Hát srácok komolyan mondom ami jó ahhoz nem szabad hozzányúlni még akkor sem ha okádja az olajat, benzint....nem hiszem el...szétszedtem az rmx-et hogy kicseréljem a kuplungnál és a berúgónál a szimeringet, igaz ehhez kár volt megbontani de gondoltam legalább összerakom rendesen, normális tömítéssel, csavarokkal, mindennel...kész lett, indítanám, természetesen nem indul, nem röffen, semmi,...nincs szikra(semmi elektromoshoz nem nyúltam) és valami akad is...pedig mikor leraktam még minden jó volt...elméletünk szerint talán a lenkerékbe ér bele valami és ezért nincs szikra nomeg súrol is egy ponton, remélhetőleg nem a hengerben a dugó, még nem volt idő bővebben megnézni...de komolyan mondom ezeknek lelkük van..és nem szeretik ha felnyitogatják őket... rajtam meg átok ül, sok motorom volt már, de mind nyár elején halt meg, mondjuk május vége volt eddig az átlag, ez picit most elkésett.
Heló
Engem érdekelne hogy egy rmz 250 komplett blokk mennyibe fáj?
Ha van valakinek pls irjon.
Vagy küldjön egy e-mailt:farsang_g@freemail.hu
Üdv:Gergő
szép a mocid! hát kb én is így vagyok vele kipróbálnék mást is csak sajnálom eladni....nekem is lamella,dugó volt nemrég cserélve,meg pár apróság. Am nekem is rugásra indul
az igazság az hogy a motort nem árulom sehol, nem is fogom, csak ha összejönne egy német meló akkor egy ec300 as gas gas-t szeretnék.
csak ez az egész még nagyon bizonytalan, egy kósza ötlet egyenlőre az eladása mert szeretem a motort, nagyon egybe van, múlt csütörtökön lett megcsinálva a powere meg kapott egy új dugót, mert a régibe bele nyalt a power, nikacilos a hengere C-s vertex dugó van benne, telók kiválók, mindig első rugásra indul, ami szerintem ritkaság számba megy.
de mondom ez az egész még nagyon bizonytalan, és ezért ha most árat kellene rá mondanom, akkor olyat mondanék rá ami pofátlanság lenne.
te a vízpupa fedelet karikáztad be,lehet van rajta hajszál repedés és ugy tűnik mintha a cső lenne rossz (persze lehet h a cső a rossz) ,nekem 2002 250 Rm-hez 10ezer volt.
Nemrég megnéztem egy eladó rmx 250-est, és feltűnt hogy nagyon lóg a berúgókar, vagy lötyög, vagy nem tudom hogy mondjam.
Ha kihajtottam akkor oldal irányba lötyögött, meg majdnem vízszintesig beesett. Utána indult első rúgásra, csak furcsa volt.
Más kérdés: fémtankos rmx-hez mennyire találni vízcsöveket meg hasonló dolgokat? A képen bekarikázottnál szivárgott valami.
3. kérdés pedig hogy a karburátorból (azthiszem) leállítás után miért jö ki a benya a túlfolyón?
Üdv mindenkinek! Kérdésem lenne hogy váltó alkatrészek milyen árban vannak k7es RMZ250-be? ami valószinűleg szükséges lesz, 3. 4. fogaskerék és/vagy léptetővilla. Előre is köszönöm a segítséget ha tud valaki kb infót adni! Üdv!
ez hülyeség h letépi a kezed lehet vele finom an is endurozni hiszen van nyomaték a kacskaringos szopos utakra én rácsaptam hátra egy 41es lkereket nem nagyon érezni de azért jobb lett sztem(van nyomatéka így is bőven) de persze néha oda kell pörökölni h ne köpja be a gyertyát
nekem 250 es rm van 96 és 98 közti modell, nagyon jó endurózni is, az hülyeség hogy letépi a kezed, de azért oda kell figyelni, mert szereti vagdalni az elejét, power szelepet érdemes átnézni vétel után, nekem is lógott. alkatrész minden van hozzá, de ha nagyon érdekel még meggondolom hogy eladom-e
de megkérem az árát
mindenkinek köszi a hozzászólást ... nézek rm-et is de régebben itt a fórumba vagy a képek alat valaki aztírta az rm nemjó csak pályára! A többi meg mehet midnehová:
nagyonszépen köszönöm válaszodat!
Amugy egy 450 es supermotoval motorozom már 1éve... viszont nekem aztmondták hogy egy 250 kroszmotor az letépi a kezem:D és csakis 125be gondolkozzak... bár a 450esel is megbírkozom de kroszmotoron még nemültem .. és aztmondták h más..és h 250 az iszonyat erős.
Szia! Nekem egy 98 as kx em van olcson vetteme most kilója aranyárral vetekszik, de hát cross motorok üzemórásak. A 2T mellett szol szerintem hogy súlyba nagyon könnyűek ugrálni nagyon jó velük, dugon egy gyűrű van (125ccm) sokat ne várj tőlük. Szerintem pályára jók endurozni hát szerintem inkább egy jó nagy ccm es 4T bármenyire is 2T fun vagyok. Az a baj a régi mocikkal elég rossz az alkatrész ellátásuk. Szerintem 2x gondonld meg hogy mit veszel. S kétszer nézd meg majd a motort. Egyébként ha a gyári üzemóra alapján akarod karbantartani akkor igazábol pár ezer forint van a 2t és a 4t szervízelési költségei között. Valahol volt róla egy teszt ha megtalálom akkor belinkelem. Egyébként a helyedbe 250 suzuki rm et vennék vannak nagyon szép álapotba. És állitolag jo az alkatrész elátása.
nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, de én 250-est ajánlanám a 125 helyett, érzésem szerint könnyebb vele kerekezni mint 125-el, nem kell szét forgatni hogy haladjon. de te döntesz mi kell neked, motorvételnél vagy olyat vegyél amin minden fasza, vagy jóáron egy leharcoltat, de még menthetőt, ezt azért mondom mert ha te magad újitod fel akkor tudod mi van benne, de ezt csak akkor ajánlom ha tudod mi menthető és mi halott.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy csak ide a közeli mezőre ugratgatni meg egykerekezni szeretnék venni egy kroszmotort. 125ccm és yamahába meg Suzukiba esetleg kawasakiba gondolkozok, mindegyikből van elvileg jó jóáron:D ezeket 2000res évjáratba nézegettem.Enyire talán van pénzem. (nomeg majd ami gondja lesz.) Én 4t motorkedvelő vagyok de ezek kétüteműek és nemvagyok jártas bennük szval "a mezőre bohóckodni" melyik motortípust ajánjátok? A lényeg hogy legsportszerűen jöjjek ki belőlük tehát arra értem hogy ne azlegyen h 3hónaponta dugó gyűrű....csere (persze karbantartástól meg sokktólfügg) én hetente max2szer használnám!
Mindenkinek a válaszát szívesen meghallgatom még aztis aki aztmondja nevegyek me...
Nem hiányzik egy szerszámod a készletből?
Komolyra fordítva, mennyire szedted szét? A kuplung dekli levétele nem hiszem, hogy ilyen gondot okoz.