Sziasztok!Égető probléma,nektek lehet....ismerős nekem még új,szóval 2003 RM125 komplett váltó,vagy fogaskerekek,darabra,bármilyen megoldás érdekel,ha valaki tud valamit,megköszönönném.Horror áron van az E-bay posta sajna
4 nap? Érdekes.
Az enyém műanyag tankos, az 4 mágneses.
Ha kell, mágnes nélküli RMX lendkerekem akad egy eladó nálam, 6 mágneseshez, de ez szerintem senkinek nem kell, mindenki a mágnesekre hajt. Mágnest sajna nem tudok adni belőle, le voltak forgácsolódva valószínű kidobáltam őket annó, most nem találom.
Lehet egy mágnes gyártó céggel kéne szervezkedni, vagy 20 db kapásból vennének tőlük, mert legyártani tuti le tudnák, a nagy kérdés az mennyiért. Ez irányba még elindulhatsz esetleg, én annó nem léptem ilyen irányba, megmaradt elmélet síkján.
Arra figyelj oda, hogy két féle RMX gyújtás van!
Van a 4 mágneses és a 6 mágneses lendkerék és nem kompatibilisek!
Ebay-on nézted esetleg?
A gyári az 50-60eFt környékén van átszámolva mostanság.
Nem feltétlenül szeretnék újat, de ha nem találok másik rosszat, akkor kénytelen leszek újat venni.
Írtam az amerikaiaknak hogy van-e komplett lendkerekük, még várom a válaszukat. Más típusokhoz 150 dollárért árulnak komplett lendkereket.
Szia!
Neked nem az kell, amit találtál az lendkerék súly. Van egy srác, akitől vettem töröttet, ő vett újat 60eFt ért, ha kell emailben el tudom küldeni a számát, s akkor le tudod vele dumálni, ha újat akarsz venni.
Nekem most be van ragasztva fémragasztóval, úgy használom, de nem repedt keresztbe a mágnes, csak kitört belőle, hát átreped, szerintem át is mágneseződik, bár ki tudja, szerintem ragaszd be és próbáld ki.
Amit akarok mint végleges megoldás, az a 2 rosszból egyet csinálni. Ezt tudom javasolni neked is, kell venni egy olyan töröttet, amiben az a pólusú mágnes jó, ami neked kell és beragasztani újra mindet.
Szia! Sehogy ha beköpi, mert szar a keveréked, vagy rossz a gyújtásod azt ki lehet takarítani róla, utána mennie kéne.
Ha nem megy, akkor más a baj. Ez csak szubjektív gondolat, hogy az ilyen racing cuccok nem igazán arra lettek kitalálva, hogy valaki hosszútávon használja, az ki van élezve tuning teljesítmény egy két versenyre, aztán a versenyzők kukázzák, raknak bele másikat.
Mi volt a hőértéke annak, amit beleraktál(típusa)? (NGK BR8EG?) Egy kis útmutató
Nem akarok vészmadár lenni, de lehet gáz van ott a CDI-vel, vagy a gyújtó tekerccsel.
igazábol nem füstöl jobban meg most lett ösze rakva ugyhogy nem lehet szar (remélem) a gyertya nem olajos nagyon de kivettem és kint semmi szikra egyszerüen nem ad szikrát!
üdv, sztem nem gyertya probléma van.... nem olajos nagyon a gyertyád? sztem főtengely szimering ,nem füstöl kicsit jobban a gép ?
meg a szaga se az igazi akkor...
sziasztok lenne egy kérdésem milyen gyertyát használtok rm250 tulajok?mert vettem bele gyári könyv szerint egy egy ngk racing gyertyát és kb két motorozást birt és meghalt teljesen!
Szia Dew!Az a helyzet,hogy találtam a neten egy felújító készletet rm 250-hez és ezért kérdeztem hogy egyezhet-e.2000ft-ot kér érte a srác kivan bontva de új.Köszi a segítséget
Szia!
Még az RMX 98,99 műanyag tankos-é is jó rá, de drága lesz, a karmantyú/tömítés cserével olcsóbban megúsznád. Remélem erre gondoltál
Innen a típus szám: 69600-36E00-000 Ami kikeresve Kiadja az RMX250 és RM125-t is, az RM125-t lenyitva pedig ott van a 98 as évjárat.
Ha nem repedt el a mágnes, akkor két komponensű jobb minőségű 80C fokig hőálló fémragasztó megfogja, enyémben mind a 4 így van felrakva és évek óta használom, ne a mágnes alá kenjétek a ragasztót, hanem köré végig, mint ahogy az eredeti gyanta vagy mi a tököm rajta volt.
Laci 10 megpróbálta visszaragasztani de mint kiderült nem sikerült.
