Elfordult gyűrű? Az meg milyen?
Ha a gyűrű elmászott a helyéről, ott valami nem kóser
Nem lehet, hogy inkább a kopott power szeleped ér neki a gyűrűnek? Erre tippelnék, ha "ciripelt" az tuti azért van.
hát érdekes lenne 17évesen nősülni:D amúgy a dugó nem kopott kompresszió van faszán csak valahogy a gyűrű elfordult aztán inkább cserélném. a motor ment ugyan úgy csak volt egy kis hangja és inkább szétszedtem. a hajtókar is teljesen jó.
Milyen gyűrűt akarsz venni?
Ha a dugóra akkor szerintem azt felejtsd el, dugót és gyűrűt együtt cseréld! Ha egy kopott dugóra teszel új gyűrűt, a kopott dugód szét fogja koptatni a hengered és viheted hónoltatni, fúratni, stb.
Egyébként ha elmegy a kompi az is lehet hogy már a hengereddel van a baj, azaz hiába kerül bele új dugó és gyűrű, mivel ovális a henger semmit nem ér az egész csere. Dugó csere ügyében csak szakszervíz vagy hozzáértő szerelő, aki rá tud mérni, esetleg hónoltatni, stb. Ezt házilag sose max annyit, ha megmondják mi jó bele, megveszed és belerakhatod, de mindig le kell méretni.
A hajtókart is nézd meg, ha már dugót cserélsz, ha lóg cserebere, különben a megnövekedett kompresszió törheti a kikopott hajtókart
Na megint jó sok hülyeséget írtam egy kérdésre
Berúgókar
Miről? A tengelyről az egész csapot, hogy le tudd venni a blokkfelet, vagy csak magát a berúgókart? Gondolom utóbbira gondolsz, de leírom mindkettőt
Utóbbihoz a berúgókarban lévő csillag csavart(14A) kell kihajtani, ha az megvan, akkor fogd körbe a kezeddel és szép lassan húzd felfelé, lesz benne két golyó meg egy rugó(14BC) azért lassan, különben szétlövi és keresheted.
Ha az egészet le akarod venni, mert blokkot szerelnél, akkor a berúgó tengelyen lévő(15) nem tudom hányas csavart kell kitekerni és nehezen(lehet lehúzó is kell) de le lehet szedni a bordás tengelyről a csapot. Esetleg még azt nézd meg a berúgó csap aljában van e biztosító csavar, ha van, szedd ki.
Szia. Köszönöm, sokat segítettél. Néztem már párat,az állapotukról nem írnék semmit az eladó sértésnek venné. Jót találni is nehéz , venni szinte lehetetlen.Költeni mindre kell ezzel számolok is csak nem mindegy mennyit . Meg a spórolós otthoni kókányolás ami csak addig jó amíg el nincs adva a motor. Ezektől szeretném megóvni magam na meg a pénztárcám.
Szia!
Ha nem értesz hozzá egyedül el ne menj venni, vigyél valakit aki ért hozzá, s ő majd megnézi neked. Kis felbontású képeken semmit nem lehet látni, ezekből mindig kérj minél nagyobb felbontásút. Igen érdemes megkérdezni az eladót, mit mond róla és csekkolni, hogy kamuzik-e, persze a vezérlést mondjuk ott helyben úgyse fogod szétborítani.
Elsőre nézd meg a hátsókerék küllőket, ha azok patentok, akkor valószínű a többire is figyelt a gazdija, de ha lógnak, akkor már lehet gondolkodni.Nézd meg az olajszűrőt, kukkants rá a légszűrőre, ha tiszta retek sok jóra ne számíts, ha a telót berugóztatod és olajos marad a szár akkor futóműve sem igazán van rendben, de még rengeteg ilyennel tele lehetne írni több oldalt.Szokott ennél a típusnál az lenni, hogy repedt a blokk, érdemes átnézni ebből a szempontból is.A blokk belsejét meg kívülről nem látod, azt csak járó motornál álló vagy menet közben tudod megnézni(váltó, kuplung, stb.)Bár ha leveszed a gyújtás deklit, lehet főtengely lógást csekkolni 2T nél tuti, szerintem ennél is, esetleg nézd meg a berúgókart mennyire lóg, ebből látszik mennyit volt rúgdosva, ha kopogó hang jön a blokkból üresben és a kuplungot behúzod változik a hang, akkor valószínű a kuplungkosár csapágy vagy más kuplung alkatrész cserére szorul. Váltogasd végig állva és menet közben is, hogy rendesen veszi-e, nincs e kihagyás, nem e ugrik ki valahonnan. Ha berúgtad tekerd le a hűtősapkát, előtte persze nézd meg van e benne hűtővíz ami ellepi a cellákat szóval ha berúgtad, akkor nézd meg a hűtőben, hogy nem e bugyborékol, ha igen, akkor hengerfejes.
