az volt az egészben a poén,hogy nem találtam sehol, varattattam egyet,lemásolva az eredetit. erre most egy hete találtam ugyanilyet technoseleset. de azért megvettem. meg volt mellé gyári hütöidom
Hello! 1995ös 125 rm hez érdekelnének bontott alkatrészek. Elsősorban a jobb oldali kuplung oldaldekli kellene mert szét van repedve illetve egy "normálisabb" berúgó kar sem ártana, meg pár apróság... Sajnos sikerült egy, nem épp jó állapotú mocihoz hozzájutnom :(
Megérkezett az utolsó darabom is ahhoz,hogy egy régi fényében tündöklő 92es rm 250et varázsoljak,a leélt szar motoromból. Erre a gyujtásdeknire 2,5éve vadásztam,míg végül az USA-ban találtam rá.Wisconsin államban árultak ilyet egyedül a világon.Elötte enduroszettes dekni volt rajta ,világítótekercses.(ha valakit érdekel,az eladó) Az elkészült motorról ha gondoljátok,akkor töltök föl képet!
Attól függ, hogy mit szeretnél. Olaj se mind1 milyen, meg van még jó pár dolog amire oda kell figyelni itt is, mielőtt nekiesel, szerintem előbb olvass utána, nézz meg egy két videót a neten, stb.
Leírni ide hosszú lenne mindent.
El foglak szomorítani a csillapító rúd kivételéhez célszerszám kell, ha ki is tudod venni a nélkül valahogy, mert nem forog el, amikor veszed ki a csillapító szelepet, összerakásnál a nélkül nemigen tudod meghúzni rendesen.
Persze megcsinálhatod, hogy nem veszed szét, nem pucolod át rendesen, de akkor meg nem sok értelme olajat cserélni szerintem.
Itt azt írják: http://www.thumpertalk.com/top...
170 mm a gyári légrés adat, persze ezt is tudni kell mérni, nézz utána hogy, meg arra figyelj, hogy ez rendesen légtelenített állapotban lévő érték! Kb. 440ml olajnak felel meg a link szerint.
Érdemes beszerezni a mocihoz egy szervíz manuált, ha hosszabb időre akarod megtartani, abban az ilyen értékek benne vannak.
Attól nem lesz jó, mert levegőt töltesz bele, ha elfolyt az olaj.
Ha nem értesz hozzá, ne berheld, több kárt csinálsz, mint hasznot,
saját tapasztalatból mondom
Olajjal nem érdemes feltölteni a nélkül, hogy szétszednéd és kipucolnád a szétszedésnél meg az összerakásnál meg már van jó pár trükk amikre ha nem figyelsz oda, szétcseszed a telót, ha még a kosz meg olajnélküli használat nem nyírta ki végleg.
Ami nagyobb gond, hogy valószínű cserélni is kell benne karmantyút, szimeringet, ogyűrűt, perselyt, esetleg lemezelést, stb ahhoz meg nem lesz alkatrészed, egy futóművesnél ezek a polcon vannak.
Szerintem egy hátsó teló sem bonyolultabb/időigényesebb, mint az első, ilyen ősrégi vasaknál, főleg hogy abból csak 1 db van, míg az elsőn 2x kell megcsinálni ugyanazt, ok a hátsó kicsit trükkösebb a szerelést illetően.
nekem is ugyan ez az évjárat van de bajban vagyok mert elcsavarodott a váza és sehol nem találok hozzá.nem tudod esetleg hol tudnék venni?
Üdv