Vagy kell egy új (vagy legalábbis jó) vagy próbálok keresni valakit aki foglalkozik ilyesminek a javításával.
A főtengely csapágyad milyen állapotban van?
Milyen szimeringet teszel bele?
A szimeringet be szoktátok ragasztani csapi ragasztóval?
Volt széthúzva a főtengely sonka? Ki lett centírozva rendesen utána?
A lendkereked ki van súlyozva?
Több tippem nincs
(Használd a válasz erre funkciót, ha valaki hozzászólására írsz, mert így néha nem lehet tudni, kinek mondod)
Még ebbe az irányba próbálok elindulni, amit te is írtál hogy mágnest gyártatni valakivel. Ha van valami fejlemény írok.
Aztán ha ez sem megy akkor muszáj lesz használtat vagy újat venni.
Az enyém műanyag tankos, az 4 mágneses.
Ha kell, mágnes nélküli RMX lendkerekem akad egy eladó nálam, 6 mágneseshez, de ez szerintem senkinek nem kell, mindenki a mágnesekre hajt. Mágnest sajna nem tudok adni belőle, le voltak forgácsolódva valószínű kidobáltam őket annó, most nem találom.
Lehet egy mágnes gyártó céggel kéne szervezkedni, vagy 20 db kapásból vennének tőlük, mert legyártani tuti le tudnák, a nagy kérdés az mennyiért. Ez irányba még elindulhatsz esetleg, én annó nem léptem ilyen irányba, megmaradt elmélet síkján.
Nekem 6 mágneses van. Ebay-en sem találtam úgyhogy pillanatnyilag a Szent Grál szintjén áll.
Gyárit tudnának hozni 4 napon belül, azt írták az műanyagtankoshoz való, gondolom az a 4 mágneses (?).
Van a 4 mágneses és a 6 mágneses lendkerék és nem kompatibilisek!
Ebay-on nézted esetleg?
A gyári az 50-60eFt környékén van átszámolva mostanság.
Írtam az amerikaiaknak hogy van-e komplett lendkerekük, még várom a válaszukat. Más típusokhoz 150 dollárért árulnak komplett lendkereket.
Neked nem az kell, amit találtál az lendkerék súly. Van egy srác, akitől vettem töröttet, ő vett újat 60eFt ért, ha kell emailben el tudom küldeni a számát, s akkor le tudod vele dumálni, ha újat akarsz venni.
Nekem most be van ragasztva fémragasztóval, úgy használom, de nem repedt keresztbe a mágnes, csak kitört belőle, hát átreped, szerintem át is mágneseződik, bár ki tudja, szerintem ragaszd be és próbáld ki.
Amit akarok mint végleges megoldás, az a 2 rosszból egyet csinálni. Ezt tudom javasolni neked is, kell venni egy olyan töröttet, amiben az a pólusú mágnes jó, ami neked kell és beragasztani újra mindet.
Dew, láttam a motorszerelés topikban hogy neked is törve voltak a mágnesek ha jól emlékszem, végül hogy oldottad meg?
Ezt találtam, viszont ha jól sejtem ez nem az ami nekem kell (?)
Ha nem megy, akkor más a baj. Ez csak szubjektív gondolat, hogy az ilyen racing cuccok nem igazán arra lettek kitalálva, hogy valaki hosszútávon használja, az ki van élezve tuning teljesítmény egy két versenyre, aztán a versenyzők kukázzák, raknak bele másikat.
Mi volt a hőértéke annak, amit beleraktál(típusa)? (NGK BR8EG?)
Egy kis útmutató
Nem akarok vészmadár lenni, de lehet gáz van ott a CDI-vel, vagy a gyújtó tekerccsel.
meg a szaga se az igazi akkor...
am prox szimering van benne.
ha legközelebb megint szarakszik szétlesz kapva és átvizsgálva.
Még az RMX 98,99 műanyag tankos-é is jó rá, de drága lesz, a karmantyú/tömítés cserével olcsóbban megúsznád.
Remélem erre gondoltál
Innen a típus szám: 69600-36E00-000
Ami kikeresve Kiadja az RMX250 és RM125-t is, az RM125-t lenyitva pedig ott van a 98 as évjárat.
Laci 10 megpróbálta visszaragasztani de mint kiderült nem sikerült.
Vagy kell egy új (vagy legalábbis jó) vagy próbálok keresni valakit aki foglalkozik ilyesminek a javításával.
Milyen szimeringet teszel bele?
A szimeringet be szoktátok ragasztani csapi ragasztóval?
Volt széthúzva a főtengely sonka? Ki lett centírozva rendesen utána?
A lendkereked ki van súlyozva?
Több tippem nincs
(Használd a válasz erre funkciót, ha valaki hozzászólására írsz, mert így néha nem lehet tudni, kinek mondod)