Grat. az érettségihez! Most már elfelejtheted az összes hülyeséget, semmi szükséged nem lesz az életben a 90%-ra azokra, amit okítottak neked
Sajnálom, hogy még mindig nincs motorod, remélem, mielőbb megjavul.
Hát ne mmert ne ma trafó volt elvielg a gond mert megint eltünk a szikra most átnézi a kábeleket....
am jah sikerült hát ami kötelező az irodalom nyelvtan matek töri+1 választott ami nekem tesi volt.
Hát sok értelmes dologot nem kérdeznek
Szia!
A hengerfalad is csupa olaj, ebből arra következtetek, hogy a gyűrűdnek annyi van és nem "húzza le", valószínű a dugód oldalára is az olaj van ráégve, mert a kopása miatt már nem tömít rendesen és átengedi a robbanáskor a gázokat. Valószínű megúszod egy dugó cserével, de rosszabb esetben hengernek is annyi. Kompresszió az szerintem nincs semmi a motorban...nem vetted észre, hogy nagyon gyenge? Bár lehet amikor vetted, már akkor is ilyen volt. A henger dugó ügyében mindenképp szerelőhöz vidd, ott kimérik neked és megmondják mit kell csinálni pontosan.
Azt sajnos nem tudom, mert ősszel vettem, és gazdája se mondta, csak azt h tavaly tavasszal volt cserélve (vagy volt, vagy nem).De akkor valamikor meglesem mi a helyzet belül.
Köszi.
Leömlőnél előfordulhat de érdemes lenne lekapni a hengert, így nem látod igazán hogy mi a helyzet! 25-ösök elég gyorsan megesznek egy dugót. Üzemóra mennyi van benne?
Sziasztok!
Ma levettem a rezót a gépről és benéztem a hengerbe, és nem tudom ,hogy normális-e ha a gyűrű után barna a dugó?Nagyon kopott már, vagy ez ilyen szokott lenni ?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia!
Ha jól érzem, nem vágod a témát. Ha nem akarsz kitolni magaddal vagy a szerencsére bízni a sorsod, akkor keríts egy megbízható jó barátot/vagy motorszerelőt, aki ért hozzá, mert nem fogod tudni megállapítani érdemes-e megvenni vagy nem, az eladóban meg ne bízz, bár hála vannak korrekt emberek is.
Vehetsz romot is olcsón, amibe te rakod bele a cuccokat, akkor tuti az lesz benne, amit beleraktál, de ennél figyelj mennyire rom, meg vehetsz olyat is amire azt mondják csak rá kell ülni, de ezt is nézesd meg még vétel előtt. Ha még nem motoroztál, akkor nem fogod érezni azt sem jól működik vagy sem, szóval keríts valakit szerintem.
Ez nagyon szép volt!
Nagyon köszönöm a segítségét!
Hatalmasan sokat segített.
Csak sajnos pár dolog még nem tiszta, de ez az én hibám.Mivel motorral még nem nagyon foglalkoztam.De amiket leírt annak egy jó része világos és érthető.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget!
próbálok segíteni kicsit állapot terén az én szemszögemből, amiket én nem veszek figyelembe: fékbetét, lánckerék, lánc, gumik. ezek nálam nem mérvadók motorvásárláskor.
amik fontosak: telók, nem kotyog nem folyik, nem üt vissza nem marad lent stb...
légszürő: tiszta, volt e olajozva
féktárcsákat megszoktam nézni, nem jó ha kopott, drága tud lenni de sokat kibir az új.
váz: egynyomon haladjon a motor, kerekek egybe vágjanak, ne álljon egyik erre másik arra, iylen motorral lehetetlen menni, egyik irányba nem kanyarodik másik irányba földhöz vág.
kerék csapágyak: ez inkább a gazdiról mondd el sokat mert filléres tétel.
blokk: berugókar ne lötyögjön recsegjen, ha új a dugó az eladó szerint akkor könnyű utána járni, leveszitek a kiput, 5 perc.
váltó: vegye a sebességet kuplungal és anélkül is, ne dobálja ki a sebességet, ez egy kritikus pont, sokba kerülhet a felújitás.
Kuplung: egyenletesen fogjon, ne akadozzon, ez a kuplung kosár beverődésére utal, kb 30tól 60 ezer ft az ára.
tartózkodj az olyan dolgoktól, hogy ez csak pár ezer ft-ba kerül, meg 5 perc alatt meglehet csinálni, ezek kamu dumák, mert akkor mért nem csinálta meg ő
a többi cicoma meg rajtad áll hogy érdekel-e , ha kihagytam valamit akkor a többiek leirják úgyis.
-"Ha krosszmotort akarsz venni, endúrózni..azt azért tartsd szem előtt hogy ezek a gépek már 1-2 nagy generált megéltek, szóval ne márkát vegyél hanem állapotot-"
Ezzel a mondattal nem vagyok teljesen tisztában.Kérlek magyarázd el, hogy ezt hogy érted?
