Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részvétem
Mikor volt ebben hajtókar cserélve? Megszorult a főtengelyed, lógott a hajtókar?
Szatyináéknál Gerecsemotor.hu-nál érdeklődj!
Esetleg krosszmotorok.hu.
sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! egy 2000-2003 125ös rm motorblokot keresnék kompletten vagy esetleg csak a két blokközép is jólenne! Ha valaki véletlen tudna az kérem írjon! Köszönöm előrre is! Sajnos az én blokkom kuka a hajtókar kettétőrt és tarolt szinte mindent a blokkban !ÉS ezért próbálok keresgélni! Segítségeteket mégegyszer előre is köszi! Üdv
Egy tanács mindenkinek, fáradtan csak óvatosan, mert ha akkor is húzod, abból mindig csak a baj van.
Tehetnél a moccodra alu kézvédőt, akkor most egy fékkarral kevesebbet kéne cserélned.
Jobbulást!
Hát igen ilyenek vannak...
Majd egy hónapig tartott a Borulásmentes endurózásom... Sajnos a mai napig... fékkar...Renthal kormány kuka... ja meg a Jobb térdem is...!
Már a fáradtság miatt volt sajna pedig kurva jót mentünk...
Hello,
hát sztem nem nagyon stimmel a 03sal max az első sárvédő én mvi olyasmit hallotam h a váltó szokott rosszalkodni,de madj a többiek ezt sztem jobban tudják
Hello!

Új vagyok az oldalon, nemrég vettem egy RM 125-öt '93 évjárat, és szervizkönyvre lenne szükségem. Esetleg valaki elektronikus formában tudna nekem küldeni? Esetleg a 2003-as évjárat paraméterei is stimmelnek? Mert ahhoz találtam szervizkönyvet. Vagy akinek van ilyen gépe az írhatna hogy mi szokott lennei a gondja vagy mit érdemes átnézni hogy ne legyen gondja, mert ugye a használt motor vásárlás mindig rizikós egy kicsit, nem látni bele.
Előre is köszönöm a segítséget!
Ha annyira könnyel le tudod nyomni akkor első sorban mérjetek egy kompressziót! De megkeresed a kartergázkivezető csövet és elindítod odateszed a kezed és érzed h mennyi gázt nyom ki ha minimális alaojáraton is meg amikor odahúzod neki akkor is alig változik akkor nem a dugattyúval van baj hanem a hengerfejjel szelepeknél! Viszont nagy a nyomás viszonylag persze egy hozzáértővel próbáld akkor kompressziógyűrű! Kb ennyi !
Húznám csak szakad az eső de holnap megjön az Acerbis esőkabátom aztán akkor lelőni sem lehet róla!
Hali a szervízkönyvet köszi...! Kerestem már am... És akkor ha tényleg kevés már a kompresszió az mitől lehet?
Szívesen!
Húzzad neki ma is
Szia!
Ha egy 250es 4T-t kézzel be tudsz rúgni, vagy nagyon izmos/technikás vagy, vagy inkább ami valószínű, hogy nincs már ott elég kompresszió.
RMZ250 szervízkönyv
Az ne zavarjon meg, hogy Kawasaki is, mert a kettő ugyan az...
Szerintem ebben benne vannak a csere/szervíz intervallumok, meg még sok más is, ami jól jöhet
Pályán Egyáltalán nem megyek Csak Endurózom... És Üzemóra Számlálóm nincs Úgyh csak sima óra szerint megyek annyit. 10-12 üzemóra az hamar összejön Nem kevés az egy kicsit egy komplett Olajcseréhez? vagy ezt a Rátöltésre írtad? Mert akkor oké!
Semmi Ilyesmi Probléma nincs amit írtál, Ami viszont érdekes bár nagyon kénylemes Csak szokatlan hogy a motort szinte kézzel is be lehet indítani annyira könnyű berúgni a 2T után Most ezt az RMZ-t hogy Félek nehogy a Kompresszióval legyen baj. Megy mint akit seggbe rúgtak csak szokatlan hogy enyire könnyű letolni a berúgókart.
Mondjuk verseny motor na meg nem is egy 500 as 2T CR :)

