Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tutira jól belőtt karbival is füstölhet mint a barom, sok okból.
pl. kettő:
- Szívja a váltóolajat
- Túl későn kap szikrát és nem ég el a nafta, csak löki kifelé.

Érdemes ránézni az előgyújtásra jelen van-e, jó helyen van-e addig ne is kínlódj a karbival.

Milyen fúvókák vannak most a karbiban? (Konkrét méret érdekel) mennyi a benyaszintje? (ez is mmben)
Lőjjétek be manual alapján, akkor nem lehet nagy baj!
A membrán okés? Váltóolajszint rendben, nem csökken?

Fordulatszám független a jelenség, vagy fordulat függő? Már alapjáraton is ugyanazt produkálja, meg negyed/középen teli gázon is? Vagy változó?
Hali, keresek 07-08as rmz250 első sárvédőt!
És még 04es rmz 250 lábtartó is kellene! vagy valami jó ötlet rá..
Hali. Segítség kellene! Rm 250 téma! 92es évjàrat és egYszerüen széjjel szopat a karburátor. Nem tudunk rájönni mi a baja. Mikor hozzàm került, a főfúvóka ki volt furva nagyra, megevett fel litert 1 km eren. Kissebbitve lett a lyukon , fulladozott, kicsit nagyobbitottunk megint fulladozik(mintha nem kapna anyagot) de közben meg úgy füstöl montha állandoan be lenne zabálva. A szivató működik!
Helló.Járj utána kicsit mennyire egyezik az rmx-ével mert az van egy komplett :D
Heló! Azt szeretném kérdezni,hogy nincs-e valakinek 1989-es 250-es rm-hez alkatrésze, főleg váltó alkatrészek kellenek. Ha valakinek van akkor az kérem írjon.
Szeretném megtudni mi a különbség a sima és a QuadVent karbi között. Csak annyi hogy több a túl folyó rajta vagy valami szerebe is van.
Én ezt használom RMZ-be ...

https://www.google.hu/webhp?so...
Eurosport2 mx1 gp most.
Sziasztok, Suzuki rm-z 250 (2004)-be milyen olajat ajánlotok?
Csak erdőbe, endurora használom! a motul 7100et kicsit drágálom, eddig eni i ride 10v50et használtam, a mostani szerelőm azt mondta, hgoy azt robogoba se tenné! :-)
Elkelt.
Igen, arra gondoltam! Köszi a gyors választ!
Szia.

Ha 2t váltóolajra gondolsz én 10 óránként cseréltem. Ilyenkor még semmi negatívumot nem éreztem a váltón és az olaj sem volt megégve ami kijött belőle. Hobbi enduró használatnál szerintem felesleges sűrűbben.
Sziasztok! RM 250 (2004) hány üzemóránként kellene
olajat cserélni? Mindenhol mást olvastam....
Fájó szívvel ismét ismét piacon a paripa.
Szia küldj képet róla.
Küldtem mail az adatlapodon megadott címre!
Helló, 2007 suzuki RM-Z 250 hátsó rugójába mennyi olaj kell, nem igazán csillapít már és neki esnék, ha tudom mennyi kell bele, illetve a 15W olaj nem lesz kemény? Az van még itthon egy fél üveg...
Ha 4t-t szeretnel akkor azt vegyel.

Olyan motort nem kapsz szerintem ami ugy patika ahogy van. En 2012es motort vettem es ezen is volt/ van mit javitani. Baratom 13as elsogazdast vett es az is darabokban van most.

Rendbe kell tenni es akkor sokaig van egy jo motorod.
Nem tervezek ilyet, nekem szimpi a 2T a 4T hez képest, de attól te simán vehetsz, inkább azt döntsd el, hol és milyen stílusban akarsz motorozni.

Az RMX enduro volt az RM meg amit néztél krossz, más lesz a kettő, nem kicsit. Ha krosszpályázni akarsz jobb az RM, ha erdőben szaladozni, oda is elfogadható, de ha rendesen endurózni szeretnél, ahol már dombok is vannak, sziklás patakmeder, zik-zaki, játszani kell a motorral lassan pakolgatni az elejét, ott az RM el szopás lesz. Más a váltóáttét, nagyon hirtelen, a kuplungját nem lehet rendesen csúsztatni, a nyomatékgörbéje is más, lent hajlamos lefúlladni, a teleszkópja pályára van hangolva, enduróra kemény lenne, persze ezt a legkevesebb áthangoli, a váltó, kuplung,nyomatékgörbe már nyűgösebb.
Köszi a leírást.Még agyalok hogy 2T vagy 4T.
Ok köszi próbálkozok. Te vennél 4T-t?
Azért kiírhatnád hogy ki szerelte a mocit, hogy legalább mi ne járjunk úgy mint te..
Január közepén hoztam el a szerelőtől,mikor odavittem volt benne 37üzemóra,(ha jol emlékszem 25el vettem meg)szerelő azt mondta,hogy ez hobbi szinten használt motornál ugyan jó,utána elvittem futómű felújításra,kipufogó tömetésre,kormánycsapágy cserére ahol szerencsére a szerelés jól,tökéletesen sikerül de megbánta az üzemóraszámláló és a kormányom(nem akarom elmondani h hol volt,nem szeretném lejáratni) természetesen a szerelés árából engedett a fickó de ezek után én többet nem viszek oda semmit sem.Visszatérve a témához kb.5x-6x vettem azóta elő a motort,sokat melózok és amúgy sem vagyok egy profi motoros :) eladom és veszek valami olcsóbb 2T-t amin megtanulhatok motorozni és nem fogom sajnálni ha esetleg burkolok vele
Ha mindenáron érdekel a moci, írd be a googleba az email címét freemail nélkül, ki fog dobni több oldalt, ahol ugyan nem freemail a vége, de szerintem ugyanaz az ember. Van Cím, név, telszám is.
Szerintem ne vegyél 125-ös crosst, széthajtják őket, mivel vagy nyelezed vagy nem megy.

Minimum 250 es, ha maradsz a 2Tnél, bár gondolom nem véletlen akartál 4Tre ülni.