Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az,de gyárilag nincs olyan a tuono-n legalábbis a gyári rendszámtartó konzol van fennt és nekem nem volt fennt prizma..
Ha apróban rakom fel akkor jobban elviszik mint egyben?
Mit csinálnak belőle? Sarut Zimbabweba?
Én teljesen megértelek, sőt lehet, hogy neked van igazad...
egyébként éppen van egy eladó 120/60-as gumim... akár gyűjtőknek is...
én is árulom
rakd fel apróba
Köszi. Ez egy részről jó hír mert nem kell cserélnem, másrészről akkor ki fogja megvenni a gyári első gumimat?
Ez miféle prizma a rendszámon? Inkább a rendszám alatt egy ilyen kis piros macskaszemről van szó, nem?
Van pár holdkóros aki /60 ast vesz.
De van mentségem.
Tsanyi Köszi még1x a karbiszinkront!
Ma voltam 1 nagyobb kerülőn Visegrád-felé és javult a gép nem durrog annyit motorféken. Patent lett! Egyedül az alapjáratot kellet 1 hangyányit visszavenni mert magas volt mikor rendesen bemelegedett a motor!

üdv: szobbal


Az a vicc hogy nekem prizma nélkül ment át az egyedi forgalmin és azóta is a nélkül van.Kéne majd vennem.
Természetesen,kókánytunning és már meg is van.A biciklimről levágtunk egy prizmát és 6-os csavarral felfúrtuk a rendszámra..
Kérdeztem az ürgét,hogy mi van olyankor ha egy motor gyárilag prizma nélkűl jön ki.Az volt a válasz,hogy őt az nem érdekli ez így itt nem fog átmenni.. HA beindítom akkor meg ki is tiltottak volna a világ összes vizsgahelyéről is..
De megoldódott ugye?
A kpm-nél vizsgázott ma..A legnagyobb probléma az volt,hogy utasülés kell kapaszkodóval és a rendszámra fényvisszaverő prizma..
gyakorlatilag az első csere után mindenki ezt használja....
Elég sokan.Ki ne cseréld /60-asra.
eddig jól hangzik.. és használja is valaki ezt a méretet?
Profibbak tolem aszongyak jobb a /70.
Ma vettem új gummákat a mocira ( Conti RoadAttack --- 2 SV 650 S ), de úgy nézem hogy az előt elszúrtam, mert 120/70-est vettem és ami most fenn van az 120/60-as...

Kicseréltessem? Jobb az eredeti méret? Vagy mehet fel rá ez is?
Ez az egyik kérdés, a másik, hogy érdekel-e valakit az eredeti gyári gumi sportmax? ha jól emlékszem. 7000km-es 3 éves.
Par eve vehette, akkor elkepzelheto, hogy halasztott fizetesrol lehet szo.
Termeszetesen amig nem latok papirt, addig ra se bagozok.
eleinte még volt olyan, hogy halasztott fizetés vagy mi és mivel sokan később nem fizették be megváltoztatták és már úgy van ahogy Zoli mondja, viszont ha tényleg nincs befizetve akkor hagyd a búsba mert csak a gondod lesz vele....
Csak azert kerdezem, mert nem akarok beegni, ha felelossgre vonom.
Nem bizony.
Első menet a KPM ott levizsgázik utána a vámhivatal papír írás és perkálás és utána az okmányiroda rendszám és az apraja.Csak így megy.
Ha tehat valaki azt allitja, hogy azert nincs torzskonyv, mert regebben nem fizette ki a regisztracios adot (de rendszam van), akkor nem mond igazat?
Míg nincs regadóról pöcsétes vámhivatali papírod az okmányiroda semmit sem intéz el.No rendszám és a többi.
Vett mar valaki kulfoldi gepet?
Az erdekel, hogy mi tortenik, ha az ember nem fizeti ki a regisztracios adot?
Kap forgalmit, meg minden szukseges iratot, hasznalhatja jogszeruen?
Hol lehet bukni vele?
Ha jol tudom, ebben az esetben nincs torzskonyv.

Ha utolag befizeti az ember, akkor utana gondolom megkapja, de vajon mennyi lehet az ugy atfutasa?
Biqm mindkettőt elvitte legutóbb, de nagy fogyasztó, lehet, hogy van neki