Szia boros666!
A hengered még nem eladó mert kellene ha már szétbontottad!?
Valaki írta itt régebben hogy csinál féktárcsákat!
Érdekelne hogy mennyiért csinál egy féktárcsát!
Gokartos,
pályára elvileg 4t jobb a nyomatéka miatt(én még nem mentem oylannal) de viszont kölcségesebb,főleg ha felujításra kerül a dolog,2t egyszerűsége miatt olcsobb a fentartása,meg persze a feeling is más
Még nem mondta meg a csávónak a számát !
Azt mondta a szerel csávó ,hogy csak a középső nyelvet kellene kicserélni.
Eseteleg ezt az egyet valahogy meg kellene menteni v valami bonottra gondoltam , mert nem sok zsetont szeretnék rááldozni, így is henger + dugó :S
Szia!
Milyen jellegű helpre gondolsz?
Ajánlottam Laci10-et, ő mondott egy pasit.
Esetleg rendelhetsz bele gyárit is, de arra a gatyád is rámegy, enyémbe 70 ropi volt 2 éve a gyári power, mondjuk ez 3 lapkás AETC2 es, mert műanyag tankosba ilyen van.
sziasztok!
en csak azt szeretnem megkerdezni hogy ti (akinek rmz je van) hany uzemorankent cseretek olajat, dugot...? (ha nem versenyszinten hajtjatok)
a valaszokat megkoszonnem
Szia!
RM250 2003 as service manula-t lehet letölteni a netről, nem minden, de sok minden kinézhető belőle. RMX 250-hez angolul nem találtam, japánul nem kerestem
Szia!
SOS lebontani, dugó és gyűrű csere, mert annak annyi.
Power kuka (ki van kopva) új power kell bele, esetleg a kopást felheggesztetni és újra kimunkálni.
Ha nem csinálod meg előbb utóbb törni fog valami és akkor szétviheti a hengered is, azaz én ajánlom még most a fentiek cseréjét, nem úszód meg, csak idő kérdése.
Üdv nektek, levettem a motoromról a rezót mert volt rajt egy repedés,
aztán ránéztem a dugóra és láttam hogy a power bele nyaldos elég szépen, mit lehet ilyen problémával kezdeni?
Törik a blokk? Hát pont azért cserélték garanciába a komplett blokkot de azt hiszem csak a 2007-es évjáratnál!
És ez nagy szó, versenymotornál szarnak az emberre! Pl. nekem az sx 10. üó-nál megtört a 4 seb. fogaskerék. Anyaghiba, azt hiszed adtak olcsóbban vagy garanciába? A régebbi és újabb RMZ-knél nincs ez a gond! Nem törik. Haverom endúrózik crossozik, 2005-ös géppel. Múlt évben volt felújítva a blokkja, azóta is megy. És mivel alul és középen is nyomatékos még kicsit endúrózni is lehet vele...
A hengered még nem eladó mert kellene ha már szétbontottad!?
Valaki írta itt régebben hogy csinál féktárcsákat!
Érdekelne hogy mennyiért csinál egy féktárcsát!
Megkérdezted a csávó telefonszámát?
2000-2001-es 125-ös RM-hez keresek komplett blokkott.. Tud esetleg valaki használható infot a témában?
Előre is köszönöm!
Ati
pályára elvileg 4t jobb a nyomatéka miatt(én még nem mentem oylannal) de viszont kölcségesebb,főleg ha felujításra kerül a dolog,2t egyszerűsége miatt olcsobb a fentartása,meg persze a feeling is más
nekem egy 4 ütemű 250-es vagy 125 2 ütemű kéne tud valaki segíteni?
Előre is kösz.
Hétfőn küldöm a számot mert nekem is még meg kell tudnom de hétfőre küldöm!
Ha jóltudom a srác powerhez csinál mindent ami kell!
Még nem mondta meg a csávónak a számát !
Azt mondta a szerel csávó ,hogy csak a középső nyelvet kellene kicserélni.
Eseteleg ezt az egyet valahogy meg kellene menteni v valami bonottra gondoltam , mert nem sok zsetont szeretnék rááldozni, így is henger + dugó :S
Milyen jellegű helpre gondolsz?
Ajánlottam Laci10-et, ő mondott egy pasit.
Esetleg rendelhetsz bele gyárit is, de arra a gatyád is rámegy, enyémbe 70 ropi volt 2 éve a gyári power, mondjuk ez 3 lapkás AETC2 es, mert műanyag tankosba ilyen van.
en csak azt szeretnem megkerdezni hogy ti (akinek rmz je van) hany uzemorankent cseretek olajat, dugot...? (ha nem versenyszinten hajtjatok)
a valaszokat megkoszonnem
Meg tudnád adni , akkor a telefonszámot ?
RM250 2003 as service manula-t lehet letölteni a netről, nem minden, de sok minden kinézhető belőle. RMX 250-hez angolul nem találtam, japánul nem kerestem
SOS lebontani, dugó és gyűrű csere, mert annak annyi.
Power kuka (ki van kopva) új power kell bele, esetleg a kopást felheggesztetni és újra kimunkálni.
Ha nem csinálod meg előbb utóbb törni fog valami és akkor szétviheti a hengered is, azaz én ajánlom még most a fentiek cseréjét, nem úszód meg, csak idő kérdése.
aztán ránéztem a dugóra és láttam hogy a power bele nyaldos elég szépen, mit lehet ilyen problémával kezdeni?
És ez nagy szó, versenymotornál szarnak az emberre! Pl. nekem az sx 10. üó-nál megtört a 4 seb. fogaskerék. Anyaghiba, azt hiszed adtak olcsóbban vagy garanciába? A régebbi és újabb RMZ-knél nincs ez a gond! Nem törik. Haverom endúrózik crossozik, 2005-ös géppel. Múlt évben volt felújítva a blokkja, azóta is megy. És mivel alul és középen is nyomatékos még kicsit endúrózni is lehet vele...
Amugy mond mi a baja talán tudok segiteni az enyémet már szettem szét egyszer kécer.