Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én úgy tudom a 2000 utáni suzukik alvázszámából egszerű kideriteni mert benne van az évjárat 7K vagy K7 valahogy igy kell lennie
2000 előtt meg betükkel jelölték T, V, W, Y...
Ha valakit érdekel..
Eladó egy RMZ-RMX 450 Pro Circuit kuplung dekni!
szerintem ez pedig a gyári karburátora.
Lehet hogy csak szimplán kevés levegőt kap, nem? Próbáltad állítani?
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Rm 125-öt, és az a problémám vele, hogy mocskosul sokat kajál. Valamint nehezen forog le, mintha sok anyagot kapna. Az eladó szerint nem a gyári karbi van rajta, (Keihin PWM 36E2) esetleg valaki nem tudna segíteni, hogy melyik típus a gyári? 98-as évjárat. Előre is köszönöm!
Szia!
A felnibe évszám van, de simán lehet 1 év elérés. Ha tutira akarsz menni, váz és/vagy motorszám és irány a suzi márkakereskedés megkérdezni. De pár dolog ami esetleg látható.
A K8,K9 en az első fékTARTÁLYnál van egy kar, a K7-en nincs, ott lent van a fékkaron.
A K8,K9 gyári már hullámos tárcsával jön ki, de ez is cserélhető, azaz nem jó támpont.
A kormány lefogó teteje is kicsit más a K8,K9 en két négyzetet látsz, a K7-en meg X et
felnibe kell nézni evjaratot de mennyinek kell lennie mert az a gyártási szám nem ?
hali rmz 250 et akarok venni és 2008asnak hirdetik de lehet csak 2007-es hogyan tudom megállapítani az évjáratot?2007-2008asok egyformák
Eladó a királylány:D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kdx_
125_sr-4785855
Tekintsd meg:)
Helló!

RMZ 250 en a hengerfejen a kipufogó szelepnél van egy vakszelep,ott nekem valahogy kilőtte a dugaszolását, nemtudja valaki hogy ez miért lehet, vagy hogy ennek a pontos berögzítése hogyan is néz ki, ugyanis ott látok egy csavart és egy kis stiftet a csavarral szemben ,és ezek közt van a kb 5ft-s nagyságú műanyag korong beletéve a hengerfejbe, ,,,ezt nem biztosítja valami egyéb?
Ha valakinek van Rmzje, nézzen már rá egy pillantást, és ha van valami okosság üzenjétek már meg legyetek szivesek, címem kotyomxfreeride@gmail.com
na megoldódott a rejtély...a gyújtáskapcsoló csinálta a balhét...kis kontakt hiba...még jó hogy mivel nem volt mivel kimérni a részeket, megmozgattuk még egyszer(kb 100.-ra) hátha...és visszatért az elektromosság. A szorulás pedig továbbra is rejtély...lehet beugrott sebességbe vagy valami, nem tudom, most jó, igaz beindítani még nem próbáltam remélem nem lesz meglepi
nekem még anno a kdx-en halt be a trafó...eleinte csak nagy fordulaton hagyogatott ki, gyertyacsere megoldotta, aztán egyre gyakrabban, majd egyszer csak megállt...arra nem emlékszem hogy hogyan indult.de nyilván nehezen, gyertyapucolás stb..én először a kínai ngk-ra gyanakodtam...de trafó lett...
amúgy a gerecsemotors-tól nekem van jó meg rossz tapasztalatom is. Yz-hez kértem főtengelysonkát, mondták van 94eshez.....de nem 94esét küldték hanem az az előttiét....aztán végül lett náluk komplett főtengely, hajtókarral, szerintük 2000eshez, de az jó lett bele. Így buktam a postát meg a különbözetet, de végül meglett, működött. Ja és azért bontottat vettem mert után gyártott a világon nincs ehhez az évjárathoz... Amúgy rendesek voltak így visszagondolva, csak picit nyögvenyelősen ment, ettem a kefét rendesen.
*megint folyt....
hát nicns a közelbe de azért nem vészes am annó náluk vettem 125 kx-et,1 évig nyüstöltem és csak hengerfejtömítést kellett cserélni,elsőre vmit elcsesztek mert megint flyt de "garanciára"kicserélték és még kaptam 1 ipone epres olajat
am asszem B9EG B8EG ....stb
hát gyárilag 8as hőértékű kell bele az is volt benne de sorba "megölte" aztán 9esel ment 1 darabig de végül az se lett jó neki 1 idő mulva,10 sel hasonlóan viselkedett de azért rövidebb ideig bírta mint a 9es,hát nem látom h meglenne pörkölve vagy vmi scak nem indul el vele(pucolhatom hiába) ha ujat kap akkor megy 1 ideig...
