Ugyan ez az aksis történet volt nekem is. Itthon indult még, mentem vele 10 percet világítással és nem töltött annyit amennyit elhasznált, nomeg télen persze lepukkant kicsit mivel nem használtam hiába vadonat új az enyém. Én mentem vele 1 napon keresztül majdnem azóta tip top.
Szerintem f@sza hangja van!Normál menetben szépen duruzsol,ha meg odahúzol neki felbőg rendesen!Ez így jó,bár egy betyáros motorféket is meghallgattam volna,de majd legközelebb.Én a helyedben nem cserélném le!
Nekem is volt ilyen. Otthon indult elsőre, mentem 30-40 km-t megálltam, vettem egy üdítőt, rágyújtottam (az össz idő kb 10 perc volt) és már meg sem mukkant. Nekem egyet tekert az önindító, de semmi más. Ezt eljátszottam 3x, 4x és odáig fajult a dolog, hogy a műszerfalamon lévő ledek sem mutattak semmi életjelet. Egyedül voltam és úgy gondoltam, hogy a f.szom fogja tologatni. Hívtam egy motoros ismerősömet és hozott egy bontatlan aksit. Felsavaztuk, vártunk 1 órát és azóta is azzal az aksival járok. Vagyis nem, mert azóta volt szar a fesz.szabályzóm és azt az aksit kinyírta. De amióta az is cserélve lett azóta indul rendesen. Hála a jó Istennek.
Ó, hogy a rohadás jöjjön a mittom én mire!
Ma végre elővettem a motort, ráértem meg minden, megyek 10 km-t, megállok havernál, és már nem indult el! Ha rányomok az önindítóra, egyet pattan és elmegy minden! Se kép, se hang! Leveszem az akksi sarut, várok egy picit, visszateszem, akkor visszajön minden, de inditózni nem tudok, mert akkor megint pattanó hang és sehol semmi! Muszáj volt beguruljak, mert ugye haza kellett jönnöm, itthon megállítottam, és próbából ráinditottam, akkor meg elindult simán! Nem értek hozzá, de szerintem az akksinak van rotty?!
Köszi a pozitív hozzászólásokat, vigyázok rá. Morcos kis gép és ige, ha akarom tud vadállat lenni
Egyedül a gumikat kell lecserélni, mert sajna azok már kopottak, de kint 45-ért tudok venni első-hátsó Michelin Pilot-ot, szóval hamarosan beruházok...
Nekem is ilyen csővázas SV-m van és imádom. Megy mint a golyó, kényelmes és igazi vadállat tud lenni, ha azt akarom.
Szerintem jól jársz majd vele, ha vigyázol rá.
Grat. hozzá
Hali!
Új vagyok a fórumon és január közepe óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2002-es SV650S-nek. Felteszek róla egy képet és röviden írok róla, kíváncsi vagyok, mit gondoltok, jó gép-e, megérte-e.
Szóval a motor 2002-es, durván 18E km van benne (mérföldben mér, mivel Skóciában vettem és ott is használom..), vezetett szervízkönyv, márkaszervízben beszerelt immobiliser, összes eddigi műszaki, garázsban tartott, egyetlen módosítás rajta egy Fuel kipudob, amitől libabőrös leszek ha meghallom, annyira jól szól... Forintba átszámolva 440E-ért vettem és tökéletesen meg vagyok elégedve vele.
Annak idején Simsonnal kezdtem, aztán jött a nagy ETZ, majd most az SV650.
Kíváncsi lennék mit gondoltok róla, szerintetek jó vétel volt-e.
http://www.nickcedar.com/New%2...
Amúgy, jól toltad neki
Zsé!Én a fehérre szavaznék és a Giannellire........
Ma végre elővettem a motort, ráértem meg minden, megyek 10 km-t, megállok havernál, és már nem indult el! Ha rányomok az önindítóra, egyet pattan és elmegy minden! Se kép, se hang! Leveszem az akksi sarut, várok egy picit, visszateszem, akkor visszajön minden, de inditózni nem tudok, mert akkor megint pattanó hang és sehol semmi! Muszáj volt beguruljak, mert ugye haza kellett jönnöm, itthon megállítottam, és próbából ráinditottam, akkor meg elindult simán! Nem értek hozzá, de szerintem az akksinak van rotty?!
Egyedül a gumikat kell lecserélni, mert sajna azok már kopottak, de kint 45-ért tudok venni első-hátsó Michelin Pilot-ot, szóval hamarosan beruházok...
Szerintem jól jársz majd vele, ha vigyázol rá.
Grat. hozzá
Szép példány.
Hogyne lenne jó vétel! Nálunk gazdaghonban ezt legalább 650 E Ft-od bánta volna!
Új vagyok a fórumon és január közepe óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2002-es SV650S-nek. Felteszek róla egy képet és röviden írok róla, kíváncsi vagyok, mit gondoltok, jó gép-e, megérte-e.
Szóval a motor 2002-es, durván 18E km van benne (mérföldben mér, mivel Skóciában vettem és ott is használom..), vezetett szervízkönyv, márkaszervízben beszerelt immobiliser, összes eddigi műszaki, garázsban tartott, egyetlen módosítás rajta egy Fuel kipudob, amitől libabőrös leszek ha meghallom, annyira jól szól... Forintba átszámolva 440E-ért vettem és tökéletesen meg vagyok elégedve vele.
Annak idején Simsonnal kezdtem, aztán jött a nagy ETZ, majd most az SV650.
Kíváncsi lennék mit gondoltok róla, szerintetek jó vétel volt-e.
egyébként a fenti link 2:40 körüli részéből vágta ki a képet
Aztak***a mit tud a kicsike
Kishazánkba szállítanak?