Sziasztok kellene nekem egy 93-as évjáratú RMX hez henger nikasil-os vasperselyes nemkell, ha valaki esetleg tuna segíteni vagy tudja hol tudom beszerezni ?
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy esetleg van olyan tulajdonos vagy ismerős akinek rmz 250 2007-2009 es évjárathoz van motorblokk védő páncélja? Kérem ha valakinek van a bartokpeti@mailbox.hu címen felvenné velem a kapcsolatot mert egyszerűen nem találok sehol újonnan....
előre is köszi válaszotokat!
Üdv.!
Nem tudja valaki véletlenül,hogy az rmz enduro kerekeit bele lehet-e tenni egy gyári sm kivitelbe?vagy esetleg milyen átalakítások szükségesek hozzá?
A segítségeket előre is köszönöm!
Szeva!Nem tom mennyi az annyi,de megindulok,és elviszem!Azért kérdeztem most az olajat,mert akkor már azt is megrendelem,meg a lamellát is! Ha már itt járunk a lucas lamella jó? Tudom ,h a prox és társai jobbak,na de qurva drága!
Én atf-et ajánlok bele! A motul 10w-40 transoil-al nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak. Csuszott vele a kuplungom, az atf nekem bevált a kx-be és a tm-be is ezt használom!
de ezzel a karral dupla anyira is betudom húzni mint a gyárival de terészetesen ugy állítottam be mit ahogy a gyári volt ! ezért álok értetlenül a dolgok elött... :S
Azt néztem simán mozog szorulás nélkül! De az elképzelhető hogy olaj végett vinné ennyire a kuplunkgot? rendesen húz előre a motor behúzott kuplungal! annyi hogy kicseréltem a kopó lamellákat utána simán jó volt örültem is neki majd 1 hónapja vettem rá kihajló karokat azóta nem is mentem vele azzal beálítottam a bówden feszeséget ugy ahogy kell van neki holtjátéka. és azóta nem jóó persze ált a motor 2 hónapot indítás nélkül még esetleg ebben lehet hiba! és mikor kibróbáltam kb 7 percet járt a motor és hagytam is.
A hézagoló lemezt nézd meg a belső és külső kosár között, ott minden rendben van-e, nincs-e azért áthajtás. Ha kiveszed a lamellákat, érezni fogod, hogy a belső kosarat tudod-e simán forgatni üresben, vagy van-e valami szorulás.
helló!
Putoline 10w40-et raktam most bele nekem egyik ismerősöm szervizel motorokat meg versenyzik is ő bele meri rakni a sajátjába is!
Elindulásnál sincs persze minden rendben ugye mer csattanik egy rendeset a lánc mer ugye viszi a kereket ha egyesbe rakom és fent van bakon a motor... elindulásnál ugye jóhelyen fog a kupling.
1és 2 között ugrál igen mikor járó motornál ki akarom venni üresbe . Leálított motornál simán kijön!
kuplunk lamella cserélve lett lemezekek még rendesen be sem koptak külső-belső kosárba egy tized milimétert sincs beleverődve
ugyhogy nem tudok már csak az olajra gondolni összesen 65 üzemóra van a motorba. Olaj csere után picit javul a dolog de most jelenleg 3 üo van az olajban.
Nézz még szét a neten, tuti van több cég is.
Esetleg kérdezz rá, hogy mi alapján áraznak, munkaóra, vagy anyaghiány, stb, és abból tudsz kalkuláni.
Szerintem is képek alapján kéne nekik tudni saccolni.
Te milyen olajat locsolsz bele?
Kicsit bővebben leírnád mi a jelenség?
Elindulásnál minden ok?
1 és 2 között ugrabugra csak üresbe nem megy be, ha jár a motor?
Üresbe csak akkor tudod kirakni, ha leállítod a motort?
A külső és a belső kosár mennyire van beverődve?
Ha kellőképp be van, hiába emel ki a szerkezet, nem oldanak szét rendesen.
Sziasztok! érdeklődni szeretnék hogy RMZ 250 2006-ba milyen olajat használtok mer járó motornál az istenért nem tudom kivenni üresbe kuplunk lamella cserélve lettek lemezek tökéletekesek szerkezet rendesen kiemel csak szerintem az olajjal lesz valami mer üresbe mit a vaj!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy esetleg van olyan tulajdonos vagy ismerős akinek rmz 250 2007-2009 es évjárathoz van motorblokk védő páncélja? Kérem ha valakinek van a bartokpeti@mailbox.hu címen felvenné velem a kapcsolatot mert egyszerűen nem találok sehol újonnan....
előre is köszi válaszotokat!
Nem tudja valaki véletlenül,hogy az rmz enduro kerekeit bele lehet-e tenni egy gyári sm kivitelbe?vagy esetleg milyen átalakítások szükségesek hozzá?
A segítségeket előre is köszönöm!
Én repsol transmisiones olajjal járok.
A 10W40-es olaj nem okozhat szerintem ilyet.
A hézagoló lemezt nézd meg a belső és külső kosár között, ott minden rendben van-e, nincs-e azért áthajtás. Ha kiveszed a lamellákat, érezni fogod, hogy a belső kosarat tudod-e simán forgatni üresben, vagy van-e valami szorulás.
Putoline 10w40-et raktam most bele nekem egyik ismerősöm szervizel motorokat meg versenyzik is ő bele meri rakni a sajátjába is!
Elindulásnál sincs persze minden rendben ugye mer csattanik egy rendeset a lánc mer ugye viszi a kereket ha egyesbe rakom és fent van bakon a motor... elindulásnál ugye jóhelyen fog a kupling.
1és 2 között ugrál igen mikor járó motornál ki akarom venni üresbe . Leálított motornál simán kijön!
kuplunk lamella cserélve lett lemezekek még rendesen be sem koptak külső-belső kosárba egy tized milimétert sincs beleverődve
ugyhogy nem tudok már csak az olajra gondolni összesen 65 üzemóra van a motorba. Olaj csere után picit javul a dolog de most jelenleg 3 üo van az olajban.
Esetleg kérdezz rá, hogy mi alapján áraznak, munkaóra, vagy anyaghiány, stb, és abból tudsz kalkuláni.
Szerintem is képek alapján kéne nekik tudni saccolni.
Te milyen olajat locsolsz bele?
Kicsit bővebben leírnád mi a jelenség?
Elindulásnál minden ok?
1 és 2 között ugrabugra csak üresbe nem megy be, ha jár a motor?
Üresbe csak akkor tudod kirakni, ha leállítod a motort?
A külső és a belső kosár mennyire van beverődve?
Ha kellőképp be van, hiába emel ki a szerkezet, nem oldanak szét rendesen.
http://aruhaz.kauffer.hu/index...