Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És mégegy kérdésem lenne ha nem baj. A gázzal ugye a pillangószelepet állítjuk a karbin, de ami előtte van az a síktolattyús súber. Az mitől mozog? Vagyis mitől nyílik ki, mert nem láttam vákumcsövet a környéken. Az lehet, h csak a beáramló levegő nyitja ki fokozatosan? Ehez nem értek...
A karbiszinkon konkrétan mit jelent? Azt, h a 2 pillangószelep teljesen együtt mozogjon, vagy valami mást is ezen felül?
a szinkron az egyenletes járást segíti elő, a fogyasztást nem nagyon befolyásolja....
a 3 tartócsavart és a balos csövet vettem le valóban és jobb oldalra lógattam az egészet. A szivató bowden szopat nagyon ugyanis, ahol kettéágazik ott az első hengerre menő bowden mindig kiakad a helyéről vagyis a bowdenháza melléugrik és nem tudom visszanyomni a szivatót. Elég szarul van az megoldva...
De itt sok karbis SV nincs, szóval nem általános a probléma
Ja és még 1 kérdés fogyasztásban fogok látni valamit a karbiszinkron után?
Szia!
Majd dobáld meg vele Bud-ot Vagy ha megyek akkor engem.
Nem tudom még hogy alakul a Húsvéti hétvégém.
a hűtőt azért nem kell teljesen levenni, persze ha szerelési ingered van akkor kell....
Viszont akkor mindkettőtöket be kéne tetőtől talpig olajozni mert a száraz bőr nem csúszik.
Bebeszélem magamnak, h sokkal szebben jár, könnyebben indul, és jobban harap a gázra az új gyertyával? CR8 volt benne, pedig 9-es való a csővázasba...
Zombi!

Ha ilyen bőrrühára éhes csajok vannak Kakucson,akkor azonnal összerakom a motorom és megyek
Üléspozíció,idom,kormány,lámpa stb a különbség meg az áttétel 1 foggal más köztük.Olyan nagy nincs.Át lehet alakítani ide-oda de nem éri meg anyagilag.Van a piacon annyi ezekből mindkét féle hogy azt kéne venni amelyik teccik.
csak nálam maradt az 1400-nak a csati takarója.....na nem baj, majd jövő héten....
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a sport és a sporttúra a változat (S, N) mibel különböznek egymástól, illetve "átalakíthatók-e" egymásba vagy esetleg a szerkezet is más?
Végáttétel? Kormány? Lábtartó? Stb?

Köszi
Jelentem megvagyunk! Gabit, Sziszit hazakísértük szóval ők is egyben vannak! Illetve kettőben.. Kerek 400km-re jött ki nekem, 5:30 perc folyamatos motorozás, és 72-es átlag! Jaa és uuummva jó fogyasztás! Hát igen az aszfalt minőség hagyott némi kívánni valót maga után!
80-120 közt...Nem volt vészes...Inkábbb az ugribugri útminőség...Dehát, mondjuk ITTHON JÓ UTAT találni.

Meg tudom érteni a sportmocisokat, ha kirohannak egy frissen csinált útszakaszhoz...Ilyenen tényleg lehet neki küldeni, az összes többi út emberi (motor-i) fogyasztásra alkalmatlan
Szépen összegyűltetek.Tempó milyen volt?
Az a csudabogár honda robesz se semmi.
húbazzeg

Reméljük hamar talpraáll...Hideg még az aszfalt, nem lehet neki kenni...
Sziasztok.Egy márkatársatokat nemrég szállitotta el a mentö.Mátraszelén elcsúszott és bement a fa buszmegállóba.Kéztörés,agyrázkódásról beszéltek akik ott voltak a helyszinen.Én már késöbb érkeztem a rendörök épp helyszineltek.Kék SV a tankon airbrush.Remélem nem lett nagyobb baja.
Holnap mit csinálsz , gurulnánk 1 lálytosat, ha van kedved gyere,keress meg itt vagy
Karasna túra:

Karasna - Tihany
Köszi!

Na ma is beletoltam egy 100-at! Idén túl az ezren!
ps2 emulátorral mindent lehet

amúgy nem warezolunk
Májki, akkor az már szinte termeli a benzint!

Dollár, ha megérkeztetek egyben jelentkezz be
Szia akor nem is probálkozom vele köszönöm az infot