Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

am srácok
megint megadta magát a gép de most már van szikra ,de semmi életjelet nem ad h röfröf,viszont amikor rugdosom a kipuffon jön ki vmi kis füst ,am ugy volt h vártam a havert és kcsiit meghuzogattama gázt és akkor dadogott be,am elötte is csinálta jó pár kmrel de akkor visszadobtam 2.ba és kitisztult
Bálint
noname alu kormányokat ne vegyel! eldöl a moci és kuka...nekem kb 3-4 kormányom van fent a polcon....akciósan 13 ért vettem (motormann,akció nélkül 16ezer) renthal kormányt,azota estem párat de semmi
Köszi ismét a kimerítő választ
Rövid?
Arra figyelj, hogy kényelmes legyen!
Beállítani úgy érdemes, hogy vonalban legyen az első telóval, s ha hátul van a súlypontod akkor se legyen gáz fogni, meg elért a kezelőket , illetve ha elől akkor se törjön ki a csuklód, bocsi, nem tudom jobban leírni, de lehet nem is ezt kérdezted
Vastag falú alut mindenképp, a 28-st azért nem javaslom, mert ahhoz valószínű befogó átalakító is kell, a normál 22-es jó rá, alunál nem muszáj a merevítő sem. Ja és enduro vagy krossz-t , a többinek teljesen más a kialakítása. 800 mm szélesek szoktak lenni kb. de van még B,C,D,E méret is, itt nézegetheted milyen méretezések vannak.
Ma vásároltam alubetétes kézvédőt a motorra, és rájöttem hogy rövid a kormány.

Kormányból milyet érdemes rátenni, és mire kell figyelni?
Jó ismerkedést és hosszútávú barátságot kívánok!
Ha tudsz szerezni, szerintem cseréld le rendes rugóra azokat a csavarokat, fogja a csavar is, de a rugó által rugalmasabb az egész rendszer, ha kap egy ütést a rezo, az csillapít valamit, a csavar meg nem.
elütve tuti nincs mert a csavarok passzolnak pontosan, lehet feladta valami tömítés, de valóban, nyomd be valami szilikonnal aztán kész is...
Hello emberek.

Ugynézki hamaroan egy 2001-es RM125 gazdája leszek...
144es kit van rajta meg pár optikai ''tuning'' :)
segitséget szeretnék kérni,hogy mire kell odafigyelni,milyen olajat használjak,mennyi idö után kell cserélni dugot,gyürüket stb....
Crossban nem nagyon vagyok otthon...eddig utcai motorjaim voltak és inkább 4T :)
Köszi előre is a segitséget:)
hello mindenkinek, segitsetek nekem! keresek 2005-ös RMZ 250hez jobbos blokk közepet, Elöre is köszönöm
Hello

Igen úgy gondoltam.
Nálam 2 darab csavar fogja oda a hengerhez, amikhez a kanyargó hurka miatt (leömlő) elég nehézkesen lehet hozzáférni.

Köszi a segítséget, ma nézek valahol hőálló szilikont

Amúgy nagyon kellemes kis gépezet bár még csak ismerkedünk.
Még teszek fel első villa védőt, meg kézvédőt aztán hétvégén kezdődhet a komolyabb ismerkedés.
Szia!
A kifújt úgy érted, hogy a kipufogó füst jön el a leömlőnél?
Megütötték a rezot, nem fekszik fel rendesen a tömítő gyűrűkre, vagy hiányzik a tömítő gumi, de semmi gond. Az az olajos ragacs hőálló szilikon lehetett, enyém is azzal van felrakva, mielőtt összerakod, körbe kend be, s gond megoldva
Ez az utánahúzás dolog érdekelne, nálam 2 rugó húzza oda a leömlőt a hengerre. Mire gondolsz?
Remélem jó lesz a moci, jó motorozást!
Hát igazából mikor levettük a futóról és beindítottuk akkor elég rémisztő volt mert elég rendesen füstölt ott ahol nem kéne.

Aztán próbáltam utánahúzni, csak nem fértem oda rendesen, mostmár aránylag rendben van, de majd még 1 célszerszámmal meglátom mire jutok.
peti neke mlehet h van hátsó 2002 ről bbár neke mugy volt h kiesett a betétet tartó csavar a betétek kisestek.....stb(borzalom volt,ugyhogy nem biztos h még jó hnap megnézem) nekem cr munkahenger van hátul
Először is próbálj utána húzni hátha csak meglazult, egyébként 2gyűrű van a kipufogó alatt, az egyik 1,5 a másik 12euró kb. suzuki márkakereskedésben szereznek hozzá, ha ez a gond, én mondjuk észre se vettem gondolom nem vészes azért
robbantott ábra.
Sziasztok.

Szombaton lettem boldog rmx tulajdonos (fém tankos).

Észrevettem hogy kifúj a henger a leömlőnél. Ezt megoldja egy utánahúzás vagy van ott valami tömítés ami érdemes cserélni?
Ahol kifúj ott van ilyen olajos ragacs is a leömlőnél.
Helló! Ha mikoni karbis akkor 40 le ha kehin akkor 50 le amúgy műanyag tankos és ugyan iien az enyém is
sziasztok valakinek esetleg rm re hátsó fék munkahenger?
nah végre itthon a gép elviege gyertyapipa kábel volt rossz,trafó is kilett cserélve,teszteltem haverral,kivittem a pályaszerűségre és mikor jöttünk haza 2személlyel beköpte a gyertyát gondoltam h tötyilötyi miatt lehetett és nem megint vmi kábel baszakszik,igazam lett
Igazából, annyira nem fontos, 25Le után a 40 is nagyon jó lenne, de a több csak jobb szerintem.:D Amúgy 40, és 50Le között külömbség az olyasmi, hogy pl a 40-es az 3-ban még megemeli az orrát gázra, az 50-es pedig még 4-ben is? Vagy inkább az erőleadásban más, meg nyomatékban?
Nem tudom dob-e rajta LE-t, ezt csak az tudja, aki ment a gyári meg ezzel a rendszerrel, de az tuti, hogy megváltoztatja a motor viselkedését, mert más a leömlő kialakítása.
Egyébként miért fontos, hány lovas?
Ha a 40lovas változat is, az FMF rendszer azért csak dob egy 3-4lovat nem?:D
Szia!
Ne aggódj, 52 LE biztos nincs
Nem lehet látni ezeken a kis felbontású képen a lényeget, talán műanyag tankos, azaz az erősebb változat lehet.
Kérjél róla rendes nagy felbontású képet, vagy vázszámot, esetleg kérdezz rá, h műanyag vagy fémtankos-e. A műanyagos szokott a versenyváltozat, azaz az erősebb lenni. (Évjárat valószínűleg stimmel )
CSáó, tudnátok nekem segíteni?
Szeretnék beruházni a hetekben egy rmx 250-re, és azt szeretném megkérdezni, hogy a linkben szereplő gép a 40lovas, vagy az 50lovas változat lehet e?:D előre is köszönöm:)

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Üdv.
Suzuki Rmx 50 re keresek SM kerekeket . Nincs valakinek hentergőbe 1 amit nem használ és nincs agyon használva ?
Köszi
Köszönöm! Már el is kezdtem a felejtést megjavulhatna már....