Szia!
Műanyag sapkát keress a kuplung oldali blokkfél tetején.
Az a kis fekete sapka az, ami a képen van.
Viszkozitásra és mennyiségre figyeljetek oda!
Sziasztok!
Még új vagyok ebben a topikban, ezért elnézést ha már volt régebben a problémám, csak nem tudtam teljesen végigolvasni a fórumot!
Most vett tesóm egy Suzuki RMX 250 -es motort, és olyan gondom van vele hogy leszeretném cserélni a váltóban az olajat, de sehol sem találok a blokkon olaj beöntő nyílást. A leeresztő már megvan, de a beöntőt akárhogy nézem nem találom. Valakinek esetleg valami ötlet?
Előlre is köszönöm!
Két dolog:
Csapágylehúzó pikk pakk lekapja , csak el is repeszti a mágnest... ezért kell a rendes menetes lehúzót használni.
Nekem fémragasztóval vannak belerakva a mágnesek, mert egyszer felforraltam a vasat és a gyári gyantás cucc elengedte a mágneseket, a fémragasztó azóta is fogja, de ettől függetlenül elhiszem, hogy valamiért még sem kéne ezt alkalmazni.
Már elvolt törve én is lehuzóval szokom levenni mert amúgy darabokra törik meg le sem jön akár mit csinálsz vele!
Azt mondják az okosok h fémragasztóval semmiképp sem hanem valami gyantás szarral!
Ha valakinek van olcsón szar lentkereke amiből 2 mégnes minimum jó az érdekelne am meg 6 mágnes van benn!
Köszi az ötleteket azért!
Szia!
Mennyire törött? Melyik fajta lendkereked van a 6 vagy a 4 mágneses?
A verzió.) Fémragasztó.
B verzió.) Ha az mégsem jó, akkor mágnest gyártó cég, bár nem tudom mibe lenne ilyen egyedi darab legyártása, ha olcsó, engem is érdekel bár nekem megy a moci.
C verzió.) Másik mágnes bele, esetleg egy másik törött RMX lendkerékből, ahol még van 2 épp, aki nem lehúzóval veszi le, azok közül sokan járnak így (nem mondom, hogy nálad ezért tört!)
D verzió) Én próbálkoztam egy olcsó DT lendkerékből kivenni a mágnest, de nem voltam elég ügyes és darabokra tört, mivel az csavaros, azaz a tapasztalataim alapján ezt nem javaslom.
E verzió) Bontott lendkerék, de ez szerintem esélytelen.
F verzió) Esetleg RM gyújtás, ahol a lendkerék meg van esztergálva, hogy rámenjen a főtengely sonkára.
Több olcsó ötletem nincs
1996-os forgalmi alapján. A motort vegyesen használom aztán jó lenne rá az óra mert már a minimum bírság is 35 ezer aztán inkább az óra mint a bírság. A dekni meg jó lenne rá mert szerintem jobban nézne ki vele mint így, hogy kilóg a sok cucc rajta.
Két oldalon hűtő, az számít valamit?
Szia!
Írtam emailt, de konkrétan nem erre.
A km óra mi célból? Közúton használod a mocit?
Hasonlóan felteszem a kérdést az olajpumpára is, keverd be a benyába az olajat, mondjuk attól még dekni az lehet kéne rá.
Egyébként milyen évjáratú RMXed van, amelyiken van ilyen olajzó cucc, nem csak olyan van, ami mindkét oldalon hűtős?
Sziasztok!
RMX 250-eshez kellene nekem kilométeróra spirál meghajtója (ami az első tengelyen található), a műanyag csiga elkopott benne, illetve a jobb oldalsó deknin található egy kis dekni ami letakarja a 2t olajkeverő pumpáját.
Ha valakinek van vagy tudna valakit, vagy valami bontót ahonnan tudnék szerezni, és segítene azt megköszönném.
Ha valakinek lenne valami alkatrésze vagy ötlete egy e-mail-ben jelezze nekm.
Sziasztok,márkatársak,RMX 250-hez keresek hátsó lámpát,oldaltámaszt és világításkapcsoló nyomógombot.Ha valaki tudja,elmondhatná nekem,mekkora az alapelőgyújtás mm-ben mérve a lendítőkeréken,illetve eme érték alakulását a fordulatszám függvényében.Előre köszönöm.
Amit sztárhegesztő mond abban lehet igazság, van abban a moccban kompresszió?