A motorgenerál mért jó vagy mért rossz?
Sajnos nem vagyok a toppon a motorozás (tudása) terén.
Előre is köszönöm!
Helló, először is ha endúrózni használnád akkor fölösleges az előírt szervízintervallumokat betartani...akkor kell cserélni a dolgokat ha igénylik..ennyi.
Olaj véleményem szerint teljesen mindegy hogy milyen márka(valaki esküszik erre-arra, persze általában azért mert, csak..és pont..), a lényeg hogy szintetikus legyen, mert az ásványi olajok magas fordulaton nem kennek rendesen.(amúgy a Castrol Power 1a legkézenfekvőbb megoldás, 2500-3000ft, sok helyen árulják, célnak megfelel, nem köpköd össze vele mindent a motor.) Én endúrózáshoz 1:30-1:35ös arányt ajánlanék, én legalábbis így használom a motorjaimat évek óta.
Ha krosszmotort akarsz venni, endúrózni..azt azért tartsd szem előtt hogy ezek a gépek már 1-2 nagy generált megéltek, szóval ne márkát vegyél hanem állapotot...az összes japán kb ugyan azt tudja, a nyűgjeik is hasonlóak...egyformán jók (esetleg rosszak ha kellőképpen agyon vannak ütve )
Remélem segítettem valamit..
Hatalmas kéréssel fordulnék hozzátok!
Nagyon kérek mindenkit, hogy aki tud az segítsen.
-Kérésem/Kérdésem az volna Ti felétek, hogy Suzuki RM-ben milyen üzemóránként kell cserélni bizonyos alkatrészeket?
(Itt örülnék ha minél több dolgot leírnátok.)
-Másik kérdésem az volna, hogy milyen olajjal érdemes keverni a benzint és milyen olajat érdemes használni?(Azzal természetesen tisztába vagyok, hogy minőségi olaj, de ez mit takar?Milyen neve kell, hogy legyen?)
A motort csak hobbi célra szeretném használni,endurózásra néha napján crossozásra.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét!
Aki netán még ezekre a kérdéseimre is válaszolna, annak örök hálám!
-A motort (Suzuki RM 125) tudnátok-e ajánlani kezdő motorosnak?
-Ha igen akkor kérlek íjátok le, hogy miért ajánlanátok ezt a motort?Mi az ami jobb ebbe a motorban ami netán más motorokba nincs meg?És netán mi az ami rosszabb ami más motorban jobb?
-Milyen arányba érdemes a benzint az olajjal keverni? (Csak hobbi célra használnám,endurozásra, néha crossozásra)
-Egy 2004-es Suzuki RM 125-öt néztem ki magamnak, ami árban is eléggé helyt áll.És talán van is esély arra, hogy még idén megvásárolhassam.
Nagyon szépen köszönöm előre is mindenkinek a segítségé!
Sajnálom, hogy még mindig nincs motorod, remélem, mielőbb megjavul.
Nem tudom melyik érdekel, így linkelem első hátsót is.
Első
Hátsó
Peti
am jah sikerült hát ami kötelező az irodalom nyelvtan matek töri+1 választott ami nekem tesi volt.
Hát sok értelmes dologot nem kérdeznek
A hengerfalad is csupa olaj, ebből arra következtetek, hogy a gyűrűdnek annyi van és nem "húzza le", valószínű a dugód oldalára is az olaj van ráégve, mert a kopása miatt már nem tömít rendesen és átengedi a robbanáskor a gázokat. Valószínű megúszod egy dugó cserével, de rosszabb esetben hengernek is annyi. Kompresszió az szerintem nincs semmi a motorban...nem vetted észre, hogy nagyon gyenge? Bár lehet amikor vetted, már akkor is ilyen volt. A henger dugó ügyében mindenképp szerelőhöz vidd, ott kimérik neked és megmondják mit kell csinálni pontosan.
Köszi.
Ma levettem a rezót a gépről és benéztem a hengerbe, és nem tudom ,hogy normális-e ha a gyűrű után barna a dugó?Nagyon kopott már, vagy ez ilyen szokott lenni ?
Előre is köszönöm a válaszokat!
érettségiztem am hnap megyek érte...már jó lenne 1 egészségeset pirítani
Ha jól érzem, nem vágod a témát. Ha nem akarsz kitolni magaddal vagy a szerencsére bízni a sorsod, akkor keríts egy megbízható jó barátot/vagy motorszerelőt, aki ért hozzá, mert nem fogod tudni megállapítani érdemes-e megvenni vagy nem, az eladóban meg ne bízz, bár hála vannak korrekt emberek is.
Vehetsz romot is olcsón, amibe te rakod bele a cuccokat, akkor tuti az lesz benne, amit beleraktál, de ennél figyelj mennyire rom, meg vehetsz olyat is amire azt mondják csak rá kell ülni, de ezt is nézesd meg még vétel előtt. Ha még nem motoroztál, akkor nem fogod érezni azt sem jól működik vagy sem, szóval keríts valakit szerintem.
