Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha jól látom dt-d van, ami közel se krossz, próbálj ki elöször egy 125 cmm-t mert sztem simán lehet ugy kanyarodni... amugy meg ha nem versenyzel akkor sztem nem halsz bele ha behúzod a kuplungot
am 2t hez teknika kell ezért vesznek sokan 4t-t
Na ja de milyen szánalmas már kuplunggal kanyarodni?
1-2x már rákényszerültem amúgy
Szia
Köszi a videókat és a segítséget sikerült.
sztem ha van rá kereted (késöbbi javítások,felujítások) akkor vegyél 4t ,de ha nincs nagyon akkor 2t
és am csak motorfék miatt én nem vennék 4t -t
Szia!
Hát a simo az nem terepre való, örülök, hogy bejött az RMX!
Alul kéne kipumpálni a levegőt, ha felül pezseg neked azt jelenti levegős még, de egyébként azért pezseg felül, mert el van zárva alul a csavarod és itt próbál távozni a levegő, amikor "keménynek" érzed, már úgy húzd a kart tovább befelé ütközésig, hogy alul nyitva van a csavar majd elzár, pumpa és újra. Ha esetleg nem sikerül így, akkor ne zárd el alul a csavart, hanem csak fogd be a cső végét, amikor visszafelé engeded a kart, csak a végén zárd el a csavart, amikor már nem jön levegő.
A cső végét azért is érdemes befogni, mert a bubi így nem meg vissza, hanem a vákum lefelé húzza. A csavarra alul tegyél csövet, benzincső tökéletes erre. Egyébként van több vidi a youtuben érdemes megnézni párat. Pl.:
http://youtu.be/lO3ZL4WC-hs
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube
.com/watch?v...

Ahogy látható sok múlik a betöltésen is, mennyire lesz levegős, valaki vákumot csinál, valaki befecskendezi a fékolajat, sokan meg csak betöltik felül, én is.
Szia!
A 4T valóban erősebb a motorfék hatás, de jobb esetben van fék is a motoron. A gyári henger fala porózus(persze nem szemmel látható), azaz megtartja az olajat, s még ha alapjáratig is engeded vissza a gázt, mivel az olaj a benyába van keverve kap némi olajat, s pluszban ott van a "feltapadt". Az jogos kijelentés lehet, hogy nem kap eleget, de szerintem nagy tempónál órákig senki nem szokott motorfékelni, illetve ott a kuplung, ha még is ilyen szükséges lenne, de bevallom neked én a motorfék által okozható kopásra nem szoktam figyelni, s 4 éve megy a 2T motorom. A 4T mivel több alkatrészből áll több dolog kopik benne, azaz több dolgot kell cserélni, nem tudom mik a szempontjaid, de ha csak ez az egy szól a 4T mellett, akkor szerintem gondold át, s nem lebeszélni akarlak, csak gondold át.
a 2T az olyan motor amelyiken legalább annyiszor húzod a kuplungot mint a gázt
Meg kell tanulni lejtőnek lefelé is húzni a gázt a 2t-n ennyi a titok nyitja fékezel közben gázt húzol amúgy is a 2t így él ha elveszed akkor nem olyan a kigyorsítás persze nem mindig versenyzik az ember de a gázt ne engedd el gurulás közben se vagyis ne alapjáratig!
A légtelenítéssel kapcsolatosan én is jártam így csak a hátsóval én szétszedtem az egész rendszer kifujattam levegővel összeraktam és ennyi előfordulhat hogy valami dugulás van és az a bajj csak arra figyelj hogy finoman pumpáld fel a féket és ez mindegyikre vonatkozik mert szeret beszakadni a membrán és sosem fog felkeményedni!Csak jótanácsként!(Végre egy lány motoros, örülök)
NAGY GÁZ TÉPÉST EMBEREK!üdv
Elsősorban azért 4t-t szeretnék, mert nagyon zavar hogy nincs motorfék 2t-n. Nem tudom hogy ezek az újabb 2t-k hogy vannak megoldva, lehet ezek már máshogy, de az én jelenlegi motorom is 2t és szerintem nagyon hülye egy megoldás az hogy csak akkor kap olajat a motor ha húzod neki a gázt mert bovdenes. Nagyobb fordulatnál ha visszaengedem a gázt ugye a motor forog ugyanúgy és igényli a kenést de kb semmit sem kap és nem akarom ezzel hazavágni a blokkot. Főként ezért szeretnék 4t-t.
És köszi a válaszodat, legalább valaki vette a fáradtságot végre
szerintem nincs ..Nyomd be térdel párszor az alsó féktuskót ,,gondolom úszóágyas ,,pumpáld fel ,,ezt csináld párszor azt jóó lessz
Szia
Nagyon tetszik az rmx előtte simsonom volt de szegény nem bírta a terepet,de azon megtanultam motorozni.Másik kérdésedre válaszolva igen előtte fogott az első fék is nem volt vele gond.Ahogy teleöntöm fenn a tartályt rápumpálok aztán behúzva tartva megnyitom az alsó légtelenítőt nem jön levegő csak a fékolaj fenn viszont ahol beöntöm abban a kis tartályban van két lyuk az egyiken szívja be a fékolajat a másikon viszont jön buborék meg folyamatosan pezseg olyan mint a pezsgő azon a kis lyukon.Lehet hogy fenn van a légtelenítője?
