Mondjuk én dekorációs részlegen vettem az izzófestéket ami tényleg nem ég le róla és borostyánsárga.Ez tök gyári dolog nem sufnis. Speciel fenének volt kedve komplett izzót venni így talán 500 pénzből kijött és azóta is jó.Valahol meg van még a festék is.
Téged mindig érdemes megkérdezni :) Tényleg jó ötlet.
Illetve autós műszernél láttam olyat, h adtak bele egy fehér izzót, és 2-3 különböző szinű "kotont", aztán azt húztad rá, amelyik a te műszerfaladhoz illett...
sziasztok, most jövök a S.Hollóstól, 2 fehér indexbura volt raktáron és rendeltem másik kettőt is. Viszont beijesztett a srác, hogy a sárga izzónak más a lábkiosztása (?), és hogy csak akkor tudom berakni a fehérizzós foglalatba, ha lereszelek ott valamit, és 2 helyett 1 fogja tartani, de nyugodjak meg, jó lesz.... én ezt nem értem :) izzó-izzó, nem? egyáltalán, milyen kell oda, bajonettes? vagy olyan simán bedugós, mint a helyzetjelzőé?
Szerintem azért típusifdgen, mert egy sportos motort nem arra találtak ki, hogy hidegben menjen, amikor jobb ha inkább leszállsz a kanyarban és áttolod...
Szóval, ha mindenáron hidegben is akar valaki menni, az vegyen inkább túraendurót...
Illetve autós műszernél láttam olyat, h adtak bele egy fehér izzót, és 2-3 különböző szinű "kotont", aztán azt húztad rá, amelyik a te műszerfaladhoz illett...
A lámpa is ölég bagolylesőre van állítva.
Most meg?langyosan tapadó sportgumák 5C-ban, kormány/ülésfütés?
Mind azért, h MINDIG húzni tudjuk a fülét.Ha nincs hó, lehet neki tépni!Eső nem számít, köd dettó...Szerintem.
De ahogy írtad, ízlések és kanyarok...
Májki, ha veszel egy idomos gépet, akkor külön túrákra jöhetsz csak eztán
Jaj, ha egyszer veszek egy speed gépet mit fogok kapni tőletek!
Szóval, ha mindenáron hidegben is akar valaki menni, az vegyen inkább túraendurót...
Ettől függetlenül nyilván izlések és pofonok