Szia!
köszönöm szépen a részletes információt amit megosztottál velem
Ha sikerül hozzájutnom egy olyan modellhez ami jó is és nem fürdök be vele keresni foglak
Nekem ez a típus van, valószínű ez egycsatornás poweres, s valóban az erősebb verseny fajta, nem úgy üzemórás mint az RM, de üzemórás, ennek nagyobb az üzemóra intervalluma. Pl csak 100 óra felett szoktam dugót cserélni benne, egy PROX hajtókar az 300 órákat is simán elmegy jó kenéssel. Sok alkatrész RM rajta nem RMX, ha megveszed és valami után gyártottat venni akarsz bele, előbb keress meg, segítek, mert rá fogsz szaladni egy csomó dologra, hogy RMX be rendeled és nem lesz jó bele.
A powert, hengert nézd meg vételkor mennyire van ki, mert powert csak gyárit kapsz, ha kuka, s 120eFt körül lehet az új.
Henger hengerfej csekkolást meg azért javaslom, mert sokan azért adják el a suzukikat, mert nem figyeltek a powerre bemászott és szétkúrt belül mindent. Természetesen csak rezo le és úgy benézni, ha az eladó engedi, ha nem engedi, akkor ott már lehet véres a torka.
Ezen felül azt kell rajta megnézni, mint minden másik típuson.
Kérdezz rá az üzemórára, mi van benne most, milyen szervízek voltak, milyen olajjal ment, hogy mosta a légszűrőt, stb. Végignézed amit kell,
aztán ha jó elhozod és otthon apró darabokra szeded...
Fogyasztása, ha jól be van lőve, normál használat mellett 2-2,5 L/üzemóra. 11.5L-es a tankja, azaz kb. 4 órát elmegy folyamatos használatban, aztán hogy ez alatt te lemész vele 100km-t vagy sem, az sok dolog függő. A benzincsapon van tartalék normál üzemmód.
A gyújtása, lendkerék szarakodhat még, van hogy elenged a lendkeréken a gyanta, s elrepülnek a mágnesek, vagy az alaplapot, ha nem húzzák le rendesen menetrögzítővel az sem szereti.
Egyébként jó/megbízható vas, nekem 2008-tól megvan, japán importként vettem ilyen áron, ahogy most hirdeti a srác. (enyém nem papíros, nem műszakiztatható, de szerintem felesleges is)
Nem egy erőmű, s ha nem ültél még RMX-en, csak mondjuk 2T krosszon ne verjen át az, hogy nem kapkodja az elejét, ez sokkal nyugodtabb váltóáttéttel rendelkezik, mivel enduró, alul nyomatékosabb ez nem böffen le, mint egy krossz, kuplungja jobban csúsztatható, hegyek között vennéd észre hogy jobb mint egy RM, szóval az, hogy nem kapkodja az orrát gázra nem azt jelenti, hogy gyenge szar.
Ez a mocíi a képen, kívül nem tűnik leharcoltnak, persze egy kép nem kép, kéne róla egy csomó nagy felbontású. Belül meg úgy is csak próba és szétszerelés után derül ki milyen.
Mivel nem nagyon vagyok képben az RMX250 el szeretnék tanácsokat kérni mire figyeljek oda vételkor. Először is érdekelne hogy ez a típus hány lovas más részt mennyire igényli a dugó és hajtókar cserét. Üzemórás ez a modell is mint az rm250?Én egy műanyag tankos verziót néztem arra azt mondták hogy 110 kg és 53 LE.én erdőzni használnám meg 100-150km túrákra.Fogyasztása mennyi ezeknek a motoroknak mert nem lenne jó ha valahol kifogynék és tolhatnám :)
Meg köszönném ha leírnátok tapasztalaitokat és véleményeteket erről a típusról.
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy 2napja mentem a motorral (2005, rmz 250) és egy idő után nem indult be csak tolásra, előtte rúgásra indult. azóta csak tolásra indul, de úgy rögtön! Mi lehet a baja? Ha beindul szépen meg, erő is van benne.
Lehet, hogy nem is olyan nagy a baj. Az alapjárati fúvóka eltömődött, vagy kicsi, hidegen ez miatt is nehezebben indulhat. Motorféken fordulat után, ha kicsit bedurrog, szinte biztos, hogy ez a hiba. A szelephézag inkább, melegen csinálja a nehéz indítást.
Gyertya új! viszont könnyű rúgni szelephézag okozhatja? mert erö az brutális benne, hidegen füstöl kis gáz adásra de melegen rá hagyja.. csak mondom kicsit könnyű rúgni :(
Hidegen szívató ki, húzz két gázfröccsöt, és gáz nélkül rúgd meg... Elvileg indulnia kéne...
