Tutira jól belőtt karbival is füstölhet mint a barom, sok okból.
pl. kettő:
- Szívja a váltóolajat
- Túl későn kap szikrát és nem ég el a nafta, csak löki kifelé.
Érdemes ránézni az előgyújtásra jelen van-e, jó helyen van-e addig ne is kínlódj a karbival.
Milyen fúvókák vannak most a karbiban? (Konkrét méret érdekel) mennyi a benyaszintje? (ez is mmben)
Lőjjétek be manual alapján, akkor nem lehet nagy baj!
A membrán okés? Váltóolajszint rendben, nem csökken?
Fordulatszám független a jelenség, vagy fordulat függő? Már alapjáraton is ugyanazt produkálja, meg negyed/középen teli gázon is? Vagy változó?
Hali. Segítség kellene! Rm 250 téma! 92es évjàrat és egYszerüen széjjel szopat a karburátor. Nem tudunk rájönni mi a baja. Mikor hozzàm került, a főfúvóka ki volt furva nagyra, megevett fel litert 1 km eren. Kissebbitve lett a lyukon , fulladozott, kicsit nagyobbitottunk megint fulladozik(mintha nem kapna anyagot) de közben meg úgy füstöl montha állandoan be lenne zabálva. A szivató működik!
Heló! Azt szeretném kérdezni,hogy nincs-e valakinek 1989-es 250-es rm-hez alkatrésze, főleg váltó alkatrészek kellenek. Ha valakinek van akkor az kérem írjon.
Sziasztok, Suzuki rm-z 250 (2004)-be milyen olajat ajánlotok?
Csak erdőbe, endurora használom! a motul 7100et kicsit drágálom, eddig eni i ride 10v50et használtam, a mostani szerelőm azt mondta, hgoy azt robogoba se tenné! :-)
Ha 2t váltóolajra gondolsz én 10 óránként cseréltem. Ilyenkor még semmi negatívumot nem éreztem a váltón és az olaj sem volt megégve ami kijött belőle. Hobbi enduró használatnál szerintem felesleges sűrűbben.
Helló, 2007 suzuki RM-Z 250 hátsó rugójába mennyi olaj kell, nem igazán csillapít már és neki esnék, ha tudom mennyi kell bele, illetve a 15W olaj nem lesz kemény? Az van még itthon egy fél üveg...
Olyan motort nem kapsz szerintem ami ugy patika ahogy van. En 2012es motort vettem es ezen is volt/ van mit javitani. Baratom 13as elsogazdast vett es az is darabokban van most.
Rendbe kell tenni es akkor sokaig van egy jo motorod.
Nem tervezek ilyet, nekem szimpi a 2T a 4T hez képest, de attól te simán vehetsz, inkább azt döntsd el, hol és milyen stílusban akarsz motorozni.
Az RMX enduro volt az RM meg amit néztél krossz, más lesz a kettő, nem kicsit. Ha krosszpályázni akarsz jobb az RM, ha erdőben szaladozni, oda is elfogadható, de ha rendesen endurózni szeretnél, ahol már dombok is vannak, sziklás patakmeder, zik-zaki, játszani kell a motorral lassan pakolgatni az elejét, ott az RM el szopás lesz. Más a váltóáttét, nagyon hirtelen, a kuplungját nem lehet rendesen csúsztatni, a nyomatékgörbéje is más, lent hajlamos lefúlladni, a teleszkópja pályára van hangolva, enduróra kemény lenne, persze ezt a legkevesebb áthangoli, a váltó, kuplung,nyomatékgörbe már nyűgösebb.
Január közepén hoztam el a szerelőtől,mikor odavittem volt benne 37üzemóra,(ha jol emlékszem 25el vettem meg)szerelő azt mondta,hogy ez hobbi szinten használt motornál ugyan jó,utána elvittem futómű felújításra,kipufogó tömetésre,kormánycsapágy cserére ahol szerencsére a szerelés jól,tökéletesen sikerül de megbánta az üzemóraszámláló és a kormányom(nem akarom elmondani h hol volt,nem szeretném lejáratni) természetesen a szerelés árából engedett a fickó de ezek után én többet nem viszek oda semmit sem.Visszatérve a témához kb.5x-6x vettem azóta elő a motort,sokat melózok és amúgy sem vagyok egy profi motoros :) eladom és veszek valami olcsóbb 2T-t amin megtanulhatok motorozni és nem fogom sajnálni ha esetleg burkolok vele
Ha mindenáron érdekel a moci, írd be a googleba az email címét freemail nélkül, ki fog dobni több oldalt, ahol ugyan nem freemail a vége, de szerintem ugyanaz az ember. Van Cím, név, telszám is.
pl. kettő:
- Szívja a váltóolajat
- Túl későn kap szikrát és nem ég el a nafta, csak löki kifelé.
Érdemes ránézni az előgyújtásra jelen van-e, jó helyen van-e addig ne is kínlódj a karbival.
Milyen fúvókák vannak most a karbiban? (Konkrét méret érdekel) mennyi a benyaszintje? (ez is mmben)
Lőjjétek be manual alapján, akkor nem lehet nagy baj!
A membrán okés? Váltóolajszint rendben, nem csökken?
Fordulatszám független a jelenség, vagy fordulat függő? Már alapjáraton is ugyanazt produkálja, meg negyed/középen teli gázon is? Vagy változó?