Érdekes, úgy tudtam magas benzinszintet sem szereti a 2T, ezek szerint még sem igaz.
Részemről csak alacsony benzinszinttel szoktam motorozni néha sajnos, amikor elzárva marad a benzincsap
Szerintem nem radikális, mert ha nagyon ki akarna jönni, akkor kijönne. Semmilyen különbséget nem észlelek se teljesítményben se indításkor, csak nem folyik el 3-5 deci benzin 100 km alatt ;)
Nem tudom mennyire vagy képben a vezérléssel de azért jó tanácsként ha megfeszült a lánc mikor a láncfeszítő megfeszíti utánna nézd meg milyen feszes a lánc de ne a láncfeszítő felöl hanem a másik oldalt mert az a lényeg h ott legyen faszán feszes külömben átfog ugrani meg hajtsd át elötte kézzel jah és ha nem tudod jelre rakni mert sehogy sem stimmel akkor nyúlott a lánc!
De csak jótanács mert nem tudom hogy mennyire vágod a témát...
Jó szerelést!
ezen is gondolkodtam, csak picit radikálisnak tűnik ez is, mint a hajligatás:) ...aminek ki kell jönni az jöjjön ki...
amúgy csak én vettem észre hogy a láncvezető gumi alatt-mellett a lengővilla úgy van kialakítva hogy oda pont bepasszolnak a karbi túlfolyó csövei? Lehet ezért. de amúgy megnéztem menet közben nem csinálja, szóval én ráhagyom
Holnap elkezdem cserélni a szimeringet a kuplungnál,
"szerencsére" japán belpiacos a motor ezért egybe van a kuplungdekni a blokkféllel ,ezért szép kis meló lesz kibontani, de unom már hogy mindig olajos a csizma, meg a blokk, meg hogy után kell töltögetni
Ja és köszi a segítséget mindenkitől!
Fogok még jelentkezni azt hiszem
Nekem is folyott, még menet közben is. Állítgattam, de sehogy sem volt jó, belül tutira minden rendben volt (mikuni az enyém is). Fogtam egy 15cm-es gumicsövet ráhúztam a túlfolyóra majd kábelkötegelővel függőleges pozícióban odahúztam a vázhoz. Azóta nem folyik...
Simán elrakták 2 fogat ettől jobb sosem lesz esetleg sőőőt biztos vagyok benn hogy szarabb így a motor mint amikor normálisan jelen van szal így ne használd egyrészt mert nem megy úgy másrészt meg a szelepeknek nem tesz jót hogy nem jókor nyitnak ill zárnak beéghetnek...
hello.
egy kérdésem lenne.
suzuki rm kuplungkosárnak kell,hogy legyen egy mininmális holtjátéka,lötyögése?vagy teljesen mereven,fixen kell,hogy forogjon a tengelyen,amire egy tűgörgős csapággyal egy perselyen van felfűzve.
akinek van tapasztalata irje meg.és a lötyögés miből adódhat?csapágykopás?perselykopás?vagy az aluminium kosár kopása miatt?
Sziasztok,
RMZ 250 2006-os tapasztalatról érdeklődök,nem ismerem kellőképpen a típust,a szivó szelepek vez tengelye el van téve 2 foggal és így használták eddig.Ez valami sufnituning lehet 1-2 lóerő plusszért vagy simán valami barom rakta össze?Szagszervízben szerelték legutóbb..
Köszi.
a tengelyen azt a pecket amire a tűszelep megy rá hajlítsd picikét feljebb és előbb elfog zárni nem telik fel az úszóház,
egyik nap nekem is okádta a benzint de én csak szét kaptam de mindent rendbe találtam, össze raktam és jó lett.
nos szétszedtem, fajin volt minden véleményem szerint, -összeraktam, közbe az ölembe borítottam 3deci benzint áldozatként a mikuni szellemének...-de nem lett jó, ugyan az. Vagy ez lenne a normális? Úszó nem lukas, szerintem a tűszelep is zár ahogy kell, a gumigyűrű is okés, fújkáltam, zárt minden ahogy kell. Holnap megnézem csinálja e menet közben is, ha nem ráhagyom...
Hellóóó, nem igazán fullad, bár picit lomhán adja ki de hát 40ló....nem tudom azt se ennek milyennek kéne lennie...
Igazából álló helyzetben nem folyik túl,szóval zár az úszó-tűszelep kombó ahogy kell, csak annyira határon lehet az a szint ahol zár, hogy ha egy picit is kimozdul a motor nyugalmi helyzetből, akkor a túlfolyó szintje fölé kerül a benzin és rögtön folyik.(menet közben is mondták már) Szóval szerintem picit magas a benzinszint a karbiban....Amúgy mikuni karbim van. Na de megyek is mindjárt széthúzom a karbit, hátha tényleg csak valami kosz van benne, és azért csinálja ezt.
Köszi mindent, majd jelentkezem még...
Szia!
Kérdés: Menet közben meleg motornál gázadásra van-e esetleg fulladás?
Az úszóra rákapcsolt tűszelep zárja el az úszóházba befolyó benyát, ha ott vannak gondok, akkor szokott folyni a benya a túlfolyón.
