Semenyire, szerintem kevered a yamahàval azok szoktak vàltóbetegek lenni de persze Lehet egy rm-is de nem jellemzö! Nekem egy 04-es 250-em van top-top ha èrdekel keress Meg :)
Köszi az infót! Akkor ezek szerint a szervizigénye kb mint egy exc. Mindenképpen fogok venni a közeljövőben egy 2t endurót, (ha lehet szeretnék a japánoknál maradni).
hát nekem volt(van is) 04-es rm 250 az ereje az brutális akár 5-be is kerékre áll, megbízhatósága ha rendesen odafigyelsz a kopó alkatrészek cseréjére (dugó hajtókar csapágyak olaj) cserére nem lehet gond én endúrózni használom és szeretem (most árulom de csak kizárólag hogy ismét legyen egy 04-es cr 250-em mert elektronikus a powerje gyengébb de viszont az aluvázas diesing végett jobban tetszik de nem bánkódom ha megmarad
Hali mindenkinek! Érdeklődni szeretnék, hogy vannak-e tapasztalatok Suzuki RM 250 e-vel kapcsolatban? Volt már TSR-em azzal teljesen meg voltam elégedve, nagyon megbízható kis gép. Az oldalon hirdet is valaki most egy ilyet 2008-as évj. Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Van egy vadonat új(még ki sem bontott) Suzuki RM 250-es citromsárga hátsó sárvédőm. 2003-hoz vettem, de jó újabb típusokra is. 5000ft-ért elvihető.
mindegyiknek ugyanaz a baja, be tud mászni a hengerbe és ott rendet tehet ha eltörik a kiemelő fülnél...de ez inkább csak akkor van, ha szarul volt beállítva és/vagy nem figyeltek oda a kopásokra. (jellemző sajnos)
Ha odafigyelsz rá jól be van állítva, rengeteget elmegy, nekem a törés óta(2009) több mint 500 üzemóra benne van a gyári újban, még mindig jó.
AETC2 poweren kivül még milyen powerrel szerelték az RMX 250-et?
Egyáltalán hányféle power szelep létezett az rmx 250-ben, mindegyik "időzített bomba" módján viselkedik, vagy létezik tartós, megbízható is?
nincs 2001-es RMX250(téves a suzukicycles.org), a 98 és 99 es bizonyos változataiban van AETC 2-s power szelep.
Ez egy csatornás power szelep, 3 lapkából áll és így 3 fokozatban tud nyitni, még jobban tudja simítani a nyomatékgörbét, mint az a power szelep, ami egyben van. RM be nem raktak AETC2t, ha jól rémlik, csak RMX ezen két évjáratában volt és a suzuki RGVben.
+ valaki hallott már aetc 2 powerról? ha igen miben más mint a többi aetc?ennek is vannak típusbetegségei? ezt rakták rm-be is ?(mert én 2001-es rmx 250-ről olvastam,hogy ilyen van benne)
Heló! Sok helyen olvastam, hogy a 125-nél nagyobb suzuki 2t motorok (ts 200, rmx 250, rm 250) bizonyos évjáratainak van valami típushibája a power szelepnél. Valaki elmagyarázná, hogy pontosan mi is ez a hiba, és melyik évjáratokra jellemző?
még valami ha lassan megyek vele folyamatos gázzal akkor hörög meg kicsit rángat, de viszont ha már gyorsabban megyek akkor nem csinálja mi lehet a gond . Köszönöm Zsolt
Sziasztok.Zsolt vagyok kellene egy kis segítség.Van nekem egy suzuki rm 80 1986-évi. most szereztem. Milyen 2t olajat vegyek a benzinhez, és mi a az arány, hogy kell be keverni. kösz mindenkinek Zsolt.
Sziasztok!
Van egy 2006 os Suzuki rm 250 em 2t aminek olyan baja van, hogy alapjárat jo, indul szépen, de amikor hozzaerek a gazkarhoz es szinte meg meg sem feszül a bowden, de a motor fordulatszama máris 10000 környéken jár, egyszóval olyan mintha tiszta benzint öntenek bele, es egy negyed gazt tudok használni az egesz gazkarbol, ott mar a maximális fordulaton pörög a motor, es nem tudom hogy mi lehet a hiba, előtte semmi baja nem volt, erő is van benne, semmin nem változtattam, es hiába húzom tovabb a gazkart negyed utan semmi sem változik, esetleg valami tudna segíteni, nagyon fontos lenne, mert hetvegen versenyre készülök! !S.O.S!
Mennyi igaz abból hogy az RM-ek váltó problémásak?
Mi szokott bennük tönkre menni ?
Motor vásárlás előtt állok és ez a legfőbb kiszemelt.
A válaszokat előre köszönöm.
Van egy vadonat új(még ki sem bontott) Suzuki RM 250-es citromsárga hátsó sárvédőm. 2003-hoz vettem, de jó újabb típusokra is. 5000ft-ért elvihető.
Ha odafigyelsz rá jól be van állítva, rengeteget elmegy, nekem a törés óta(2009) több mint 500 üzemóra benne van a gyári újban, még mindig jó.
Nagyjából ez a 3 féle van.
http://www.bike-parts-suz.com/...
http://www.bike-parts-suz.com/...
http://www.bike-parts-suz.com/...
Egyáltalán hányféle power szelep létezett az rmx 250-ben, mindegyik "időzített bomba" módján viselkedik, vagy létezik tartós, megbízható is?
Ez egy csatornás power szelep, 3 lapkából áll és így 3 fokozatban tud nyitni, még jobban tudja simítani a nyomatékgörbét, mint az a power szelep, ami egyben van. RM be nem raktak AETC2t, ha jól rémlik, csak RMX ezen két évjáratában volt és a suzuki RGVben.
Betegsége van ennek is...nekem 2009 ben belemászott a hengerbe.
http://youtu.be/cRyiWGrJvGk
Lehet orvosolni a hibáit...de a fontosabb, hogy jól kell beállítani, s figyelni kell a kopásokra.
Tud valaki segiteni valami jo àron
Ingyen postával ez a legolcsóbb, és elég jó minőségű....
Van egy 2006 os Suzuki rm 250 em 2t aminek olyan baja van, hogy alapjárat jo, indul szépen, de amikor hozzaerek a gazkarhoz es szinte meg meg sem feszül a bowden, de a motor fordulatszama máris 10000 környéken jár, egyszóval olyan mintha tiszta benzint öntenek bele, es egy negyed gazt tudok használni az egesz gazkarbol, ott mar a maximális fordulaton pörög a motor, es nem tudom hogy mi lehet a hiba, előtte semmi baja nem volt, erő is van benne, semmin nem változtattam, es hiába húzom tovabb a gazkart negyed utan semmi sem változik, esetleg valami tudna segíteni, nagyon fontos lenne, mert hetvegen versenyre készülök! !S.O.S!