Ha csörög a vezműlánc, vagy kopognak a szelepek, akkor az felejtős szerintem. Kerekek féktárcsák felütését megnézni, futómű lógásokat, lengőkar, himbarendszer, esetleg érdemes megtekerni a telón a csillapítást és megnézni, hogy reagál-e rá, ha nem akkor az olajjal vagy a szelepeléssel gondok vannak, természetesen vissza kell tekerni oda, ahol volt, mert a gazdija megfojt Már írtam elég sok hülyeséget, most abbahagyom . Szóval vigyél valakit, ha tudsz olyat, akinek ilyen motorja van és ért hozzá, de egy motorszereléshez értő emberke a tuti, ránéz berúgja meghallgatja, megy vele, aztán megmondja, hogy mennyit kell még rákölteni, ha megveszed Költségmentes eladó használt motor szerintem nincs bár lehet, csak az nem az én pénztárcámnak való.
Ne hogy Sértésnek vedd de ez nem egy Tábla Csoki hogy látod hogy mennyit ettek belőle ha nagyon alapos akarsz lenni szedesd szét.... Meg kell érdeklődni az eladótól mit cseréltek benne stb... volt e rendesen olajcsere...Linkeld be ide amit kinéztél hátha lesz 1-2 "okos" hsz amiből leszűrhetsz valamit! Amúgy nagyon hálás motor és a legjobb döntés...!
Szerintem az , de ha nem hiszed, kérd el a vázszámot és suzi márkakerben, ha van ismerős, megmondja.
Miből gondolom, hogy az:
Ránézésre hűtővédő idom, gyárilag 99-00 án van ilyen,persze kicserélhették, na akkor nézzük tovább.
A váznyúlvány felső része is csavarozott, azaz 96-os minimum.
Aztán ha megnézem a kuplung oldali deklit, nincs rajta kívül kiemelő rúd azaz 98-as minimum, de ezt támasztja alá a gyújtás dekli is, aminek a bal fele rögtön a csavarnál le van csapva.
Nézném a karbit, de abból semmi nem látszik
A himba kutyacsontja is elég gyengén kivehető, de úgy látom abban nincs könnyítés, tehát marad a 2000-es évjárat.
Kérj vázszámot ha biztosra akarsz menni!De a felnibe is bele van irva ha jól tudom!Vázszámot meg vmelyik suzuki szervizbe v motoros cuccokat forgalmazó cégnél lekérdezteted!
Az lenne a kérdésem hogy ez az RM hiteles évjáratú lehet? Miből lehet látni az évjáratok között a különbségeket? Suzukim még nem volt, csak Aprilia Rx 125-öm.
Sziasztok!
Készletből maradt rám, új bontatlan, így karcmentes hűtővédő idom és rajtszám eladó egyben vagy külön. (RM125/RM250 99-00-ig van ráírva)
Emailben érdeklődhettek, árat mondjatok.Postai utánvét megoldható.
Sziasztok!
Szerintem a felnid kapott egy ütést!
Mikortól vetted észre h ilyen vásárlás után vagy csak egyszerűen egyik napról a másikra mert láttam már defektes első kerékkel motorozó csávót és utána ütött is a felni szal én arra tippelnék így elsősorban!
Ha a gyűrű elmászott a helyéről, ott valami nem kóser
Nem lehet, hogy inkább a kopott power szeleped ér neki a gyűrűnek? Erre tippelnék, ha "ciripelt" az tuti azért van.