am srácok
megint megadta magát a gép de most már van szikra ,de semmi életjelet nem ad h röfröf,viszont amikor rugdosom a kipuffon jön ki vmi kis füst ,am ugy volt h vártam a havert és kcsiit meghuzogattama gázt és akkor dadogott be,am elötte is csinálta jó pár kmrel de akkor visszadobtam 2.ba és kitisztult
Bálint
noname alu kormányokat ne vegyel! eldöl a moci és kuka...nekem kb 3-4 kormányom van fent a polcon....akciósan 13 ért vettem (motormann,akció nélkül 16ezer) renthal kormányt,azota estem párat de semmi
Rövid?
Arra figyelj, hogy kényelmes legyen!
Beállítani úgy érdemes, hogy vonalban legyen az első telóval, s ha hátul van a súlypontod akkor se legyen gáz fogni, meg elért a kezelőket , illetve ha elől akkor se törjön ki a csuklód, bocsi, nem tudom jobban leírni, de lehet nem is ezt kérdezted
Vastag falú alut mindenképp, a 28-st azért nem javaslom, mert ahhoz valószínű befogó átalakító is kell, a normál 22-es jó rá, alunál nem muszáj a merevítő sem. Ja és enduro vagy krossz-t , a többinek teljesen más a kialakítása. 800 mm szélesek szoktak lenni kb. de van még B,C,D,E méret is, itt nézegetheted milyen méretezések vannak.
Jó ismerkedést és hosszútávú barátságot kívánok!
Ha tudsz szerezni, szerintem cseréld le rendes rugóra azokat a csavarokat, fogja a csavar is, de a rugó által rugalmasabb az egész rendszer, ha kap egy ütést a rezo, az csillapít valamit, a csavar meg nem.
Ugynézki hamaroan egy 2001-es RM125 gazdája leszek...
144es kit van rajta meg pár optikai ''tuning'' :)
segitséget szeretnék kérni,hogy mire kell odafigyelni,milyen olajat használjak,mennyi idö után kell cserélni dugot,gyürüket stb....
Crossban nem nagyon vagyok otthon...eddig utcai motorjaim voltak és inkább 4T :)
Köszi előre is a segitséget:)
Igen úgy gondoltam.
Nálam 2 darab csavar fogja oda a hengerhez, amikhez a kanyargó hurka miatt (leömlő) elég nehézkesen lehet hozzáférni.
Köszi a segítséget, ma nézek valahol hőálló szilikont
Amúgy nagyon kellemes kis gépezet bár még csak ismerkedünk.
Még teszek fel első villa védőt, meg kézvédőt aztán hétvégén kezdődhet a komolyabb ismerkedés.
Szia!
A kifújt úgy érted, hogy a kipufogó füst jön el a leömlőnél?
Megütötték a rezot, nem fekszik fel rendesen a tömítő gyűrűkre, vagy hiányzik a tömítő gumi, de semmi gond. Az az olajos ragacs hőálló szilikon lehetett, enyém is azzal van felrakva, mielőtt összerakod, körbe kend be, s gond megoldva
Ez az utánahúzás dolog érdekelne, nálam 2 rugó húzza oda a leömlőt a hengerre. Mire gondolsz?
Remélem jó lesz a moci, jó motorozást!
peti neke mlehet h van hátsó 2002 ről bbár neke mugy volt h kiesett a betétet tartó csavar a betétek kisestek.....stb(borzalom volt,ugyhogy nem biztos h még jó hnap megnézem) nekem cr munkahenger van hátul
Először is próbálj utána húzni hátha csak meglazult, egyébként 2gyűrű van a kipufogó alatt, az egyik 1,5 a másik 12euró kb. suzuki márkakereskedésben szereznek hozzá, ha ez a gond, én mondjuk észre se vettem gondolom nem vészes azért robbantott ábra.
Észrevettem hogy kifúj a henger a leömlőnél. Ezt megoldja egy utánahúzás vagy van ott valami tömítés ami érdemes cserélni?
Ahol kifúj ott van ilyen olajos ragacs is a leömlőnél.
nah végre itthon a gép elviege gyertyapipa kábel volt rossz,trafó is kilett cserélve,teszteltem haverral,kivittem a pályaszerűségre és mikor jöttünk haza 2személlyel beköpte a gyertyát gondoltam h tötyilötyi miatt lehetett és nem megint vmi kábel baszakszik,igazam lett
Igazából, annyira nem fontos, 25Le után a 40 is nagyon jó lenne, de a több csak jobb szerintem.:D Amúgy 40, és 50Le között külömbség az olyasmi, hogy pl a 40-es az 3-ban még megemeli az orrát gázra, az 50-es pedig még 4-ben is? Vagy inkább az erőleadásban más, meg nyomatékban?
Nem tudom dob-e rajta LE-t, ezt csak az tudja, aki ment a gyári meg ezzel a rendszerrel, de az tuti, hogy megváltoztatja a motor viselkedését, mert más a leömlő kialakítása.
Egyébként miért fontos, hány lovas?
Szia!
Ne aggódj, 52 LE biztos nincs
Nem lehet látni ezeken a kis felbontású képen a lényeget, talán műanyag tankos, azaz az erősebb változat lehet.
Kérjél róla rendes nagy felbontású képet, vagy vázszámot, esetleg kérdezz rá, h műanyag vagy fémtankos-e. A műanyagos szokott a versenyváltozat, azaz az erősebb lenni. (Évjárat valószínűleg stimmel )
CSáó, tudnátok nekem segíteni?
Szeretnék beruházni a hetekben egy rmx 250-re, és azt szeretném megkérdezni, hogy a linkben szereplő gép a 40lovas, vagy az 50lovas változat lehet e?:D előre is köszönöm:)
megint megadta magát a gép de most már van szikra ,de semmi életjelet nem ad h röfröf,viszont amikor rugdosom a kipuffon jön ki vmi kis füst ,am ugy volt h vártam a havert és kcsiit meghuzogattama gázt és akkor dadogott be,am elötte is csinálta jó pár kmrel de akkor visszadobtam 2.ba és kitisztult