pont ott pont akkor nem volt hideg.
Jól mondta a szervíz.Ha N-es gyári hidat raksz fel beleakad a műszefal tartó toldat a műszerfalba mert az az idomtartón van az S-esen.LSL gyárt superbike átalaító kitet S-esre de az is vagy 90e igaz kormánnyal,fékcsővel mindennel együtt.Ha költséghatékonyság kő akkor fúrni a gyári hidat fel egy kormányt,fékcsövet és csá.Ha profi cucc kell akkor LSL.ABS lehet csak K7-től van ez passz.Nekem mint sétálgatós alkat nem hiányzik bár tényleg jól jöhet minden plusz tartalék biztonság.
valami hóhér féle alak
ki ez aki nem is fázott?
Én találtam 2009-est 400(!) km-el, 1,15M-ért. Szerintem ez jó ajánlat... LENNE, ha nem ragaszkodnék az ABS-hez.

Amúgy az, hogy idomos vagy nem idomos, másodlagos szempont lett, mivel az ABS annyira lekorlátozza a kínálatot, hogy örülök ha találok egyet.

Most két kérdés van igazából:
1. Igaz-e, hogy 2007-től van ABS? (mert emiatt 2007 előttieket nem nézegetek)
2. Mennyiből lehet összehozni a kormánymagasítást, ha nem valami ultra gányolást akarok? Gyári Suzuki kormányemelés 80ezer, amit sokallok és azt mondta a szervíz, hogy a felső kiflit (vagy mit) nem lehet az S és az N verzión kicserélni . Bár ez nem hangzik nekem logikusnak. Az én elképzelésemben kell egy kifli egy túra kormány meg egy hosszabb fékcső és kész.

A hétvégén próbálgattam egy SV-t és úgy érzem, hogy kellene a túrakormány. Viszont az S változat plexije nekem bejön . A kormányt leszámítva az üléspozíció is jó (próbálgattam, nekem kábé 3-5 cm emelés kellene), kedvesem is azt mondta, hogy kényelmesebb hátul, mint a GS, a súlya okés, a mérete/ereje is rendben, tehát minden adott .
Képek a végéről.
szerintem is
Akkor azt hiszem ezt meg is beszéltük!
Naná!
A szlovák OMV odafelé től vissza 246 Km.Szerintem benzinpárán álltam be a garázsba.
Akkor értesítünk majd időben ha megyünk!

(Most megyek GP-t nézni!)
Megjöttem! Háztól házig 471 km lett a vége!

Ez az 577 nagyooooon!

Videókat képeket!
Visszajöttek.
Idő kicsit hüvi volt de egy szem eső nélkül megjártuk.Tényleg jó nagyon.Meg kell mindenkinek nézni.
abba én is szívesen részt vennék
Nyáron,június környékén egy napot biztosan rászánok arra,hogy megnézzem a környéket.Motorral még nem jártam arra.Beszélek majd Buddal,hogy lenne-e kedve meg ideje.....
sok arra a baleset...
Nem szoktam annyira a Mecsekbe járni,inkább a Balaton felé szoktam gurigázni,de ha lenne 1 mecseki túra abba benne lennék.
Nyáron lemennék megnézném a helyet......
Ma pihizek,meg néztem Superbike-ot,meg nemsokára GP-t,meg az idő sem az igazi,meg a héten motoroztam már eleget....
Tényleg,Tőled azt akartam megkérdezni,hogy szoktál-e a Mecsekben vagy a környékén gurulni?
nem tudom milyen idejük van.Te miért nem mentél?
Elmentek Szlovákiába....