Hát az elég hosszú áttétel amit használsz.
A gyári az a 13/50.
Ha csak terepen használod, akkor a gyárit ajánlom, ha inkább hosszabb útra mész vele, akkor jobb a hosszabb áttétel
lánckereket itt találsz hozzá: http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Láncot meg itt: http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Van egy 93-as RMX 250-esem 15/46-os végáttétellel. Láncszettet akarok cserélni, és a JT katalógus szerint 13/50 a gyári, ami elég nagy különbség Nektek milyen áttétel van rajta, illetve mi lenne a gyári?
Helló !
haveromnak van egy RMX 50-ese 2000-es évjárattal
Ment vele és hát ahogy szokta húzatta neki rendesen és egyszer csak valami elkezdett csörögni a motorba és olyan hangja volt a blokknál mint mikor a fékpofa elkopik és hozzáér a tárcsához.
Utána beindult de már nem adott ki ilyen hangot csak kb 5 perc után
ennek mi lehet az oka ?
csak csattant valami mikor eltörött hazajöttem semmi utána nehezen indult csak be szétszedtem .
dugó 35 hajtókar meg kuplunk elötte lett cserélve elöző tulaj cserélte ki teljesen jók voltak szerencsére dugó meg anyaghibás lehetett :S
Törött dugóval motoroztál? Vagy azért lett szétkapva, mert tudtad/sejtetted, hogy eltört?
Mibe fájt a cserebere? (Dugó, hajókar, kuplung) Meg amit még cseréltél :)
sztem "rám" gondolsz
oké majd leírom mit mondot a szerelő!
am én most farkas-transnál van 1 szerelő,őt próbáltam ki :D
hnap mondja meg mi a baja,remélem nem drága dolog mert akkor később lezs csak megcsináltattva
köszi szépen:) én is úgy tudom, hogy szinte ugyanaz mindkettő, csak az egyiken suzuki felirat van, a másikon meg kawa.. sőt, ha jól tudom akkor a vázat a kawa gyártja
sziasztok! nem rég vettem egy rmz250est. keresgéltem neten, de sehol se találtam hozzá javítási kézikönyvet. tudna küldeni esetleg valaki? annyi kérdésem lenne még, hogy alvázszámot hol tudom lekérdezni?
Sziasztok jött egy utánfutónyi alkatrész SUZUKI RMX 250-hez van minden főtengely,két körös power,henger,váz,szinte egy komplett motor ha érdekel valami küldj egy mailt és küldöm a képet árral együtt
boros666kukaccitromail.hu
Laci,akkor nem,
de nár elvittem szerelőhőz,azt mndta igy elsőre,mikor vittem, h kicsi a kompresszió(kb fele) , meg lehet nem lett beállítva a karbi dugó cserénél.
A gyári az a 13/50.
Ha csak terepen használod, akkor a gyárit ajánlom, ha inkább hosszabb útra mész vele, akkor jobb a hosszabb áttétel
lánckereket itt találsz hozzá:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Láncot meg itt:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...