96-00 ig az RM250 kompatibilis vázügyileg.
Az RMX el, határeset, azt végig kéne méricskélni, de ott se mindegy se az altípus se az évjárat, mert abban is van sok.
Ami alapvető probléma az a hűtő lesz, RM nek úgy rémlik pont fordítva van valahogy a hűtés bekötése(hengerfejről a jobb oldaliba megy fel, RMX en meg a balba), aztán ott van a lengővilla kérdése, stb.
Ezt csak akkor vállald be, ha végig tudod mérni.
Pár alkatrész miatt szerintem NEM érdemes komplett blokkott szerezni, bontottan lehet venni apróságokat, tudom, ha sok dolgot kell cserélni olcsóbb a komplett blokk, de azzal is kalkulálj, hogy az a használt blokk lehet még rosszabb állapotban, mint ami nálad, csak annak más a baja. Ugyanez igaz lehet a használt kopó alkatrészekre is
Eddigi(8 év) tapasztalatom azt mondja kopóból csak újat érdemes, nagyon ritka az, amikor másik bontott motorban jó/elfogadható állapotú alkatrészt találsz, persze attól függ miről van szó.
NEM kopóból, hanem törőből érdemes bontottat.
Van amit érdemesebb javítani, mint másik bontott motorból találomra venni, persze ha el tudsz menni megnézni személyesen, akkor talán, de postát netes rendelést kizárnám.
Tegyél fel videót a problémáról, írott szavak csak félreérthetőek.
Szivató?
Teljes gázon rúgva mit csinál?
Hogy rúgod be? Felső holtpont megkeresve, s onnan?
A kompresszót mérted is, mennyi? Hogy mérted, hidegen, melegen?
A beazonosításhoz tegyél fel több képet, mind2 oldalról.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni RM 250 ügyben, úgy látom itt sokan vannak akik értenek hozzá és segítőkészek is! Vettem egy 96-os évjáratú RM-et de most sajnos ott tartok hogy komplett gyujtásra valamint a berúgó részen több fogaskereket is ki kellene cserélnem! Én arra gondoltam hogy ne kelljen vele sokat szenvedni szerszek hozzá egy komplett blokkot aminek kevesebb baja van mint ennek! Esetleg az RMX blokkja nem kompatibilis ezzel a vázzal? Ha van valakinek esetleg ötlete legyen szíves segíteni! Köszönöm
Sziasztok
adott egy suzuki rm 125 regebbi tipus .. de mar hatul is tarcsa fekes!
olyan gondja van hogy nehezen indul be nagyon... viszont ha beindul akkor megy mint a barom ...
gyujtas hiba lehet?! Vagy mi lehet a gond?
Tudom nem ez a legmegfelelőbb hely, de hátha : eladom az RMZ-m. Kipróbáltam mást, és egyszerűen jobban megtalálom rajta a helyem...
Nekem ez jelentős anyagi bukta ezen az áron, viszont nyugodt szívvel merem ajánlani itt a fórumon is! http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Dew? Én is wössner dugót tettem az enyémbe. Kezdjek fosni? :D
Én annyit vettem észre a prox és e között hogy sokkal nagyobb a kopreszzió de az sztem a 2 gyűrű miatt van. De a sűritési arány határ értéken belül van még. Kezdjek valamit vagy jólvan igy ahogy most van.
Az RMX el, határeset, azt végig kéne méricskélni, de ott se mindegy se az altípus se az évjárat, mert abban is van sok.
Ami alapvető probléma az a hűtő lesz, RM nek úgy rémlik pont fordítva van valahogy a hűtés bekötése(hengerfejről a jobb oldaliba megy fel, RMX en meg a balba), aztán ott van a lengővilla kérdése, stb.
Ezt csak akkor vállald be, ha végig tudod mérni.
Pár alkatrész miatt szerintem NEM érdemes komplett blokkott szerezni, bontottan lehet venni apróságokat, tudom, ha sok dolgot kell cserélni olcsóbb a komplett blokk, de azzal is kalkulálj, hogy az a használt blokk lehet még rosszabb állapotban, mint ami nálad, csak annak más a baja. Ugyanez igaz lehet a használt kopó alkatrészekre is
Eddigi(8 év) tapasztalatom azt mondja kopóból csak újat érdemes, nagyon ritka az, amikor másik bontott motorban jó/elfogadható állapotú alkatrészt találsz, persze attól függ miről van szó.
NEM kopóból, hanem törőből érdemes bontottat.
Van amit érdemesebb javítani, mint másik bontott motorból találomra venni, persze ha el tudsz menni megnézni személyesen, akkor talán, de postát netes rendelést kizárnám.
Természetesen a döntés a tied!