Szia!
Akinek van, biztosan leírja. Ezt a típust én nem ismerem. Miért pont 250 4T? Miért nem 250 2T?
Az RMZ250 csak 2004 től van. Egy érdekessége van, hogy a kawa és a suzi együtt kreálták, a KX-F250 is ez a konstrukció, azt nem tudom ez előny vagy hátrány.
Szia!
Először is elismerésem a motorozásért! Hogy tetszik az RMX?
A légtelenítésnél két dologra kell figyelni.
1. Mindig legyen elég olaj a tartályban, ne mehessen be levegő felülről.
2. Amikor pumpálás után visszafelé engeded a fékkart, előtte a légtelenítő csavarra rakott cső végét be kell fogni, hogy ne menjen vissza a levegő és legyen vákum, van aki direkt olyan spéci csővel légtelenít, ami csak egyik irányba engedi a levegőt. Gondolom előtte fogott a fék, azaz nem lehet karmantyús. Fékolaj fogy fentről vagy csak lemegy és visszajön, amikor pumpálod? Ha bővebben érdekel, vagy kérdésed van, nyugodtan tedd fel. Jó motorozást!
hát mi szomszéddal asszem ugyan úgy csináltuk ....de majd megkérdem pontosan h is vlt
Sziasztok
Tudom nő létemre kicsit fura hogy suzuki rmx 50 endurom van de itt ahol lakom elég rosszak az utak.Segítségeteket kérem.Kb 1999-ben kaptam a mocit édesapámtól tegnap szervizelgettem az egyik ismerősömmel és sajna kifogott rajtunk az első fék légtelenítése.Mivel ki akartuk cserélni a fékolajat a hátsót sikeresen kicseréltük és a légtelenítés is sikerült.Elől viszont nem tudjuk lelégteleníteni és nem keményedik be ez által vagyis nem fog az első fék.Van erre valami speciális megoldás hogyan kell az elsőt légteleníteni.Mert mi úgy csináltuk mint a hátsón de itt az első féknél a légtelenítésnél elakadtunk.
Senki sem írná le a tapasztalatait?
Ha valakit érdekel Rm 250 2002 jó áron
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rm_250-4642206
Én is ugyanezt a mailt kaptam a román csávótól, de elöször angolul irt! Én sem válaszoltam rá, tuti be akart huzni
hát akkor lehet inkább boltban veszem mert asszem 4 ezret spórólnék ha csináltatnám...köszi az infót
az ilyen házi tárcsákkal,kínaiakkal én ezért vigyáznék a helyetekben...... A Suzuki RF topikban éppen jól beszopott valaki egy ilyennel érdemes elolvasni
boxoska900 [12611] május 15. 18:43 és az 505-ös oldalon kell keresni szépen elrepedt neki..................
laci10
nekem a féktárcsára asszem 16 ezret mondot (sima)
is-is lehet ezzel sokat nem mondtam, de mind a 2 tervem van.
Először EXC 200-ast néztem, de az nagyon sokba van.ezért nézegetem az RM-eket.
Hát azt kérdezném hogy mire akarod használni mert ez az első lépés endurózni vagy krosszozni?
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok.Leginkább KTM-eket néztem, de sajnos elég necces árban vannak.Ezért néztem még egy fajtát.És lássunk csodát ez a Suzuki RM (125)-re esett.
Nagyon sok mindenkitől megkérdeztem nagyon sok mindent, motor eladóktól, jelenlegi motor tulajdonostól, de senkitől nem kaptam "kielégítő" választ.
Kérlek titeket, hogy ha tudtok akkor segítsetek!Az se baj ha ide írtok, de E-mailba még jobban örülnék!
előre is köszi mindenkinek!
kérdésem az volna a motorral kapcsolatban, hogy: Milyen évjáratút éri meg legjobban megvenni?(csak is 2000 utánira gondoltam és az összeg amit rá szánnék: az max 450.000 Ft)
a motor mennyire szervíz igényes?(Azzal tisztába vagyok, hogy üzemórás és, hogy bizonyos üzemóránként cserélni kell pl. az olajat.Mennyi az az üzemóra ami után cserélni kell dolgokat, és mik azok amiket cserélni/frissíteni kell?)
alkatrészeket mennyire nehéz beszerezni hozzá?
Kérem aki tud az válaszoljon.
E-mail: lorand12@freemail.hu ,de itt is nagyon jó lesz.
Aki válaszolna m,ég pár kérdésemre az jelezze!köszönöm szépen mindenkinek!
Üdvözlettel: Ambrus Lóránd "Egy ifjú motoros"
Sziasztok!
Szeretném új motort venni és eléggé megfogott az rmz. Egy 250-es 4t-ben gondolkozom. Legtöbbet pályán használnám, felmászásra és kevés endúróra, bohóckodásra.
2002-es évjáratnál fiatalabbat szeretnék.
Szeretném megtudni, hogy kinek mennyire jött be ez a motor, milyen jó és rossz tulajdonságai vannak, mikre kell egy ilyen típusú motorvásárlásánál külön odafigyelni az alapokon kívül, mennyit fogyaszt stb. Kb minden érdekelne.
Előre is köszi midnenkienk