u.i.: Nem tud valaki Vezeték nélküli km-órát ami megfelelne cross motorra esetleg EXC Digitális órát eladót?
Szia! Igaz most 250-es rmx-em volt de volt 4 üteműm hogyan mész 8-10 órát üzemóra számláló szerint vagy csak simán óra szerint mert nagyon nem mind1!
Ha csak endurózol akkor is 10-12 üzemóránként cserélni illene ha meg pálya töbnyire akkor 8-10 max!
Ha a gyári dugó van benn és nem perselyes a henger akkor azt hagy ahogy van mert a gyári az mégis csak gyári!
Észreveszed ha füstöl kékek mert akkor vagy olajlehúzó gyűrű vagyis hát új dugattyú bele vagy szelepszár szimering szal én azt mondom hogy amíg ilyen probléma nincs addig nyugodtan húzd neki nah meg persze ha nem zörög a blokk mert akkor lehet hajtókar is vagy szelehézag... KB ennyi ha nem eszi akkor nem kell utánnatölteni!
Köszi a tanácsot és a leállító gombal volt probléma!
Tegnap éjjel végiggondoltam és azzal nem igazán foglalkoztam ma reggel levégtam róla és elsőre indult!
Kedvet is kaptam és húztam neki egész nap!:D
Köszi mégegyszer!
Sziasztok Érdeklődni szeretnék RMZ Tulajdonosok Körében Hogy Milyen Olajat használtok én (motul Full Szintetikus 10W40) et és hogy milyen időközönként töltetek rá. Vagy Olajcserét Üzemóránként vagy Szezonálisan Cseréltek?
Én Hetente 8-10 Órát Motorozom úgyh kezelés alatt áll a motor de még nincs nagy tapasztalatom a Dugattyú cserével kapcsolatban mivel az első 4 ütemű motorom Előtte egy KTM 250SX Em volt. Ég és föld a két motor a KTM erőssebb volt de az RMZ sokkal élvezhetőbb motorozást nyújt, tehát van valami észrevétel hogy mikor kell Dugattyút cserélni a motorban?

hali,
szimeringbe melyik a legjobb fajta ?
persze tudom h mindenki mást fog írni ,de gondoltam rákérdezek
Szia!
A lendkerék és az álló rész a dekli alatt nem áll vízben? Ha a megszakító tekercs nem ad jelet, nem lesz szikra, mert a CDI nem kap jelet. Mondjuk célszerű az elejéről elkezdeni a vizsgálatot, kell hozzá egy kis mérő műszer, gyertya ki, mindent lehúz és a gyújtás tekercsnél kezd el kimérni, keletkezik-e feszkó, ha forog a lendkerék.
RMX elektronika rajz
Esetleg a motor leállító kapcsolód ázik be, zárlatos lesz és lényegében nem tud beindulni a motor, olyan, mintha folyton be lenne nyomva a gomb. Hagyd még száradni a Napon és utána próbálkozz, ha nem akarsz méricskélni. Az előző alkalommal mi volt a megoldás? Sajna csak méréssel lehet kideríteni, hol van a gond.
Szisztok!
Ritkán kérdezek de most kurva nagy bajban vagyok mivel az elektronikát a legjobban utálom a földön!
Na az a problémám hogy ez a második eset hogy mosás után nem indul el a baj az h nincs szikra! Az egész kábelköteget kibontottam töviről hegyére semmi problémát nem találtam a trafóig sem jut áram mert cseréltem trafót és akkor sem jó! Egyszerűen tanácstalan vagyok ma reggeltől estig azt csináltam de eredménytelenűl! És mosás elött teljesen jó volt semmi baj lemostam tenap ma már nem indult!
Ha valakinek volt ilyen féle problémája vagy valami jó tanács akkor szívesen meghallgatom!
Köszi előre is!
Küldök képet h mi hogy van mert inkább cserélek egy hajtókart mint egy gyertyát a motorban annyira rühellem az elektronikát!
Lenne egy eladó RMZ450, 09-es gépem, 2010-ben vettem újonnan, 22-üzemóra van benne. ÁR:950.000ft.
Tel.:06-30-40-77-654
nekem elég lenne 1 db tekercs is.a jeladó hogyan néz ki mert az enyémen nincs.akkor az hogyan lehet ?a tirisztor bekötését meg tudod mondani?
Ami nekem van annyi a bajj vele h amin a tekercsek vannak alu lap az egyik felfogatása el van törve de a tekercsek hibátlanok illetve kell rá egy jeladó ! Ha így is érdekel megegyezünk.
Köszi DewEnduro!
Elviszed egy esztergályoshoz és olcsó pénzért csinál neked másikat.