Hozzájuk, ha közelben vannak, szerintem nyugodt szívvel viheted! Én annak idején a dugó ügyében bevittem a SUZI márkakerbe, ők lemérték, hónolták, megadták hozzá az alkatrészeket én meg összeraktam. Viszont nem vagyok motorszerelő, azaz más motorját sose vállalnám be, lassan az ember a sajátján kitanulja a saját kárára . Egy tuti, ha magad csinálod, tudod mi kerül ki/bele, tisztelet a kivételes szervízeknek, ahol tényleg korrektul szerelnek.
Milyen hőértékű gyertya van most az RM edbe? A típusszáma is jó lesz
Miből gondolod, hogy megsüti a gyertyát? Milyen a gyertya vége, amikor kiszeded?
Hányas hőértékű gyertyát használsz?
hát majd megírom, de elég érdekes hogy mikor leraktam még csak ki sem hagyott a gyújtás, semmi hiba nem volt, se furcsa hang, járt szépen, most meg se kép se hang...még csak egy röffenés sem...most arra gyanakszom hogy mielőtt szétszedtem, megmostam, esetleg akkor lehetett valami vele... majd valahogy ki kéne mérni hol van áram meg hol nincs. A szorulást meg azzal tudnám magyarázni hogy, hogy,..talán a csapágyak még szárazon maradtak a blokkban, mert ugye nem ment mióta össze lett rakva...fene tudja már, de hogy miért nem tudta ezt akkor csinálni mielőtt szétszedtem...igaz úgy túl egyszerű lenne..
am ha süti a gyertyákat akkor trafócsere kell mi?(az uj gyerty addig jó amig megnem áll utána pucolhatom meg midnen ,de nem indul vele)
hát jah nekem is ismerős ....mire oda eljutok h kicseréljem a féktárcsát már elkopik a fékbetét is ...
nekem még szerelőt se sikerült találni aki pöpecül megcsinálná a mocim,sztem gerecsemotorhoz fogom vinni,ők profik
Ha megpiszkáltad volna a lendkereket arra fogadnék, hogy a mágnes adta meg magát, esetleg a gyújtás alaplap fellazult és .
Egy jó tanács, ha levennéd a lendkereket csakis lehúzóval! Melegítést nem javaslom a lemágnesedőzés lehetősége miatt, egyebekkel meg semmiképp, mert a lendkerék rugalmas, de benne a mágnes nem és törik.
Használt motorokkal minddel van baj egy idő után, s jönnek a bajok csőstöl, ha meg már megbontod az sose lesz olyan, mintha a gyárba spéci körülmények, szerszámok raknák össze...sokan vagyunk hasonló cipőben, enyémre is kéne már egy 100-150 megint, hogy azt mondjam rendben vagy egy darabig.
Majd írd le, mi volt a baja.
a gyújtáshoz nem nyúlt senki sem...de a véletlenek ..áh komolyan mondom nem hiszem el se...tudom nem csak én vagyok ilyen szerencsétlen de nekem nagyon elegem van már, kéne valami rendes gép, csak hiába nyomok bele még 1-200ezret, szerintem attól nem lesz jobb.....újabb lesz a motor, de a szitu nem változik az tuti...új gép kéne dehát...na
amúgy a kuplung dekni egybe van a blokkféllel(japán belterjes) tehát lejött a vízszivattyú, powernek a röpsúlya stb stb...de az vissza is ment, meg ha valami meg is akad benne akkor is gyújtásnak kéne lennie...szóval marad a gyújtás, vagy ha nagyon szerencsétlen vagyok akkor a gyújtás is meg valami benne is maradt...fene tudja, erre csak egy alapos átnézés fog majd választ adni.csak annyi más dolog is lenne.. na dehát ilyen ez a szopóroller.ha felszálltál, ajjaj...
Ne panaszkodjatok... nekem most ugrott össze a váltóm... 3. 4. sebesség fogaskerekeinek cseréje kuplung és lánckerék tengelyen is, léptetővilla csere, kukactengely csere... a buli 100 felett fog megállni... boldog vagyok így nyár elején...
(pirossal jelölt alkatrészek ha valakit érdekel, vagy nem látott még ilyet)