Azaz lehet lyukas az úszód, vagy a tűszelep nem zár rendesen, érdemes kipucolni a karbit, s persze megnézni nem-e lyukas az úszód, bár ha egyáltalán nem zárna folyamatosan jönne a benya, ha nincs fogyasztás. Melyik karbid van? Mikuni vagy Keihin? Állítani nemigen tudod, csak mahinálással, alátéttel, vagy forrasztással. Itt találsz több infót
köszi, lehet neked lesz igazad, mert amikor legutóbb szétszedtem mérséklődött, de akkor is indokolatlanul folyt csak nem ennyire. A ceruza alakú amire gondolsz az talán a tűszelep, én legalábbis így hívom:). Semmi gond nem lenne amúgy ha ezen is normális karbi lenne(vagy rendesen működne)...picit más mint pl a te rm-eden és ilyen hülyén van megoldva az úszóház...na mindegy ezzel együtt kell élni már, mint a szörnyű első fékkel.
nekem akkor csinálta ezt Rm nél h ha ami az uszón van ceruza alaku vmi nem tudom a nevét az felakad,vagyis nem tudom pontosan mit csinál,de mindig ránézek viszarakom a helyére és jó,próbáld meg te is sztem neked is elmozdult a helyéről,am nekem ez bcsap nyitásánál volt amint kinyitottam hugyozta a túlfolyon
remélem tudtam segíteni vmit !
Hellóó,
rmx250-el olyan problémám akadt, hogy ha picit is megmozdítom a motort, a karbi túlfolyóján folyik a benzin. Ez mitől lehet? Úszószint túl magas? Lehet állítani valahogy? Én nem igazán láttam erre lehetőséget...és mivel eléggé utálok benzinben pancsolni nem szeretnék sokat kísérletezni. ezért kérném a segítségeteket, tapasztalatokat(nekem is volt ilyen yz-n csak ott picit más volt az elv) Mit lehet ezzel kezdeni?
Köszi előre is
Már eldöntöttem hogy 4t-t szeretnék
Amúgy pedig ki is válogattam már olyan 25 motort, azokat akarom leszűkíteni aztán sorba rakni majd megnézni. Ezek között a következők vannak: Suzuki RMZ, Yamaha YZ F, Honda CRF és KTM SX
Szerintem ezek a legjobbak és ezekből van a legtöbb úgyhogy ha kéne még alkatrészt is könnyebben találok mint más motorokhoz.
Amúgy pedig kössz szépen
hát figyelj azt te érzed h mi lenne neked az ideális,én csak 1 tanácsot adtam
meg persze stílus sem utolsó sztem,én lehet vissza váltok madj a 125 ccmre ha váltás lesz,de az nem ma lesz,én sajna ritkán járok pályára de tavaj akartam menni EC-re és elötte pár héttel járkáltam szomszéd faluba pályára (ahol volt a verseny) és volt egy csávó 450 yzf ment ,nekem nem volt hátsó fékem ezér tóvatosan körözgettem,de nagy volt a szája h nem is kell ide fék stb...mondom h ez nem 4t ...de csak nagy volt a szája aztán mondta menjek vele pár kört , és végig mögötte mentem fék nélkül pedig nem vagyok nagy pastrana de legalább örültem h tudtam tartani a tempót hátsó fék nélkül,sőt néha útban is votl a tag scak hát vigyáznom kellett
Vehetsz nyugodtan 250-et. Nekem is 125 DT volt életem első motorja, utána lett a 250 RMX, elején ugyan volt "fojtás" a karbiban, de kikerült gyorsan, nem lesz gondod a 250-es motorral.
Igen 125-ös DT-m van és tisztában vagyok vele hogy az nem cross. De már úgy érzem hogy teljesen kimotoroztam azt a motort. Most ha vennék egy 125-ös crosst tudom hogy erősebb lenne mint a DT de azt is tudom hogy az is max 1 évig tartana és azt is kimotoroznám. Lehet ezt csak én érzem így de szerintem nagyon is jól tettem hogy 125-ös 2t-t vettem elsőnek mert tényleg ott tanul meg motorozni az ember. Teljesen más mint a 4t, a dolgok előtt gondolkozni is kell hogy hogy mész neki valaminek nem pedig csak a gázt húzni mint a nagyobb vasaknál és kész. Szerintem ezeket a tapasztalatokat már sikerült összeszednem. Tudom nem számít semmit sem de ma is lenyomtam a pályán Dt-vel egy 250-es rm-et és egy szintén 250-es crf-et. Amúgy meg állítom hogy a Dt-mel is fel lehetne venni a versenyt egy másik 125-ös cross ellen. Nem azt mondom hogy nyerne de nem maradna le nagyon.
Ami megint csak szerintem amellett szól hogy nem érné meg 125-ös crosst vennem hogy haveromnak van egy 450-es sx-e ami nem kis teljesítményt produkál. A srác kiskora óta nyomja és nem is akárhogy. A napokban cseréltünk pár kőrre és mind2-en úgy éreztük hogy még egy 450-es sem lenne nagy marhaság nekem.
Most nem lehurrogni akarlak amiért ezt felvetetted, mert örülök neki hogy legalább valaki próbál segíteni csak szerintem így nem lenne hosszú életű a dolog. Én pedig a következő motoromat elég sokáig meg szeretném tartani nem pedig eladni 1 év múlva.
Részemről csak alacsony benzinszinttel szoktam motorozni néha sajnos, amikor elzárva marad a benzincsap