Na ja, egyedul azt a buszsavot mertem eddig hasznalni, ami a Bartok Belan van, meg ami az Erzsebet hidon atvisz, de ott is ahogy atersz jon a rettenet...
Friss hír. Nem mintha újdonság lenne, hétköznapi felállás. Mégis a motorosokat baxtatják, hogy sok balesetet okoznak.
"A szabályosan közlekedő motorost egy személyautó lökte fel, melynek vezetője két záróvonalat is átlépve próbált bekanyarodni az egyik mellékutcába. A kétkerekű vezetője az ütközéstől lerepült járművéről, húsz métert csúszott az aszfalton. A mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba."
A sportlégszűrős gépeknél még a légszűrő tisztítása kritikus. Mert ha az előző tulaj nem szánta rá az időt, akkor a száraz légszűrő okozott biztos gondot
Hehe, mint a viccben: egyszer alkalmaztak a ferrarinál magyar szerelőket, de az volt a gond velük, h az első kerékcserénél visszatekerték a kilóméterórát, átfújták ezüstre és eladták a mercinek
Vagy 5 évvel ezelőtt adtuk el a feleségem akkori "autóját". Több mint 900 e. Forintot kellett kipengetni a banknak, hogy el lehessen adni. 620-ért kelt el. Ez egy ilyen műfaj.
"De egy átvizsgálást mindenképp megejtetnék egy független szervízzel."
Az meglesz. Meg a "szokásos" dolgokat átnézem. Csak olyasmire gondoltam, mint az előbbi alapjárat probléma, ami SV specifikus. Köszönöm is, hogy beírtad!
Régebbi tipusoknál volt valami az olajpumpameghajtó keréknél az inyektorosnál meg valami szenzor is elszállhat de nem jellemző.Más inkább használatból eredő dolog.Egyiket sem lehet kiszűrni egy sima nézéssel.Vagyis a szenzort igen alapjáratgondot okozhat.
Sok a külföldi importgép főként digókból és a magyar egy leleményes népség tehát a KM-ert ne vedd KP-nak.
Általános motorvásárlási tanácsok ide is vonatkoznak.Én ha a tulaj nem szimpi menekülnék.De egy átvizsgálást mindenképp megejtetnék egy független szervízzel.
A srác bemegy a bankba megkérdezni. De feltételezem, hogy előtörleszteni drágább, mint kifuttatni a kölcsönt. És már a hitelátvállalásos megoldással is egy új SV ára fölött járunk és 2,5 éves gépről beszélünk!
Mármint olyanra gondoltam, ami SV specifikus , a tulaj nem az. Annó is úgy vettem motort, hogy 1,5 órát beszélgettünk. Meg persze átnéztem a motort is másodmagammal.
Hiába adták meg a buszsávot, ritkán használom.Ezért:
a mellette lévő sávból simán jobbra lezúz a paraszt index nélkül, fékkel csikorogva...
"A szabályosan közlekedő motorost egy személyautó lökte fel, melynek vezetője két záróvonalat is átlépve próbált bekanyarodni az egyik mellékutcába. A kétkerekű vezetője az ütközéstől lerepült járművéről, húsz métert csúszott az aszfalton. A mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba."
Az meglesz. Meg a "szokásos" dolgokat átnézem. Csak olyasmire gondoltam, mint az előbbi alapjárat probléma, ami SV specifikus. Köszönöm is, hogy beírtad!
Sok a külföldi importgép főként digókból és a magyar egy leleményes népség tehát a KM-ert ne vedd KP-nak.
Általános motorvásárlási tanácsok ide is vonatkoznak.Én ha a tulaj nem szimpi menekülnék.De egy átvizsgálást mindenképp megejtetnék egy független szervízzel.