Köszönöm a gyors választ. Kívül ereszt nekem. Lángal lehetne ovatosan melegiteni vagy valami más megoldás lehet rá? Remélem a hegyes fogóval kitudom majd huzni.
Hol ereszt át? A réz házon belül, vagy kívül? Az O gyűrű kívül tömít.
Kosz véletlenül nincs a réz házban? Fúróba fogott fülpucolóval polírozd fel kicsit, s utána csekkold le, zár e (ha belül ereszt)
Ha kívül, akkor egyértelmű réz csere is kell.
Ehhez meg a hőtágulás a barátod(alu nagyobbat tágul, mint a réz), azaz melegíts rá a kivételhez.
Olyan kérdésem lenne ,hugy keihin pj 38 as karbiba úszószintet szeretnék állítani mert folyamatosan csepeg a túlfolyó. Vettem újat abból a gumi végű asszem tűszelepből amit zár az úszó. Azahelyzet hogy hiába nyomom bele a helyére teljesen ugyis átereszt. Szerelö szerint az a réz fészek alatt van egy O gyürü és kilehet cserélni az egészet vagy csak az ogyűrüt. Nekem nem sikerült sehogy kivarázsolnom a rezet. Ha valaki próbálkozott ilyennel a tapasztalatát meghalgatnám.
Mi történt?
Feltételezem a keréknél is kapott, azaz futóműveshez is vidd az első telókat egyengetni.
Azt nem tudom, mennyire pontos ez a weboldal.
Ami biztos, ha már az első telószár nem ott van befogatva, ahol a gyári érték, nem fog stimmelni a keréktáv. http://www.suzukicycles.org/Al...
RM 250 1997
Overall Length: 2,185 mm (86.0 in)
Overall Width: 815 mm (32.1 in)
Overall Height: 1,245 mm (49.0 in)
Seat Height: 950 mm (37.4 in)
Ground Clearance: 350 mm (13.8 in)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in)
Dry Weight: 97 kg (213 lbs)
Engine type: Water-cooled 249 cc single-cylinder 2-stroke, AETC. 51 hp (37,5 kW)/ 8,000 rpm, 47,5 Nm/ 7,000 rpm. 5-speed transmission.
RM-ét nem tudom, de a 98 RMX SW vázon a villaszög(caster) 28 fok 30 perc, a utánfutás(trail) 113 mm.
rm250 1997 évjáratnak hol tudom megnézni a gyári villaszögét? tengelytáv.Kapott egy kicsit az eleje és elment kicsit.Lakatos emberke fogja vissza húzatni de tudni kéne a gyári adatokat.
rm250 1997 évjáratnak hol tudom megnézni a gyári villaszögét? tengelytáv.Kapott egy kicsit az eleje és elment kicsit.Lakatos emberke fogja vissza húzatni de tudni kéne a gyári adatokat.
PROX dugóval járok kb 7 éve, 100 üzemóra felett vannak csak kivéve, sose volt még vele mechaniakai bajom, tört vagy megragadt túl nagy hőtágulás miatt, stb, ellátja a dolgát.
Súlyra a csapszeg miatt kicsit több mint agyári ez megviszi kicsit a kiegyensúlyozást, minden másban hasonló a gyárihoz, talán a gyűrű vastagság tér el, meg a felső gyűrű dugótetőtől mért távolsága kisebb, de most fejből nem tudom, ha érdekel, utánanézek pontosan.
A 95 ig RM be való wössner dugóban a csapszeget eltolták 1mm re terheletlen oldalra a gyárihoz képest! 96 felettieket nem tudom.
üdv.RMZ 450 2007-nincs valakinek elfekvőbe 1 db szelep rugója(kipufogó eltört)-és jobb oldali teló védő műanyag idom kéne-06302093728-csörgess meg visszahívlak.
A telokat kicsereltek mar.vazat seholsem talalok hozza :(