Esetleg egy szelephézag ellenőrzés.. Egy karbi takarítás... Gyertya ellenőrzés...
Sziasztok! 2 hete megvettem életem első krossz motorját ami egy 2005-ös rmz 250! van benne piszok jó erő, ezt egy tapasztalt motoros mondta, nem én! és annyi a bajom vele hogy az istenért nem indul rúgásra hidegen, rohadtul bánt is. Tanácstalan vagyok mert új vagyok a dologban! Esetleg megtudnátok mondani hogy mi lehet a baj? hangja kiváló, nem csörög nem zörög, de hidegen csak húzásra indul, melegen be lehet rúgni is! előre is köszi a segítséget! :)
Köszi a vàlaszt. Első körben manualt honnan tudok letölteni? Mert eddig nem talaltam. Valtoolaj kizarva,egész blokkfelujitas utan vagyok(beleértve a főtengelyszimeringet is)
köszönöm szépen a részletes információt amit megosztottál velem
Ha sikerül hozzájutnom egy olyan modellhez ami jó is és nem fürdök be vele keresni foglak
üdv:Gaben
Tanácsot kérnék tőletek! RMZ-450 vétel elött állok! A gép 07-es! Mire kell nagyon figyelni vételkor? Van ennek az évjáratnak vmi széria hibája?
A powert, hengert nézd meg vételkor mennyire van ki, mert powert csak gyárit kapsz, ha kuka, s 120eFt körül lehet az új.
Henger hengerfej csekkolást meg azért javaslom, mert sokan azért adják el a suzukikat, mert nem figyeltek a powerre bemászott és szétkúrt belül mindent. Természetesen csak rezo le és úgy benézni, ha az eladó engedi, ha nem engedi, akkor ott már lehet véres a torka.
Ezen felül azt kell rajta megnézni, mint minden másik típuson.
Kérdezz rá az üzemórára, mi van benne most, milyen szervízek voltak, milyen olajjal ment, hogy mosta a légszűrőt, stb. Végignézed amit kell,
aztán ha jó elhozod és otthon apró darabokra szeded...
Fogyasztása, ha jól be van lőve, normál használat mellett 2-2,5 L/üzemóra. 11.5L-es a tankja, azaz kb. 4 órát elmegy folyamatos használatban, aztán hogy ez alatt te lemész vele 100km-t vagy sem, az sok dolog függő. A benzincsapon van tartalék normál üzemmód.
A gyújtása, lendkerék szarakodhat még, van hogy elenged a lendkeréken a gyanta, s elrepülnek a mágnesek, vagy az alaplapot, ha nem húzzák le rendesen menetrögzítővel az sem szereti.
Egyébként jó/megbízható vas, nekem 2008-tól megvan, japán importként vettem ilyen áron, ahogy most hirdeti a srác. (enyém nem papíros, nem műszakiztatható, de szerintem felesleges is)
Nem egy erőmű, s ha nem ültél még RMX-en, csak mondjuk 2T krosszon ne verjen át az, hogy nem kapkodja az elejét, ez sokkal nyugodtabb váltóáttéttel rendelkezik, mivel enduró, alul nyomatékosabb ez nem böffen le, mint egy krossz, kuplungja jobban csúsztatható, hegyek között vennéd észre hogy jobb mint egy RM, szóval az, hogy nem kapkodja az orrát gázra nem azt jelenti, hogy gyenge szar.
Ez a mocíi a képen, kívül nem tűnik leharcoltnak, persze egy kép nem kép, kéne róla egy csomó nagy felbontású. Belül meg úgy is csak próba és szétszerelés után derül ki milyen.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Segítséget szeretnék tőletek kérni!
Mivel nem nagyon vagyok képben az RMX250 el szeretnék tanácsokat kérni mire figyeljek oda vételkor. Először is érdekelne hogy ez a típus hány lovas más részt mennyire igényli a dugó és hajtókar cserét. Üzemórás ez a modell is mint az rm250?Én egy műanyag tankos verziót néztem arra azt mondták hogy 110 kg és 53 LE.én erdőzni használnám meg 100-150km túrákra.Fogyasztása mennyi ezeknek a motoroknak mert nem lenne jó ha valahol kifogynék és tolhatnám :)
Meg köszönném ha leírnátok tapasztalaitokat és véleményeteket erről a típusról.
Előre is köszönöm!
Üdv:Gaben
1997 Suzuki RM 125-höz a következő alkatrészek érdekelnének:
- trafó
- gyújtás
- hűtő
Kinek mi van és mennyiért?
Norbi
Esetleg egy szelephézag ellenőrzés.. Egy karbi takarítás... Gyertya ellenőrzés...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://www.thumpertalk.com/top...
itt leírják ami kell a karbihoz.