Nagyon köszönöm a segítségét!
Hatalmasan sokat segített.
Csak sajnos pár dolog még nem tiszta, de ez az én hibám.Mivel motorral még nem nagyon foglalkoztam.De amiket leírt annak egy jó része világos és érthető.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Üdv.: Ambrus Lóránd "Egy ifjú motoros"
amik fontosak: telók, nem kotyog nem folyik, nem üt vissza nem marad lent stb...
légszürő: tiszta, volt e olajozva
féktárcsákat megszoktam nézni, nem jó ha kopott, drága tud lenni de sokat kibir az új.
váz: egynyomon haladjon a motor, kerekek egybe vágjanak, ne álljon egyik erre másik arra, iylen motorral lehetetlen menni, egyik irányba nem kanyarodik másik irányba földhöz vág.
kerék csapágyak: ez inkább a gazdiról mondd el sokat mert filléres tétel.
blokk: berugókar ne lötyögjön recsegjen, ha új a dugó az eladó szerint akkor könnyű utána járni, leveszitek a kiput, 5 perc.
váltó: vegye a sebességet kuplungal és anélkül is, ne dobálja ki a sebességet, ez egy kritikus pont, sokba kerülhet a felújitás.
Kuplung: egyenletesen fogjon, ne akadozzon, ez a kuplung kosár beverődésére utal, kb 30tól 60 ezer ft az ára.
tartózkodj az olyan dolgoktól, hogy ez csak pár ezer ft-ba kerül, meg 5 perc alatt meglehet csinálni, ezek kamu dumák, mert akkor mért nem csinálta meg ő
a többi cicoma meg rajtad áll hogy érdekel-e , ha kihagytam valamit akkor a többiek leirják úgyis.
-"Ha krosszmotort akarsz venni, endúrózni..azt azért tartsd szem előtt hogy ezek a gépek már 1-2 nagy generált megéltek, szóval ne márkát vegyél hanem állapotot-"
Ezzel a mondattal nem vagyok teljesen tisztában.Kérlek magyarázd el, hogy ezt hogy érted?
A motorgenerál mért jó vagy mért rossz?
Sajnos nem vagyok a toppon a motorozás (tudása) terén.
Előre is köszönöm!
Üdv.: Ambrus Lóránd "Egy ifjú motoros"
Olaj véleményem szerint teljesen mindegy hogy milyen márka(valaki esküszik erre-arra, persze általában azért mert, csak..és pont..), a lényeg hogy szintetikus legyen, mert az ásványi olajok magas fordulaton nem kennek rendesen.(amúgy a Castrol Power 1a legkézenfekvőbb megoldás, 2500-3000ft, sok helyen árulják, célnak megfelel, nem köpköd össze vele mindent a motor.) Én endúrózáshoz 1:30-1:35ös arányt ajánlanék, én legalábbis így használom a motorjaimat évek óta.
Ha krosszmotort akarsz venni, endúrózni..azt azért tartsd szem előtt hogy ezek a gépek már 1-2 nagy generált megéltek, szóval ne márkát vegyél hanem állapotot...az összes japán kb ugyan azt tudja, a nyűgjeik is hasonlóak...egyformán jók (esetleg rosszak ha kellőképpen agyon vannak ütve )
Remélem segítettem valamit..
Hatalmas kéréssel fordulnék hozzátok!
Nagyon kérek mindenkit, hogy aki tud az segítsen.
-Kérésem/Kérdésem az volna Ti felétek, hogy Suzuki RM-ben milyen üzemóránként kell cserélni bizonyos alkatrészeket?
(Itt örülnék ha minél több dolgot leírnátok.)
-Másik kérdésem az volna, hogy milyen olajjal érdemes keverni a benzint és milyen olajat érdemes használni?(Azzal természetesen tisztába vagyok, hogy minőségi olaj, de ez mit takar?Milyen neve kell, hogy legyen?)
A motort csak hobbi célra szeretném használni,endurózásra néha napján crossozásra.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét!
Aki netán még ezekre a kérdéseimre is válaszolna, annak örök hálám!
-A motort (Suzuki RM 125) tudnátok-e ajánlani kezdő motorosnak?
-Ha igen akkor kérlek íjátok le, hogy miért ajánlanátok ezt a motort?Mi az ami jobb ebbe a motorban ami netán más motorokba nincs meg?És netán mi az ami rosszabb ami más motorban jobb?
-Milyen arányba érdemes a benzint az olajjal keverni? (Csak hobbi célra használnám,endurozásra, néha crossozásra)
-Egy 2004-es Suzuki RM 125-öt néztem ki magamnak, ami árban is eléggé helyt áll.És talán van is esély arra, hogy még idén megvásárolhassam.
Nagyon szépen köszönöm előre is mindenkinek a segítségé!
Üdvözlettel: Ambrus Lóránd "Egy ifjú motoros"