hello!
Valakinek esetleg nincsen bontott vagy használaton kívüli jobb oldali hűtője 125 ös k3 as rm hez? Persze olyanra gondolok ami nem lyukas mint az enyém . Ha valaki tud okosat mondani azt megköszönném
Jó is az tologatni a motort, főleg ha egy katlan aljában vagy
Én 30 as keveréssel járok, de nálam nincs ilyen gond.
Amit írsz, az alapján dús a keverék vagy magas a benzinszint, de akár a gyújtásoddal is lehet gond, ha nem jó időpontban ad szikrát, nem ég el rendesen a cucc és beköpi a gyertyát. Az a baj ezekkel a hol van hol nincs hibákkal, hogy nehéz őket megfejteni.
Keress egy profi szerelőt ő ismeri a 2T lelkét/elméletét meg van gyakorlata is, tuti megcsinálja neked, mi itt csak kontárkodunk, legalábbis én tuti, mivel nem vagyok motorszerelő csak hallottam, tapasztaltam egy két dolgot.
fekete olajos,am ment szépen,csak 1x elkezdett dadogni de az menetközbe volt és kipucolódótt ha az volt a baj,aztán 2x vártam a srácom és akkor akartam kicsit megpörgetni a gépet ne köpje be és akkor magas fordulaton dadogott majd leállt,de elötte ment rendesen,utána hazatoltam én is a karbira gondolok h vbmi nem stimmel ,de elötte gondoltam megkérdezlek titeket
A gyertyád fekete és benyás?
Skubizd meg a karburátorod Sokat kap a vas szerintem, benzinszint és/vagy karbi hangolás.
Hirtelen gázadásokra mit csinál a motor? Ha odahúzod neki, pörög rendesen vagy akkor dadog le?
héjj miért rövid az a kormány? az egy teljesen normális 22mm-es renthal kormány ,mi a baj vele? nem lehet azért nem fér a kézvédő mert a kapcsolók elfoglalják a helyet?
Lehet nem szereti, ha rugdosva van
Amikor megrúgod, mozog a dugattyú?
Nincs több ötletem
Keress egy alu hegesztő palit, tuti olcsóbban megcsinálja neked, mint amibe egy hűtő kerül.
Valakinek esetleg nincsen bontott vagy használaton kívüli jobb oldali hűtője 125 ös k3 as rm hez? Persze olyanra gondolok ami nem lyukas mint az enyém . Ha valaki tud okosat mondani azt megköszönném
sztem neked kell keresned a hirdetések között
RMZ 450-est vásárolnék!
Ajánlatokat a nagy.david@kalocsakom e.mail címre várom.
Köszi.
üdv.
Úgy tudom RM ből csak egy féle van minden évben, azaz szerintem nincs.
Én 30 as keveréssel járok, de nálam nincs ilyen gond.
Amit írsz, az alapján dús a keverék vagy magas a benzinszint, de akár a gyújtásoddal is lehet gond, ha nem jó időpontban ad szikrát, nem ég el rendesen a cucc és beköpi a gyertyát. Az a baj ezekkel a hol van hol nincs hibákkal, hogy nehéz őket megfejteni.
Keress egy profi szerelőt ő ismeri a 2T lelkét/elméletét meg van gyakorlata is, tuti megcsinálja neked, mi itt csak kontárkodunk, legalábbis én tuti, mivel nem vagyok motorszerelő csak hallottam, tapasztaltam egy két dolgot.
Skubizd meg a karburátorod Sokat kap a vas szerintem, benzinszint és/vagy karbi hangolás.
Hirtelen gázadásokra mit csinál a motor? Ha odahúzod neki, pörög rendesen vagy akkor dadog le?
am nekem is szűkösen van rajta a ufo kézvédö
am ha netán vkinek kell merevítő nekem van 3 db 22es kormányhoz
Megnéztem itt pár adatlapot, és rájöttem hogy minden oké a kormánnyal.