Közben eszembe jutott még egy dolog, mielőtt rúgod, próbáld meg úgy, hogy húzd ár a gázt és úgy rúgd meg. Eredmény így?
mondom a technikát, benzincsap megnyit, 2 gázhúzás koppra, szivató fel, gáznélkül megrúg és pöfög, ha nem mükszik akkor mérj kompressziót, kopott motorok szokták ezt produkálni.
Műanyag sapkát keress a kuplung oldali blokkfél tetején.
Az a kis fekete sapka az, ami a képen van.
Viszkozitásra és mennyiségre figyeljetek oda!
csinálj fotót a blokk 2 oldaláról ha tudsz.
Még új vagyok ebben a topikban, ezért elnézést ha már volt régebben a problémám, csak nem tudtam teljesen végigolvasni a fórumot!
Most vett tesóm egy Suzuki RMX 250 -es motort, és olyan gondom van vele hogy leszeretném cserélni a váltóban az olajat, de sehol sem találok a blokkon olaj beöntő nyílást. A leeresztő már megvan, de a beöntőt akárhogy nézem nem találom. Valakinek esetleg valami ötlet?
Előlre is köszönöm!
Csapágylehúzó pikk pakk lekapja , csak el is repeszti a mágnest... ezért kell a rendes menetes lehúzót használni.
Nekem fémragasztóval vannak belerakva a mágnesek, mert egyszer felforraltam a vasat és a gyári gyantás cucc elengedte a mágneseket, a fémragasztó azóta is fogja, de ettől függetlenül elhiszem, hogy valamiért még sem kéne ezt alkalmazni.
Azt mondják az okosok h fémragasztóval semmiképp sem hanem valami gyantás szarral!
Ha valakinek van olcsón szar lentkereke amiből 2 mégnes minimum jó az érdekelne am meg 6 mágnes van benn!
Köszi az ötleteket azért!
Aki tud akinek van az hívjon 70 325 1411 en köszi !
Mennyire törött? Melyik fajta lendkereked van a 6 vagy a 4 mágneses?
A verzió.) Fémragasztó.
B verzió.) Ha az mégsem jó, akkor mágnest gyártó cég, bár nem tudom mibe lenne ilyen egyedi darab legyártása, ha olcsó, engem is érdekel bár nekem megy a moci.
C verzió.) Másik mágnes bele, esetleg egy másik törött RMX lendkerékből, ahol még van 2 épp, aki nem lehúzóval veszi le, azok közül sokan járnak így (nem mondom, hogy nálad ezért tört!)
D verzió) Én próbálkoztam egy olcsó DT lendkerékből kivenni a mágnest, de nem voltam elég ügyes és darabokra tört, mivel az csavaros, azaz a tapasztalataim alapján ezt nem javaslom.
E verzió) Bontott lendkerék, de ez szerintem esélytelen.
F verzió) Esetleg RM gyújtás, ahol a lendkerék meg van esztergálva, hogy rámenjen a főtengely sonkára.
Több olcsó ötletem nincs
Mit tudok csinálni két törött mágnessel a lentkerékben hogy működjön és olcsón megusszam?
Mondjatok egy-két okosságot ha tudtok!
Köszi
Két oldalon hűtő, az számít valamit?
Írtam emailt, de konkrétan nem erre.
A km óra mi célból? Közúton használod a mocit?
Hasonlóan felteszem a kérdést az olajpumpára is, keverd be a benyába az olajat, mondjuk attól még dekni az lehet kéne rá.
Egyébként milyen évjáratú RMXed van, amelyiken van ilyen olajzó cucc, nem csak olyan van, ami mindkét oldalon hűtős?
RMX 250-eshez kellene nekem kilométeróra spirál meghajtója (ami az első tengelyen található), a műanyag csiga elkopott benne, illetve a jobb oldalsó deknin található egy kis dekni ami letakarja a 2t olajkeverő pumpáját.
Ha valakinek van vagy tudna valakit, vagy valami bontót ahonnan tudnék szerezni, és segítene azt megköszönném.
Ha valakinek lenne valami alkatrésze vagy ötlete egy e-mail-ben jelezze nekm.
E-mail címem: szeman.zsolt@freemail.hu
Segítségeteket köszönöm előre is!
Közben eszembe jutott még egy dolog, mielőtt rúgod, próbáld meg úgy, hogy húzd ár a gázt és úgy rúgd meg. Eredmény így?