Sziasztok 98-as rm 125-höz esetleg nincs valakinek bontott power meghajtó tengelye vagy valami ötlet a probléma megoldására(el van törve a tengely a két fogaskerék után)?
Bocsi de most irtam elöször ebbe a forumba.érdekelne akárkitől.menyiért adnád?utánvéttel küldöd?Egy kapcsolási rajzot tudnál küldeni a tirisztoros egységröl?
Helo lehet hogy késön szolok de szükségem lenne egy gyujtotekercsre vagy ha olcson adod akkor az egész gyujtásalapra.esetleg egy rajzot tudnál csinálni a tirisztor vezetékeiröl hogyan vannak bekötve.j.-kovacs@windowslive.com
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni.97-es Suzuki rm 125-ös vásárlása előtt állok és az eladó szerint a power szelep" későn nyit".Az lenne a kérdésem,hogy ez kb. mennyire lenne költséges mutatvány?Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm.
Látom nagy szaki vagy ne beszélj le senkit így egy motorról.
KTM meg kettétörik és akkor mi van és drága szervizelni.
Mindegyiknek van hibája ,de ezek üzemórásak ezt tudomásul kell venni mindenkinek aki ilyet akar venni !
Én az RMZ-450-et nagyon szeretem
Nyugodtan vehetsz a lényeg ,hogy ezek üzemórás motorok és törődést igényelnek nem egy igénytelen szar hanem egy precíz műszer. 2008-as valóban blokk hibás ,de azokat garanciába kicserélték most legalább van hozzá olcsón cucc és sok minden jó a korábbiakhoz is.
Lehet kifogni jót is és gazdátlant is.
Nekem 2007-es van és nagyon szeretem.
Sok mindent kicseréltem ,de már megbízható.
Javaslom amit Laci_10 írt. Oldal dekli le és meg kell nézni a léptetőt,
amihez úgy is le kell engedni a váltóolajat, amiben ha lesz fémdarab, akkor ciki van, a blokkot is lehet széthúzni...
Tesómé a motor. Aztmondta hogy semmi szokatlan nem volt vele előtte, csak kapcsolt volna vissza vele és nemlehetett. 4Km -t jött vele így haza lábon, semmi szokatlan hang nem jött a váltóból. Alló és járó motornál egyaránt nem lehet vele váltani jelen pillanatban.
Szia!
És amikor utoljára raktad 5.-be akkor semmi rendellenes hangot nem adott ki?Mert ha nem akkor lehet h megúszod egy oldaldekni levétellel nem biztos h bent a fogaskerekeknél lesz a probléma mert ha ott lenne a bajj akkor ott valami vagy befeszült vagy letört-leesett és akkor annak hangja van ha jár a motor!
Sziasztok!
Mi van akkor ha az RMX váltója 5. ben maradt? A léptető szerkezettel lehet a probléma, mert a váltókar meg sem mozdul. Úgy be állt a kar mintha fix lenne, se le se fel... (felfelé értelem szerűen nem lehet mivel nincsen több sebesség) Na de hogy nem lehet visszakapcsolni vele Nagyon erőltetni meg nem akarom. Mi ilyenkor a teendő? Szét kell hozzá borítani az egész blokkot?
Skacok!
250es Rmz-mhez akarok egy 290es hengerszettet. Lenne 1, adnak hozzá 1 dugót is... Kellene valami más még az átépítéshez (pl szelepek stb), vagy azok jók lennének a 290es hengerhez?
Sziasztok,
tudna valaki ajánlani egy oldalt vagy valamit ahol találhatok 70-es hengerszettet az Rmx-emhez? Találtam már én is, de mindenhol 60-70.000 Ft körül vannak, ezért gondoltam megkérdem itt hátha valaki tud egy kicsit kevésbé márkásat olcsóbban. Előre is köszönöm. Üdv.
Köszönöm Srácok akkor megnyugodtam még ujj a gép és szokni kell csak ez fura volt motorozás még egy darabig ugy se lesz belőle mert még sok dolog van a kicsikével elsö hátsó telot még meg akarom csináltatni (erre nem tudtok valami jo helyet ahol javítanak?) vagy csinálni meg persze a kerékcsapágyakat cserélni a motorja nem rég lett kész fel lett újítva egész jó lett így az első próbakör élmény volt !
Nem tudom hogy kinek akartad írni mert nekem is van állórészem eladó de ha nem nekem szól akkor sorry!
Ez kb 0 Ft-os költség.
A hengerfejen lévő 10 es-en tekersz egy kicsit óramutató járásával ellentétes irányban és mindjárt jó lesz.
KTM meg kettétörik és akkor mi van és drága szervizelni.
Mindegyiknek van hibája ,de ezek üzemórásak ezt tudomásul kell venni mindenkinek aki ilyet akar venni !
Én az RMZ-450-et nagyon szeretem
Lehet kifogni jót is és gazdátlant is.
Nekem 2007-es van és nagyon szeretem.
Sok mindent kicseréltem ,de már megbízható.
amihez úgy is le kell engedni a váltóolajat, amiben ha lesz fémdarab, akkor ciki van, a blokkot is lehet széthúzni...
És amikor utoljára raktad 5.-be akkor semmi rendellenes hangot nem adott ki?Mert ha nem akkor lehet h megúszod egy oldaldekni levétellel nem biztos h bent a fogaskerekeknél lesz a probléma mert ha ott lenne a bajj akkor ott valami vagy befeszült vagy letört-leesett és akkor annak hangja van ha jár a motor!
Mi van akkor ha az RMX váltója 5. ben maradt? A léptető szerkezettel lehet a probléma, mert a váltókar meg sem mozdul. Úgy be állt a kar mintha fix lenne, se le se fel... (felfelé értelem szerűen nem lehet mivel nincsen több sebesség) Na de hogy nem lehet visszakapcsolni vele Nagyon erőltetni meg nem akarom. Mi ilyenkor a teendő? Szét kell hozzá borítani az egész blokkot?
250es Rmz-mhez akarok egy 290es hengerszettet. Lenne 1, adnak hozzá 1 dugót is... Kellene valami más még az átépítéshez (pl szelepek stb), vagy azok jók lennének a 290es hengerhez?
Akkor marad 50-es, de kap egy új dugót.
Széles utat!
tudna valaki ajánlani egy oldalt vagy valamit ahol találhatok 70-es hengerszettet az Rmx-emhez? Találtam már én is, de mindenhol 60-70.000 Ft körül vannak, ezért gondoltam megkérdem itt hátha valaki tud egy kicsit kevésbé márkásat olcsóbban. Előre is köszönöm. Üdv.
http://www.sportmotor.hu/tagok...
tehát kerékcsapágyra van csak szükséged