Nincs semmi baja a motorodnak akkor, az teljesen természetes, ahogy laci_10 írta, hogy az olajtól összetapad a kuplung. Nekem ha sebességben leáll egy dombon és behúzom a kuplungot, még van, hogy úgy is csúszik a kerék, nem forog át, csak idővel, ha az összetapadt kuplung szétenged.
Ha tili-tolizni akarod, mindig tedd üresbe!
Ha sebességben nehezen nehezn tudod tolni az természetes bizonyos fokig mivel csúszásgátlós olajat használsz gondolom értem ez alatt azt h nem autóba való olajat használsz a váltó olaj helyett ezálltal hiába húzod be a kuplungot az olaj minőségének köszönhetően ami persze természetes nem nyilnak szét a lamellák mert az olaj összetapassza és így nehezebb tolni sőt az is lehet h csúszik a kerék hiába húzod be a kuplungot! Egy trükk üresben told!
Nem véletlenül mondják h az önindítóst is csak üresben indítsad meg azért nem tudod berugni sebességben behúzott kuplungal!
nekem amikor lamella csere volt szükséges elötte ne mtudtam lassan elindulni,csak ugy h nagy gáz kuplung ki ,kerék elkapar nah meg megállásnál gurult előre a motor ha sebességbe volt ,tehát gázolgatnom kellett h ne fulladjak le
az a helyzet hogy most lett összerakva a moci elvileg tökéletes minden!próbáltam már rá állítani de ugy is ugyan az a helyzet nem tudom mitöl lehet ez mondtak nekem olajat is már de szerintem az csak nem lehet!?
Van egy tuti ötletem, tedd üresbe mielőtt tili-tolizod
Elindulásnál vannak gondok?
Ha nem emel szét a kuplung, lehet be van verődve már nagyon, de az is lehet a tolórudaddal van gond, vagy csak szimplán állítani kéne a kuplungon.
peti,
nem nehéz vele elindulni?
hátsó kerék egyenesen van berakva? csavarokat ellenőrizd le hátah csak meglazult az 1ik és elmozdult és azért mozog nehezen,vagy cksa csapágy van oda kicsit
sziasztok van egy gondom a rm250 es gépemmel nem igazán old el a kuplung sebességbe ez menyire normális dolog nem áll be a kerék de elég nehéz tolni!?valakinek valami ötlet?
RMX 250 fordított villájához keresek műanyag védőt.
A gyári 18000 azt eléggé sokallom.
Igazából azzal is beérem hogy ha van valami bolt ahol tudnak olcsóbban, vagy ha van valami alternatív megoldás a védelemre, esetleg más típus védője ami felmegy?
3000Ft motorosboltba. Pl itt
De csapágy boltba kaphatsz olcsóbbért, ha szabványos méret. Mivel hajtókar csapágy, nem szórakoznék ki tudja honnan beszerzettel, vegyél egy új utángyártottat.
na leengedtem az olajat, hát jöttek le darabok szép számmal, konkrét foghegyet nem találtam, de tűgörgő szerű 3 milliméter hosszú egy milliméter átmérőjű dolgot 2-őt is találtam.
holnap leengedem az olajat aztán meglátjuk mik jönnek elő
ha nincs forgács akkor elvileg nem lehet fogaskerék, de javitsatok ki ha tévedek, csak az a bajom a blokkot mindenképp szét kell húzni, na de ilyen ez a motoros szakma, valami gebasz mindig beüt
helló srácok, gondban vagyok, ma 6 óra felé elhagytam a 3.ik sebességet a motorból, először nem akarta elsőre venni a 3at majd elkezdett rángatva menni végül eltünt a 3-as
a váltókar rezeg sebességbe, ha pedig tolom a motort erősen kattog, de csak 3.ba csinálja a többi fokozat patika.
Ha tili-tolizni akarod, mindig tedd üresbe!